همه چیز درباره مینی واش
  • 1402/04/04

همه چیز درباره مینی واش

راهنمای خرید مینی واش

مینی واش یکی از لوازم خانگی بسیار کاربردی است که می‌توان از آن برای دوران دانشجویی، خانه‌های کوچک، سفر، شستن لباس‌های کودک و... استفاده کرد. مینی واش قیمت زیادی ندارد و شستن لباس با دست را تقریبا به صفر می‌رساند. با خرید مینی واش می‌توانید وسیله‌ای کوچک اما پرتوان را داشته باشید نیازتان به وسایل بزرگتر و گران را رفع می‌کند. در این مقاله از وامینه بیشتر درباره مینی واش و خرید اقساطی آن از وامینه برایتان گفته‌ایم.

مینی واش یا کهنه شور چیست

مینی واش درواقع یک لباسشویی کوچک است که می‌تواند در بین 10 تا 20 دقیقه لباس‌ها را بشورد. از آنجا که این وسیله برای شستن لباس و کهنه نوزادان بیشتر استفاده می‌شود به آن کهنه شور هم می‌گویند. مینی واش کمک می‌کند لباس بچه‌ها از بزرگسالان جدا شود و در عین حال سریع بتوانید این لباس‌های کوچک را بشورید. به همین دلیل در خرید سیسمونی، مینی واش را هم اضافه می‌کنند تا نگهداری از کودک برای خانواده‌ای که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند راحت‌تر باشد.
مینی واش برنامه ساده‌ای دارد و استفاده از آن راحت است. معمولا در آنها از بالا باز می‌شود و وزن لباس کمی (حدود 2 تا 3 کیلو) را می‌توان در آنها ریخت.
مینی واش انواع گوناگونی از جمله تک، دوقلو، همراه با خشک‌کن، اتوماتیک و دستی دارد. هر کدام از این مینی‌واش‌ها را می‌توان برای پیشبرد کارها استفاده کرد و از مزایای آنها بهره‌مند شد.
از سوی دیگر مینی‌واش‎ها برای شسن کفش، لباس‌های ظریف و هر چیزی که نمی‌توانید در لباسشویی بریزید هم مناسبند. با خرید قسطی مینی واش یک وسیله کاربردی و مناسب خواهید داشت که با آن در زمان، برق و هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کرده‌اید.

چگونه از مینی واش استفاده کنیم؟

از آنجا که مینی واش دستگاه ساده‌ای است، خیلی راحت می‌توانید با آن کار کنید. برای این منظور آب گرم را داخل مینی واش بریزید و بعد شوینده مناسبی که به لباس‌ها آسیب نزند را اضافه کنید. پس از آن لباس‌ها را بریزید و اگر آب کم بود، آب بیشتری به مینی واش اضافه کنید. پس از آن می‌توانید مینی واش را داخل حمام بگذارید تا از طریق کانال تخلیه، آب کثیف خارج شود و لباس‌ها به خوبی شسته شده باشند. به یاد داشته باشید وزنی که مینی واش می‌تواند تحمل کند وزن لباس خیس است. پس نباید لباس‌های بزرگ و سنگین را داخل مینی واش بریزید.

اصول نگهداری از مینی واش

اگرچه مینی واش بسیار کاربردی است اما استحکام و قدرت ماشین لباسشویی‌های بزرگ را ندارد. در نتیجه باید مراقب حجم لباس‌هایی که داخل آن می‌ریزید باشید. علاوه بر این، استفاده از شوینده‌های مایع بسیار بهتر از انواع پودر است. در نتیجه بهتر است شوینده‌ای را انتخاب کنید که علاوه بر لباس‌ها به دستگاه ماشین لباسشویی‌تان هم آسیب نزند. برای آنکه بتوانید بهتر از مینی واش نگهداری کنید، هرگز لباس‌های کثیف را داخل آن جمع نکنید. چرا که این لباس‌ها روی هم تلنبار می‌شوند و در مینی واش به تولید باکتری‌ها کمک خواهند کرد. حتی ممکن است لباس‌ها کپک بزنند و بافت آنها از بین برود. به جای این کار لباس‌ها را سبد رخت چرک‌ها نگه دارید و وقتی به حجم مناسبی رسیدند، آنها را داخل ماشین لباسشویی بریزید.

خرید قسطی مینی واش

مینی واش از کاربردی‌ترین لوازم منزل به خصوص برای مادران و خانواده‌هایی است که چند کودک دارند و می‌خواهند با سرعت بیشتری لباس‌ها را بشورند. با کمک مینی واش لازم نیست مدام لباسشویی بزرگ را روشن کنید و یا در سفر در حال شستن لباس باشید. با کمک مینی واش لباس‌ها را سریع و آسان می‌شورید و خشک می‌کنید. اگر قصد خرید مینی واش قسطی را دارید و می‌خواهید این وسیله کاربردی را داشته باشید، کافی است در سایت وامینه ثبت‌نام کنید. سپس مدارک‌تان را بارگذاری کرده و یک برگ چک صیادی را به وامینه بسپارید. در نهایت اعتبار لازم برای خرید قسظی لوازم منزل از جمله مینی واش را دریافت کرده و می‌توانید با آن خریدتان را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کالای مورد نظرتان سایت وامینه را ببینید و یا در ساعات اداری با وامینه تماس بگیرید.


نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444