خرید لوازم سفر اقساطی با وامینه
  • 1402/01/26

خرید لوازم سفر اقساطی با وامینه

وامینه سامانه‌ای برای خرید اقساطی کالاها و لوازمی است که خرید نقدی آنها ممکن است برایتان غیرممکن باشد و یا باعث شود تمام پس اندازتان از بین برود. از سوی دیگر خرید قسطی کمک می‌کند تا بتوانید کالاهایی باکیفیت‌تر را انتخاب کنید و مجبور به خرید کالای ارزان یا بی‌کیفیتی که دوستش ندارید، نباشید. از آنجا که کم کم فصل سفر آغاز می‌شود، بسیاری از دوستداران طبیعتگردی به لوازمی مانند کیسه خواب، چادر مسافرتی، لوازم پخت و پز در سفر، لیوان، چاقو و... نیاز دارند. وامینه با توجه به این نیاز جامعه، امکان خرید قسطی از فروشگاه آفرود بازار را ارائه کرده است. در این مقاله از وامینه بیشتر درباره خرید قسطی لوازم سفر برایتان گفته‌ایم.

آفرود بازار کجاست؟

آفرود بازار یک فروشگاه حرفه‌ای و تکمیل، برای ارائه کالاها و محصولات سفر است. فرقی نمی‌کند به کوهنوردی علاقه داشته باشید یا بخواهید در کویر کمپ بزنید، شاید هم به یک جنگل‌پیمایی فکر می‌کنید و یا حتی می‌خواهید یه سفر پیاده‌روی کوتاه را تجربه کنید. برای تمام این اهداف، نیاز به وسایل و تجهیزاتی دارید که عدم وجودشان می‌تواند سفرتان را با دشواری‌هایی همراه کند یا به بدن‌تان آسیب بزند.
فروشگاه آفرود بازار دقیقا برای حل این دشواری‌ها ایجاد شده تا با ارائه محصولات حرفه‌ای، بتوانید سفرهایی ایمن و مناسب را تجربه کنید.
در این فروشگاه برای دوست‌دارن سفر، کمپینگ، کوهنوردی، غواصی، شنا، دوچرخه سواری و... تجهیزات حرفه‌ای تدارک دیده شده تا بتوانید کالاهای مورد نظرتان را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید. همکاری وامینه با آفرود بازار، منجر به این می‌شود که توانایی شما در خرید محصولات بیشتر باشد و بتوانید کالاهای مورد نظرتان را به صورت اقساطی تهیه کنید.

محصولات آفرود بازار

در آفرود بازار طیف وسیعی از محصولات که به شرح زیر هستند را می‌توانید بخرید.


1- خرید قسطی لوازم آفرود

اگر اهل آفرود هستید و ماشین آفرود دارید، برای خرید لوازم جانبی می‌توانید از آفرود بازار کمک بگیرید. مثلا خرید سایبان خودرو، تجهیزات نجات، لوازم برق و روشنایی و... را می‌توانید از آفرود بازار و از طریق وامینه، به صورت اقساطی بخرید.

2-  خرید قسطی لوازم تفریحات آبی

عاشقان ورزش‌های آبی، همواره به دنبال تجهیزات و لوازمی هستند که بیشتر از ورزش‌های آبی لذت ببرند. از قایق و کایاک گرفته تا لوازم غواصی و شنا را می‌توان به صورت قسطی از آفرود بازار تهیه کرد. خرید قسطی لوازم وتجهیزات آبی، کمک می‌کند تا کالاهایی باکیفیت را داشته باشید و ایمنی سفر و ورزش‌تان افزایش پیدا کند.

3- خرید قسطی لوازم کمپینگ

در آفرود بازار می‌توانید انواع چادر مسافرتی، کیسه خوابف لوازم سرمایشی و گرمایشی، لوازم برق و روشنایی، لوازم پخت و پز و... را تهیه کنید. خرید لوازم کمپینگ قسطی با آفرود بازار، سریع و آسان است و می‌توانید آنها را با کمک وامینه به صورت قسطی تهیه کنید.

4- خرید قسطی لوازم دوچرخه سواری

تجهیزات دیگری که در افرود بازار می‌توان به صورت قسطی تهیه کرد، لوازم دوچرخه سواری است. از خود دوچرخه گرفته تا پوشاک و انواع قطعات دوچرخه را می‌توانید از آفرود بازار بخرید و هزینه آن‌را به صورت اقساطی بپردازید.

5- خرید قسطی لوازم کوهنوردی و تفریحات هوایی

برای خرید عصا و کوله کوهنوردی و لوازم پاراگلایدر نیز می‌توانید به خرید قسطی از وامینه فکر کنید. کافی است در سامانه وامینه ثبت نام کنید و پس از تکمیل اطلاعات‌تان، خرید انواع تجهیزات کوهنوردی و هوانوردی را به صورت اقساطی بخرید.

6- خرید قسطی پوشاک و لوازم عمومی

در فروشگاه آفرود بازار می‌توانید از لباس و تجهیزات گوناگون گرفته تا عینک و دستمال سر را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید. اگر نیاز به خرید چند کالا و محصولات با قیمت بالا داشتید، آفرود بازار با امکان خرید قسطی از طریق وامینه همراه شماست.


7- خرید اقساطی لوازم دست دوم

در آفرود بازار فضایی هم برای خرید لوازم دست دوم سفر تعبیه شده است. این لوازم شامل چادرها، کیسه خواب، چاقوها، سایبان، لوازم کمپ و... می‌شود. برای خرید لوازم سفر با قیمت مناسب واردآفرود بازار شوید و پس از انتخاب آنها، برای خرید قسطی انواع کالاها از وامینه اقدام کنید.


خرید لوازم سفر قسطی از وامینه

وامینه با ارائه اعتبار خرید اقساطی همراه شماست. برای این اقدام کافی است در سامانه وامینه ثبت نام کنید. پس از آن می‌توانید خرید کالاهای قسطی را از وامینه انجام دهید و لوازم سفر خود را با بهترین قیمت و کیفیت از وامینه تهیه کنید. سفارش و خرید قسطی از وامینه با سهولت و سرعت خواهد بود و می‌توانید کالاهایی باکیفیت و عالی را داشته باشید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444