جاروبرقی چند وات برای من مناسب است؟
  • 1401/11/01

جاروبرقی چند وات برای من مناسب است؟

جاربرقی از لوازم خانگی مهمی است که حدود 150 سال از اختراع آن می‌گذرد. زندگی امروزی بدون جارو برقی تقریبا غیر ممکن است و برای نظافت خانه‌ها، هتل‌ها، فرودگاه‌ها، کارخانه‌ها و... از آن استفاده می‌کنند. اگر نیاز به یک جارو برقی نو دارید و یا می‌خواهید برای خرید جهیزیه یا نو کردن وسایل خانه‌تان اقدام کنید، در این مطلب از وبلاگ وامینه همراه ما باشید. در اینجا می‌خواهیم معیارهای مهمی را بگوییم که در انتخاب جاروبرقی به شما کمک خواهد کرد.

 

 

انواع جاروبرقی

جاروبرقی‌ها با توجه به کاربردی که دارند، در ابعاد و با قدرت‌های متفاوتی تولید میشوند. برخی از آنها از نوع خانگی هستند و برای استفاده روزمره و جارو کردن فرش‌های دستی و ماشینی، تعبیه شده‌اند. برخی دیگر به عنوان جاروها یا مکنده‌های صنعتی شناخته می‌شوند و برای محیط‌های بزرگتری کاربرد دارند.

برخی دیگر از جاروبرقی‌ها، جاروی مرکزی هستند. برای استفاده از این جاروها، در چند نقطه مکنده‌هایی را قرار می‌دهند که تمامشان به یک مخزن متصل‌اند.

دسته دیگری از جاروها که درواقع نسل جدید این وسیله هم به شمار می‌روند، جاروهای رباتیک هستند. این جاروهای شارژی، در محیط‌های مختلف گردش می‌کنند و خودشان بر اساس برنامه‌ای که دارند نظافت را انجام می‌دهند. اگر شما هم مایل به تهیه یک جاروی رباتیک هستید، می‌توانید از طریق فروشگاه شیائومی 360 در سامانه وامینه اقدام کنید.

 

جاروبرقی چند وات مناسب است؟

برای خرید جاروبرقی نکات مهمی وجود دارد که از جمله مهمترین آنها، توجه به قدرت موتور است. این مولفه که با وات محاسبه می‌شود، توان مکش جاروبرقی را نشان می‌دهد.جالب است بدانید در کشورهای اروپایی تولید و ارائه جاروهایی که بالای 1000 وات هستند کاهش پیدا کرده و بنابر نیاز جامعه و توجه به مصرف انرژی، جاروها با حدود 900 وات قدرت، تولید می‌شوند. در اینجا از بازه‌های وات جاروبرقی و کابردهایی که دارند، گفته‌ایم.

 

جاروبرقی بین 1200 تا 1500 وات

این جاروبرقی‌ها موتورهای کوچکی دارند و معمولا به شکل سطلی ارائه می‌شوند. جاروهایی که در این بازه هستند برای فضاهای کوچکتر که زباله‌ها و غبار معمولی دارند استفاده می‌شوند. از سوی دیگر این جارو برای فرش‌هایی که ظریف هستند هم مناسب است و می‌تواند از آسیب به الیاف آنها جلوگیری کند.

 

جاروبرقی بین 1500 تا 2000 وات

اگر جاروبرقی قسطی که از وامینه می‌خرید و روی آن عدد 1800 وات درج شده است، جاروبرقی شما در این بازه قرار دارد. این جاروبرقی‌ها در رده متوسط هستند و می‌توانند برای استفاده خانگی هم مناسب باشند. در این رده جاروهای سطلی هم تولید می‌شوند که کاربردهای صنعتی دارند. این جاروبرقی‌ها را می‌توانید در برنامه خرید قسطی وامینه قرار دهید و از آن لذت ببرید.

 

جاروبرقی بین 2000 تا 2200 وات

پرطرفدارترین جاروبرقی‌ها در این دسته قرار می‌گیرند. در نتیجه بسیاری از شرکت‌ها هم این جاروبرقی‌ها را تولید می‌کنند. برای مثال جاروبرقی بوش قسطی، جاروبرقی ال جی اقساطی و دیگر برندها را هم می‌توانید در این بازه پیدا کنید. خرید قسطی جاروبرقی از وامینه بدون ضامن و سپرده است و می‌توانید کالایی با ارزش و زیبا را با شرایط اقساطی تهیه کنید. این جاروبرقی قدرت بالایی دارد و اگر ابزارهای مناسبی داشته باشد، می‌توان از آن برای تمیز کردن فرش‌ها، لبه پنجره‌ها، کناره دیوارها، درز مبل‌ها و... استفاه کرد. برای خرید جاروبرقی از وامینه، در سامانه وامینه ثبت نام و برای خرید کالای مورد نظرتان اقدام کنید.

 

جارو برقی چند وات بخریم؟

در انتخاب جاروبرقی بیش از هر چیز نیاز شما، اهمیت دارد. اگر فرش‌های پشمی، ابریشمی و دست بافت دارید، نباید از جاروهای خیلی قوی استفاده کنید. چرا که این جاروها به بافت فرش آسیب می‌زنند و کیفیت و ارزش آنها را پایین می‌آورند.

اگر فرش شما پرز زیادی دارد، باید مراقب گرفتگی لوله جارو و پر شدن زودتر از موعد کیسه جاروبرقی هم باشید. چرا که پرز این فرش‌ها از روی آنها بلند شده و وارد جارو می‌شود. پس اگر جاروی قدرتمند شما دچار اختلال شده، پیش از هر اقدام دیگری، مسیر مکش جارو را کنترل کنید و از تمیز بودن آن مطمئن شوید.

برای خرید یک جاروبرقی مناسب و قدرتمند می‌توانید در سامانه وامینه عضو شوید و پس از تکمیل اطلاعات خود، برای خرید قسطی جاروبرقی اقدام نمایید.

 

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444