چهار محصول جدید گلدیران
  • 1401/11/11

چهار محصول جدید گلدیران


گلدیران از برندهای قدیمی و معتبری است که محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار می‌کند. این برند با شرکای تجاری خود که شامل جی پلاس و ال جی هستند، در تلاش است تا کیفیت زندگی را برایتان بالاتر ببرد و کاری کند که برای رفع هر نیازی، بتوانید بهترین کالاها را استفاده کنید. در همین راستا گلدیران همواره محصولات جدیدی را به مشتریانش معرفی می‌کند که برخی خاص و بسیار جالب توجه هستند. در این مطلب از وبلاگ سامانه وامینه که برای خرید قسطی از جمله برند گلدیران همراه شماست، به بررسی جدیدترین محصولات گلدیران پرداخته‌ایم.

1- ساندبار یا بلندگوی خطی

اگر به دنبال وضوح صدا و شنیدن بالاترین کیفیت نت‌ها و آواها هستید، گلدیران با ساندبار، برایتان برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است. ساندبار مثل یک فیلتر عمل می‌کند و می‌تواند کاستی‌هایی که دیگر بلندگوها در اجرا و ارائه صدا دارند را فیلتر کند. ساندبار به خاطر شکل خاصی که دارد، می‌تواند صدا را با چند برابر کیفیت پخش کند و حالت سینمایی و جذاب را برایتان بسازد. ساندبار برای پخش فیلم سینمایی و گوش کردن به موسیقی عالی است. این وسیله کیفیت صدا را چند برابر کرده و کاری می‌کند که از موسیقی بیشتر لذت ببرید. محل قرارگیری ساندبار به جایی که تلوزیون‌تان را گذاشته‌اید هم بستگی دارد. ساندبار باید تقریبا نزدیک به تلویزیون و در راستای آن باشد. اگر قصد خرید قسطی ساندبار را دارید و می‌خواهید صداهایی با کیفیت و عالی را دریافت کنید، در سامانه وامینه ثبت نام کنید و پس از ثبت اطلاعات و تکمیل مدارک‌تان، برای خرید اقساطی ساندبار از برند گلدیران اقدام نمایید.

2- نمایشگرهای تجاری ال جی

یک فروشگاه بزرگ، رستوران، موسسه آموزشی یا یک فضای تجاری با محیط مناسب برای تبلیغات دارید؟ نمایشگرهای تجاری ال جی، برای شما عالی هستند. این نمایشگرها می‌توانند برای بیش از 5 سال مدام روشن باشند و تصاویری که در نظر دارید را نمایش دهند. وضوح عالی، وسعت دید و ایجاد افکت‌های جذاب، کمک می‌کند که مخاطبان زیادی را جذب کرده و بتوانید فروش خود را نیز بالاتر ببرید. برای خرید قسطی نمایشگرهای تجاری می‌توانید در سامانه وامینه ثبت نام کنید و پس از تکمیل اطلاعات خود خرید اقساطی نمایشگرها را انجام دهید.

3- اندروید باکس

می‌خواهید تلویزیون غیرهوشمند خود را تبدیل به یک وسیله با کارایی بیشتر کنید؟ اندروید باکس مخصوص شماست. با این وسیله می‌توانید خدمات و امکاناتی که تلویزیون‌های هوشمند دارند را به دست بیاورید و از آن استفاده کنید. با اتصال اندروید باکس می‌توانید بازی کنید، فیلم ببینید، در اینترنت گشت و گذار کنید و از وضوح و کیفیت تصاویر نیز حسابی لذت ببرید. خرید اندروید باکس شما را به دنیایی وسیع‌تر متصل می‌کند و می‌تواند خدمات و امکاناتی که به خاطر قدیمیبودن تلویزیون‌تان ندارید را در اختیارتان بگذارد. برای خرید قسطی اندروید باکس ال جی کافی است در سامانه وامینه عضو شوید. پس از آن اطلاعات و موارد خواسته شده را وارد کنید تا بتوانید اعتبار لازم برای خرید قسطی اندروید باکس را دریافت نمایید.

4- تخته هوشمند

گلدیران به عنوان یک برند برتر در زمینه ارائه تجهیزات الکترونیکی در تلاش است تا راهکارهایی عالی را در جهت بهبود زندگی، فرآیندها و فعالیت‌های روزمره ارائه کند. تخته هوشمند هم یکی از محصولات گلدیران است اهدافی اینچنین را دنبال می‌کند. این تخته بیش از یک میلیارد رنگ را با وضوح عالی نشان می‌دهد، بزرگ است و می‌توان از آن برای بهبود فرآیندهای آموزش کمک گرفت. برای خرید قسطی تخته هوشمند می‌توانید وارد سامانه وامینه شوید. پس از آن با بارگذاری مدارک خواسته شده، کالای مورد نظرتان را سفارش داده و تمام یا بخشی از مبلغ آن‌را از محل اعتبار وامینه پرداخت کنید.

در این مطلب به بررسی 4 محصول جدید و جذابی پرداختیم که گلدیران آنها را به بازار ارائه کرده است. این محصولات با کیفیت و استانداردهای بین المللی آماده شده‌اند و برای یک زندگی مدرن و پرتکاپو، عالی هستند. اگر این کالاها و یا دیگر محصولات گلدیران را می‌خواهید؟ در سامانه وامینه ثبت نام کنید و پس از بارگذاری مدارک‌تان، برای خرید اقساطی اقدام نمایید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444