راهنمای خرید گوشتکوب برقی
  • 1402/10/20

راهنمای خرید گوشتکوب برقی

گوشتکوب برقی و نکات مهم در خرید آن

گوشتکوب برقی از وسایلی است که برای راحتی کار در آشپزخانه و بالا بردن سرعت طبخ انواع غذا می‌توان از آن کمک گرفت. گوشتکوب برقی اندازه بزرگی ندارد و معمولا برای تهیه غذا در اندازه‌های کم و متوسط کاربرد دارد. در این مقاله از وامینه برای‌تان از گوشتکوب برقی و نکاتی گفته‌ایم که موقع خرید آن باید درنظر داشته باشید.


انواع گوشتکوب برقی

گوشتکوب برقی انواع و شکل‌های گوناگونی در بازار دارد که در اینجا از آنها برای‌تان گفته‌ایم:


گوشتکوب برقی تک کاره

این مدل از گوشتکوب برقی معمولا ارزان‌تر است و تنوع زیادی هم دارد. گوشتکوب برقی تک کاره را در بسیاری از فروشگاه‌ها پیدا می‌‎کنید و اکثر برندهای خوب این مدل را دارند. با این مدل می‌توانید رب، حلیم، سوپ، دسر و انواع شیرینی را درست کنید. بهتر است حجم غذا را کم یا متوسط نگه دارید و گوشتکوب را برای حجم بالا استفاده نکنید. با این روش گوشتکوب برقی عمر طولانی‌تری دارد و می‌توانید برای مدت زیادی از آن استفاده کنید.


گوشتکوب برقی چند کاره

برخی از انواع گوشتکوب برقی چند عملکرد دارد. تعدادی از آنها می‌توانند برای خرد یا له کردن گوشت نیز کاربرد داشته باشند. اما نباید گوشت پرچربی یااستخوان‌دار را انتخاب کنید. چراکه گوشتکوب برقی باز هم قدرت چرخ گوشت را ندارد و نهایتا می‌تواند گوشتی که یخ زده نباشد و به تکه‌های کوچک تقسیم شده است را تا حدی چرخ کند. با توجه به این نکات همواره می‌توانید سلامت گوشتکوب برقی را حفظ کرده و بهتر از آن مراقبت کنید.



نگهداری از گوشتکوب برقی

برای آنکه دستگاه شما سال‌ها کار کند لازم است که به‌خوبی از آن مراقبت کنید. اولین نکته طرز استفاده از گوشتکوب برقی است. فقط برخی از مدل‌های گوشتکوب برقی قابلیت استفاده در قابلمه درحال جوش را دارند. بیشتر گوشتکوب برقی‌ها را نباید در غذای درحال پخت وارد کنید. چراکه آسیب می‌بینند و سیستم داخلی آنها خیلی زود فرسوده می‌شود.

نکته دیگر اینکه گوشتکوب برقی را باید برای مواد غذایی مناسب استفاده کنید. این وسیله چرخ گوشت یا خردکن قدرتمند نیست. نمی‌توان از آن به‌جای برخی وسایل استفاده کرد و توانایی محدودی برای کار کردن دارد. پس مهم است که با توجه به ظرفیت دستگاه از آن استفاده کنید.

در نهایت اینکه باید پس از کار با گوشتکوب برقی آن‌را کاملا باز کنید و خیلی خوب بشورید. چراکه نشستن یا خوب تمیز نکردن گوشتکوب برقی می‌تواند سبب کند شدن تیغه‌ها، تجمع میکروب و حتی ایجاد حشرات شود. تمام این‌ها علاوه بر اینکه در سلامتی شما نقش بسیار منفی دارد می‌تواند سبب خراب شدن  گوشتکوب برقی هم بشود.


خرید قسطی  گوشتکوب برقی

اگر قصد خرید اقساطی  گوشتکوب برقی را دارید و می‌خواهید این وسیله را به کالاهای خانه و آشپزخانه خود اضافه کنید، وامینه همراه شماست. برای خرید قسطی در وامینه ثبت‌نام کنید، مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایید و بعد تنها با یک برگ چک صیادی، وسیله مورد نظرتان را دریافت کنید. خرید قسطی از وامینه با اقساط بلندمدت، منصفانه‌ترین سود و بهترین شرایط است. بدون سپرده و بدون ضامن،  گوشتکوب برقی خود را بخرید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444