نکات خرید میوه خشک‌کن
  • 1402/10/24

نکات خرید میوه خشک‌کن

نکات مهم درباره خرید میوه خشک‌کن

میوه خشک‌کن یکی از لوازم خانه است. با این وسیله می‌توانید انواع میوه را خشک کنید. میوه‌هایی که اگر آنها را نگه دارید ممکن است سریع فاسد شوند و دیگر نتوانید از آنها استفاده کنید. با این وسیله می‌توانید همیشه خوراکی‌های سالم و پرانرژی داشته باشید که برای بچه‌ها و بزرگسالان عالی است.


میوه خشک کن چگونه کار می‌کند؟

میوه خشک‌کن شامل صفحاتی است که می‌توانید روی آن میوه‌های ورقه‌ورقه شده را بچینید. بعد یک جریان از هوای گرم یکنواخت وارد دستگاه می‌شود. از آنجا که صفحه‌های زیری میوه‌ها حالت توری دارند، هوا گرم از زیر و رو وارد دستگاه شده و همه‌جا را پر می‌کند. این هوا و فرم میوه‌خشک کن، باعث می‌شود رطوبت میوه خیلی سریع تبخیر شده و فقط بافت آن باقی بماند. درنهایت طی یک فرآیند سریع، میوه‌ها خشک و بدون آب، آماده می‌شوند.


خشک کردن سبزی

دستگاه میوه خشک‌کن را می‌توان برای خشک کردن سبزی هم استفاده کرد. با این روش، ابتدا سبزی را خیلی خوب شده و تمیز می‌کنید. بعد هم آنها را در صفحات دستگاه می‌چینید. با روشن شدن دستگاه، رطوبت سبزی از بین می‌رود. درنهایت سبزی  خشک شما سریع و بدون مشکل آماده است و می‌توانید آنها را پودر کرده و در بطری‌های مورد نظرتان را بریزید.


درست کردن لواشک

لواشک از تنقلات خوشمزه‌ای است که از میوه‌های پخته درست می‌شود. در تابستان، مردم بسیاری هستند که سینی‌های لواشک را در معرض آفتاب می‌گذارند تا خشک شده و لواشک آماده شود. اما در پاییز و زمستان این کار دشوار شده و نمی‌توان لواشک درست کرد. برای حل این مشکل می‌توانید از میوه خشک‌کن استفاده کنید. برای این کار میوه را بپزید و به آن نمک بزنید. بعد در سینی یا ظرف‌هایی پهنش کنید یا آنها را مستقیم در سینی میوه خشک‌کن بریزید. با این روش می‌توانید لواشک‌های خیلی سالم و خوشمزه را درست کنید.


خشک کردن گل

برای درست کردن وسایل تزیینی و هنری، ممکن است به گل خشک نیاز داشته باشید. برای سریع خشک کردن گل‌ها می‌توانید آنها را در میوه‌خشک‌کن بگذارید. با این روش رطوبت گل خیلی سریع گرفته شده و رنگ گل هم از بین نمی‌رود. با این کار می‌توانید دسته گل‌های دوست‌داشتنی خود را هم سریع خشک کنید تا برای‌تان تا مدت‌ها باقی بمانند.


خرید قسطی دستگاه میوه خشک‌کن

اگر قصد خرید اقساطی لوازم منزل و دستگاه میوه خشک‌کن را دارید، وامینه با امکان خرید قسطی همراه شماست. برای این کار در وامینه ثبت نام و مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید. پس از آن می‌توانید اعتبار لازم برای خرید قسطی را دریافت کرده و میوه خشک کن یا هر وسیله دیگری را که نیاز دارید بخرید. وامینه با منصفانه‌ترین سود، بدون سود عملیات و بهترین خدمات همراه شماست. در صورتی که نیاز به توضیح بیشتر و مشاوره داشتید، در ساعات اداری با وامینه تماس بگیرید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444