خرید قسطی لوازم خانگی با وامینه
  • 1402/03/01

خرید قسطی لوازم خانگی با وامینه

خرید قسطی لوازم خانه

برای آغاز زندگی زوج‌ها و یا برای نو کردن وسایل زندگی، نیاز به لوازم منزل جدید دارید؟ قیمت لوازم خانه به سرعت بالا می‌رود و ضمنا بسیاری از فروشگاه‌ها با شرایط سختی امکان خرید قسطی لوازم منزل را مهیا کرده‌اند. اگر قصد خرید قسطی لوازم منزل را دارید، وامینه همراه شماست. یک سامانه جامع که با ارائه تسهیلات خرید کالا، کمک‌تان می‌کند تا بهترین لوازم منزل را به سرعت و با اقساط یکساله، تهیه کنید.

وامینه چیست؟

وامینه سامانه‌ای جامع برای خرید قسطی لوازم منزل است. برای استفاده از آن باید در سامانه ثبت نام کنید. پس از آن مدارک‌تان را بارگذاری نمایید تا اطلاعات شما مورد بررسی قرار بگیرد. در صورت تایید مدارک‌تان می‌توانید برای خرید قسطی انواع کالاها اقدام کنید و لوازم منزل مورد نظرتان را با اعتبار وامینه دریافت نمایید.

در وامینه چه برندهایی را می‌توانید بخرید؟

سامانه وامینه با شرکت‌ها و تولید کننده‌های متنوعی قرارداد دارد. به همین دلیل کالاهای وامینه نیز در انواع گوناگونی ارائه شده‌اند و شما مجبور نیستید از یک برند کالای خود را انتخاب کنید.
از برندهای ایرانی گرفته تا انواع لوازم خانگی خارجی در وامینه با قیمت‌های رقابتی ارائه شده تا بتوانید دقیقا همان کالایی که دوست دارید را انتخاب کنید.

چه لوازم خانگی را می‌توانید از وامینه بخرید؟

از لوازم بزرگ مثل یخچال، فریزر، لباسشویی و ماشین ظرفشویی گرفته تا اتو، غذاساز، جاروبرقی، انواع مخلوط کن و... را می‌توانید از وامینه بخرید. با توجه به مقدار اعتباری که دریافت می‌کنید، امکان خرید لوازم خانگی برای شما مهیا شده و می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید، کالاهای مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ارسال لوازم خانگی با وامینه رایگان است؟

بسیاری از فروشگاه‌های وامینه خدمات ارسال رایگان لوازم خانگی را دارند و کالا را درب منزل شما تحویل می‌دهند. در شرایطی که شما بخواهید کالا به شهر دیگری ارسال شود و یا زودتر از روز موعود به دست‌تان برسد، ممکن است هزینه ارسال به گونه‌ای دیگر محاسبه شود. با این حال اکثر لوازم منزل توسط وامینه رایگان ارسال شده‌اند.

وامینه چه مدارکی می‌خواهد؟

برای خرید قسطی لوازم خانگی از وامینه ابتدا باید در این سامانه ثبت نام کنید. پس از آن لازم است اطلاعات‌تان را در وامینه بارگذاری نمایید. بعد، مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید تا در نهایت بتوانید درخواست‌تان را تکمیل کنید. سپس مدارک شما توسط وامینه بررسی می‌شود. وامینه به گردش حساب شما، معدل حساب‌تان و ارزیایی که سامانه آیس ارائه می‌کند نیز نیاز دارد. پس از آن یک برگ چک صیادی را به وامینه می‌سپارید تا به عنوان ضمانت وام شما باشد. این چک پس از پایان اقساط به شما بازگردانده می‌شود.

پرداخت اقساط وام چگونه است؟

پس از دریافت اعتبار خرید از وامینه و دریافت کالا، اقساط شما آغاز می‌شود. این اقساط به صورت ماهیانه باید توسط شما و از طریق اپلیکیشن پرداخت شود. در صورت تاخیر و یا عدم واریز اقساط، وامینه از طرق قانونی اقدام می‌کند.

خرید قسطی با وامینه

علاوه بر لوازم منزل شما می‌توانید برای خرید قسطی انواع کالا و خدمات دیگر نیز اقدام نکید. خرید اقساطی از وامینه سریع و آسان است و اگر مدارک‌تان آماده باشد، می‌توانید به سرعت اعتبار لازم را برای خرید انواع کالا دریافت کنید. با خرید قسطی از وامینه بهترین برندها و کالاها را خواهید داشت و می‌توانید بدون سپرده و ضامن، کالای مرد نظرتان را دریافت کنید.


نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444