خرید اقساطی مبلمان اداری
  • 1403/01/26

خرید اقساطی مبلمان اداری

برای مطب، باشگاه، آرایشگاه، دفاتر کار و ادرات، نیاز به مبلمان و صندلی‌های اداری باکیفیت دارید. کالاهایی که زیبا، بادوام و راحت باشند و بتوانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید. یکی از بهترین برندها برای خرید مبلمان اداری ایتال‌فوم است. شرکتی با سال‌ها تجربه که در زمینه تولید و ارائه انواع مبل، صندلی، میز و کالاهای مرتبط فعال است. اگر قصد خرید مبلمان اداری قسطی را دارید و می‌خواهید محصولی برند و باکیفیت را برای سال‌ها داشته باشد، در این مقاله از وامینه، برای‌تان از خرید قسطی انواع مبلمان اقساطی گفته‌ایم.


نکات مهم در خرید مبلمان

طراحی مبلمان اداری بسیار مهم است. چراکه علاوه بر زیبایی باید ارگونومی بدن انسان نیز درنظر گرفته شود. درغیراین‌صورت بدن انسان دچار مشکلات بسیاری خواهد شد. رویدادهایی که برخی از آنها غیرقابل جبران هستند.

علاوه بر ساختار صندلی‌ها، بسیار مهم است که از فوم و پارچه‌های خوبی هم استفاده شود. چراکه این دو مورد در ایجاد حس خوب برای کسی که از صندلی استفاده می‌کند نقش دارد و می‌تواند از ایجاد مشکلات بعدی به‌خصوص کمردرد و مشکلات بعدی جلوگیری کند.

موقع خرید انوع صندلی و وسایل نشیمن باید به فضایی که  آن صندلی اشغال می‌کند نیز توجه کنید. بعضی صندلی‌ها فضای زائدی دارند که به‌شما کمکی نمی‌کند اما جاگیر است.

به‌خصوص اگر لازم باشد که از تمام فضای دفتر استفاده کنید یا چندنفر از پرسنل‌تان کنار هم بنشینند، باید فکر تهیه مبلمانی باشید که فضای کمی را می‌گیرد.

زیبایی مبلمان هم مهم است. اگر مبل زیبایی بخرید، فضای دفتر شما حرفه‌ای‌تر به‌نظر می‎رسد. شیک بودن دفتر به‌طرز عجیبی روی رضایت شغلی کارمندان اثر دارد.  ضمنا گاهی کمک می‌کند مشتریان بهتری پیدا کنید و به آنها اطمینان دهید که کسب‌کارتان برای شما اهمیت دارد. چراکه مردم به کسی که کارش را دوست دارد، بیشتر اعتماد می‌کنند.


خرید قسطی مبلمان اداری

اگر برای بهبود فضای کاری خود یا راه انداختن یک کسب‌وکار جدید نیاز به خرید مبلمان اداری دارید، وامینه کنار شماست. وامینه می‌تواند با ارائه بهترین شرایط جهت خرید اقساطی انواع مبل پیشنهادهایی عالی به‌شما بدهد و کمک کند بتوانید تغییری در محیط کاری خود ایجاد نمایید. این تغییر به نتایج دلچسبی می‌رسد و کمک می‌کند بتوانید به آنچه لایقش هستید برسید.


شیوه خرید اقساطی از وامینه

برای خرید قسطی مبل اداری از وامینه کافی است از طریق سایت یا اپ وامینه ثبت‌نام  و سپس مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید. پس از آن با اعتبارسنجی و ارائه گردش حساب، وامینه مقدار اعتبار قابل دریافت را به‌شما اعلام می‌کند. سقف دریافت تسهیلات وامینه درحال حاضر 30 میلیون تومان است.

در مرحله بعدی باید یک برگ چک صیادی را جهت ضمانت به وامینه بسپارید. این ضمانت پس از پایان اقساط به‌شما عودت داده می‌شود. برای خرید قسطی کالاهای مورد نظر خود ازجمله مبلمان اداری قسطی وامینه همراه شماست.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444