اقساطی، جواهر ساز شوید
  • 1402/01/19

اقساطی، جواهر ساز شوید

آموزشگاه جواهرسازی گوهرنشان از موسسات طرف قرارداد با وامینه است. در این آموزشگاه اصول طراحی طلا و جواهر، ساخت طلا و جواهر، گوهر تراشی، مخراج کاری، گوهرشناسی و حتی فروشندگی طلا و جواهر را می‌آموزید. پس اگر به دنبال یک شغل پردرآمد هستید و یا دوست دارید حرفه‌ای نو را بیاموزید، فروشگاه گوهرنشان برای شما عالی است. به خصوص آنکه می‌توانید هزینه شرکت در کلاس‌ها را با کمک وامینه به صورت اقساطی بپردازید و بودجه خود را در یک زمان، از دست ندهید.

آموزش ساخت طلا و جواهر

یکی از پردرآمدترین شغل‌ها، طراحی و ساخت انواع طلا و جواهر است. چرا که جواهرات از دیرباز مورد توجه بشر بوده و از مردم عادی تا پادشاهان، به دنبال طلا و جواهرات زیبا و با ارزش می‌گشتند. به همین دلیل ساخت طلا و جواهر از مشاغل پردرآمد است و بازار آن همیشه وجود دارد. به همین دلیل آموزشگاه‌های ساخت طلا و جواهر پرطرفدارند و مردم بسیاری دوست دارند این فن و حرفه را بیاموزند.
از آنجا که تلاش وامینه در جهت بهبود آموزش‌ها و اعتلای سطح افراد است، قراردادی با آموزشگاه جواهرسازی گوهرنشان منعقد شد تا به سبب آن افراد علاقه‌مند بتوانند فنون جواهرسازی را بیاموزند.

آموزش‌ها در گوهرنشان

در گوهرنشان می‌توانید انواع آموزش‌ها در زمینه ساخت و طراحی جواهرات را ببینید و از آن درآمد پایدار برای خود خلق کنید. برخی از آموز‌ش‌هایی که در گوهرنشان به آن پرداخته می‌شود، به شرح زیر است:


1- طراحی جواهرات

این بخش شامل طراحی به صورت کلاسیک و طراحی با رایانه است. در طراحی کلاسیک، سایه زدن، طراحی انواع جواهرات و... را می‌آموزید. بعد با انواع سنگ‌ها آشنا می‌شوید و می‌توانید بررسی کنید که جواهرات مورد علاقه شما با چه سنگ‌هایی بهتر می‌شود و چگونه زیباتر می‌شود.
طراحی جواهر با رایانه نیز در این آموزشگاه تدریس می‌شود. اینجا می‌توانید با ابزارهای آنلاین آشنا شوید که برای طراحی جواهر عالی هستند و می‌توان با آنها حتی وزن سنگ‌ها را محاسبه کرده و آنها را برای ساخت جواهرات گوناگون به کار برد.

2- طا و جواهرسازی

در اینجا ساخت انواع قالب، ساخت طلا، ریخته گری، موم سازی و... را می‌آموزید. پیدا کردن تخصص در هر کدام از این‌ها، برایتان درآمد زیادی دارد و می‌تواند کمک کند تا از بخش‌های دیگر طلاسازی نیز درآمد داشته باشید.

3- گوهرتراشی

در آموزشگاه جواهرسازی گوهرنشان، می‌توانید تراش انواع جواهرات را نیز بیاموزید. سه نوع تراش اصلی را خواهید آموخت و می‌توانید سنگ‌های قیمتی را به شکلی که می‌خواهید شکل دهید. پس از ان می‌توانید حجم سازی با سنگ، حکاکی روی سنگ‌های قیمتی و پیکره‌تراشی را نیز می‌آموزید.

4- گوهرنشانی

یکی دیگر از آموزش‌های موسسه گوهرنشان که می‌توانید آن‌را به صورت اقساطی از وامینه دریافت کنید، آموزش گوهرنشانی است. در این بخش می‌آموزید که سنگ‌های قیمتی را چگونه روی جواهرات بگذارید و آنها را در کنار فلزات گرانبها قرار دهید.
از آنجا که برای گوهرنشانی هنوز دستگاه صنعتی خاصی وجود ندارد، این کار توسط نیروی انسانی ماهر انجام می‌شود و اگر فردی در این زمینه به استادی برسد، می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد.


5- فینیشینگ

آخرین بخش از آموزش‌هایی که در موسسه گوهرنشان می‌توانید ببینید وهزینه آن‌را با کمک وامینه به صورت اقساطی بپردازید؛ فینیشیگ است. در این بخش باید روی طلا یا جواهری که دارید، آخرین پرداخت‌ها را انجام داده و آن‌را به بازار بفرستید. گوهر نشان در اینجا مات کاری، مینا کاری، آبکاری و... را به شما می‌آموزد تا بتوانید زیباترین و جذاب‌ترین طلا و جواهرات را بسازید.

چگونه در کلاس قسطی جواهرسازی شرکت کنیم؟
اگر برای شرکت در کلاس‌های جواهرسازی مشتاق شده‌اید و می‌خواهید آموزش‌های لازم را در این کلاس ببینید، کافی است در سامانه وامینه ثبت نام کنید. پس از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک‌تان، می‌توانید اعتبار لازم برای شرکت در کلاس‌های جواهرسازی را به دست آورده و از آن برای ساختن شغل آینده‌تان کمک بگیرید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444