نکات مهم خرید چرخ گوشت
  • 1402/02/04

نکات مهم خرید چرخ گوشت

نکات خرید چرخ گوشت

وقتی به دنبال زندگی سالم باشید و بخواهید از خرید مواد غذایی آماده، دوری کنید، نیاز به تجهیزات مناسبی دارید. یکی از این تجهیزات چرخ گوشت است. با چرخ گوشت می‌توانید گوشت‌های سالم و تازه را چرخ کنید و از این وسیله برای چرخ کردن گوشت مرغ و حتی برخی مواد غذایی دیگر مانند نخود (برای درست کردن فلافل) کمک بگیرید. به همین دلیل خرید چرخ گوشت برای هر خانه‌ای لازم است. اگر شما هم قصد خرید قسطی چرخ گوشت را دارید، در این مطلب از وامینه با ما همراه باشید و درباره نکات مهم خرید چرخ گوشت بیشتر بدانید.

نیاز شما به چرخ گوشت

اولین نکته‌ای که در زمان خرید چرخ گوشت قسطی باید به آن بپردازید، نیازتان است. مصرف گوشت شما در یک ماه چقدر است؟ به چرخ گوشت در چه ابعادی نیاز دارید و وسیله شما تا چه حجمی از گوشت را می‌تواند چرخ کند؟ بنابر فضایی که دارید و بخشی که باید در آن چرخ گوشت را بگذارید، وسیله‌ای بخرید که خیلی جاگیر نباشد و بتواند نیازتان را هم برطرف کند.

کاربرد و مدل تیغه‌ها

از نکات مهم دیگر در خرید چرخ گوشت، توجه به مدل تیغه‌ها و کاربردهای چرخ گوشت است. برخی تیغه‌ها خیلی زود زنگ می‌زنند و در نتیجه نه تنها کارایی ندارند بلکه ممکن است گوشت و مواد غذایی دیگر را هم آلوده کنند. در زمان خرید قسطی چرخ گوشت، حتما به دنبال تیغه‌های ضد زنگ باشید که به صورت یکپارچه ساخته شده‌اند، باشید. این تیغه‌ها عمر بیشتری دارند و نیاز کمتری به تیز کردن پیدا خواهند کرد. به همین دلیل با انتخاب چرخ گوشت مناسب که تیغه‌های محکم و باکیفیت دارد، برای سال‌ها می‌توانید از چرخ گوشت خود استفاده کنید.

جنس بدنه چرخ گوشت

در خرید چرخ گوشت باید به جنس بدنه این وسیله نیز توجه کنید. برخی چرخ گوشت‌ها از پلاستیک بی کیفیت ساخته شده‌اند و در اثر جا به جایی، آسیب جدی می‌بینند. از سوی دیگر، برخی از چرخ گوشت‌ها هم بدنه‌های بسیار سنگینی دارند که نگهداری و کار با این وسیله را دشوار می‌کند. پس با توجه به ظرفیت خود برای جا به جایی چرخ گوشت و نگهداری از آن، مدلی را انتخاب کنید که خیلی سنگین نباشد و بتوانید از آن راحت استفاده کنید.

سهولت در تمیز کردن چرخ گوشت

پس از هر بار استفاده از چرخ گوشت باید بتوانید آن‌را خیلی خوب تمیز کنید. چرا که باقی ماندن بقایای گوشت باعث فساد و ایجاد مشکلات بسیار مهم برای سلامتی شما و دستگاه‌تان خواهد شد. به همین دلیل باید تمیز کردن چرخ گوشت را خیلی دقیق انجام دهید و تجهیزات آن‌را با دقت کافی بشویید. پس از آن باید صبر کنید تا قطعات کاملا خشک شوند و بعد مجدد دستگاه‌تان را سر هم کنید.

ایمنی چرخ گوشت

اگرچه اکثر چرخ گوش‌های امروزی، ایمنی لازم را دارند، اما با این حال باید خیلی مراقب باشید و چرخ گوشت را در جایی بگذارید که دور از دسترس کودکان باشد. حتما چرخ گوشت شما باید گوشت کوب مخصوص داشته باشد و بدون این وسیله نباید برای چرخ کردن گوشت اقدام کنید. از سوی دیگر، هرگز چرخ گوشت که در برق باشد را رها نکنید. چرا که این کار به مرور هم دستگاه‌تان را خراب می‌کند و هم می‌تواند کنجکاوی کودک‌تان را برانگیزد و حوادثی غیر قابل جبران را پدید آورد.

توجه به برند و قیمت چرخ گوشت

لزوما یک چرخ گوشت گران، وسیله خوبی نیست و نمی‌تواند با اطمینان آن‌را انتخاب کرد. اما توجه به برند چرخ گوشت، ایمنی بیشتری دارد و می‌تواند کمک کند تا وسیله بهتری را انتخاب کنید. پاناسونیک، بوش و ال جی از بهترین برندها هستند و با انتخاب آنها خیال‌تان بابت کیفیت و اصالت محصول راحت خواهد بود.

خرید قسطی چرخ گوشت

برای خرید قسطی چرخ گوشت، وامینه همراه شماست. کافی است وارد سامانه وامینه شوید و پس از ثبت نام، مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید. سپس در طرح خرید اقساطی وامینه، فروشگاه مورد نظرتان را انتخاب کرده و کالای خود را سفارش دهید. شما برای خرید لوازم مورد نظرتان محدودیت برند ندارید و می‌توانید چرخ گوشت خود را به صورت اقساطی تهیه کنید. با خرید قسطی چرخ گوشت، کالایی کاربردی و مناسب را به وسایل خود اضافه کرده‌اید و هزینه آن‌را در اقساط بلند با منصفانه‌تری سود بپردازید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید قسطی چرخ گوشت هم اکنون وارد سامانه وامینه شوید و خرید قسطی لوازم منزل را انجام دهید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444