این تابستان، با دوچرخه کراس
  • 1402/02/05

این تابستان، با دوچرخه کراس

دوچرخه سواری از ورزش‌های دوست داشتنی و جذابی است که طرفداران بسیاری هم دارد. با خرید دوچرخه می‌توانید طبیعت‌گردی‌های جذاب داشته باشید، شهرگردی کنید و آخر هفته‌ها، برنامه منظمی برای ورزش ترتیب دهید. با دوچرخه می‌توانید مسافت‌های کوتاه را بدون ماشین طی کنید و نقشی مهم در کاهش آلودگی محیط زیست نیز داشته باشید. اگر دوست دارید دوچرخه بخرید اما نگران هزینه آن هستید، وامینه برایتان خبری خوش دارد. به موجب قرارداد مابین وامینه و دوچرخه کراس، می‌توانید برای خرید قسطی دوچرخه در اقساط یکساله اقدام کنید و وسیله مورد نظرتان را با بهترین شرایط دریافت کنید. دراینجا بیشتر درباره این دوچرخه‌ها و خرید قسطی آن برایتان گفته‌ایم.

از فروشگاه کراس چه دوچرخه‌هایی بخریم؟

اگر دل‌تان یک دوچرخه کوهستان می‌خواهد و یا به دنبال دوچرخه کورسی یا یک دوچرخه برای گشت و گذار در شهر هستید، محصولات کراس به کارتان خواهد آمد. در اینجا مجموعه‌ای کامل از انواع دوچرخه جمع شده تا با قیمت‌ها و ویژگی‌های متنوع بتوانید آنها را تهیه کنید. در ادامه بیشتر درباره محصولات کراس برایتان گفته‌ایم.

1- خرید قسطی دوچرخه شهری

اگر اهل شهرگردی هستید و می‌خواهید مسافت‌هایی را با دوچرخه طی کنید، این گزینه مخصوص شماست. با دوچرخه شهری می‌توانید سر کار و باشگاه بروید، خرید کنید و در عین حال از زمان‌های مرده خود به عنوان زمانی برای ورزش کمک بگیرید. برای خرید قسطی دوچرخه شهری از کراس، در سامانه وامینه ثبت نام کنید و پس از تکمیل اطلاعات خود، مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایید. حالا می‌توانید دوچرخه خود را انتخاب کرده و آن‌را به صورت قسطی بخرید.

2- خرید قسطی دوچرخه کوهستان

از محصولات دیگری که می‌توانید در کراس بخرید، دوچرخه کوهستان است. این دوچرخه‌ها برای ورزشکاران حرفه‌ای هستند و می‌توانید از آنها برای برنامه‌های تخصصی‌تر استفاده کنید. برای خرید اقساطی دوچرخه کوهستان وارد سامانه وامینه شوید و ثبت نام کنید. پس از بارگذاری مدارک‌تان می‌توانید جهت خرید قسطی اقدام کرده و اعتبار لازم برای خرید دوچرخه را دریافت کنید.

3- خرید قسطی دوچرخه کودک و نوجوان

کودکان و نوجوانان از مهم‌ترین طرفداران دوچرخه هستند. چرا که دوچرخه سواری به آنها اعتماد به نفس می‌دهد و کمک می‌کند، مهارت‌های جسمی‌شان را هم ارتقا دهند. با کمک دوچرخه کودکان به خودباوری می‌رسند و نوجوانان نیز از خطر اعتیاد و مشکلات مخصوص به سن‌شان دور می‌مانند. از سوی دیگر، دوچرخه سواری در سنین پایین، علاقه به ورزش در سنین بالاتر را ایجاد می‌کند و راهی مطمئن برای داشتن نسلی سالم است. برای خرید قسطی دوچرخه کودک، در سامانه وامینه اعتبار لازم را دریافت کنید.

4- لوازم جانبی دوچرخه

اگر برای تجهیز دوچرخه یا ایجاد شرایطی بهتر، نیاز به تجهیزات و لوازم جانبی داشتید، فروشگاه دوچرخه کراس همراه شماست. در اینجا می‌توانید لوازم جانبی مورد نیازتان را دریافت کنید و هزینه آن‌را به صورت قسطی بپردازید.

5- خرید تجهیزات ورزشی

علاوه بر انواع دوچرخه، در فروشگاه کراس می‌توانید تجهیزات و لوازم ورزشی را نیز به صورت قسطی بخرید. از دوچرخه ثابت گرفته تا انواع ماساژور و تجهیزات ورزشی در فروشگاه کراس با همکاری وامینه به صورت قسطی قابل تهیه است. اگر می‌خواهید در داخل خانه نیز ورزش کنید و تجهیزاتی استاندارد و مناسب داشته باشید، دوچرخه کراس پیشنهادی عالی و مناسب است. برای خرید انواع تجهیزات و مشاهده محصولات می‌توانید سایت دوچرخه کراس را ببینید و کالاهای مورد نظرتان را بخرید.

خرید قسطی دوچرخه

وامینه یک سامانه کامل برای خرید قسطی است. در این سامانه بدون ضامن و سپرده و تنها با یک برگ چک می‌توانید، برای خرید قسطی اقدام کنید. برای این منظور وارد سامانه وامینه شوید و پس از ثبت اطلاعات، مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید. سپس می‌توانید کالای مورد نظرتان را انتخاب کرده و آن‌را به صورت قسطی بخرید. این اقساط برای یکسال تنظیم می‌شوند و با کمترین سود، کمک‌تان می‌کند تا بتوانی دوچرخه مورد نظرتان را بخرید و از آن برای ورزش و تفریح استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید قسطی دوچرخه سایت وامینه را ببینید و یا با ما تماس بگیرید.



نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444