نکات مهم در نگهداری آبمیوه‌گیری
  • 1402/10/05

نکات مهم در نگهداری آبمیوه‌گیری

نکات مهم در نگهداری آبمیوه‌گیری

خرید آبمیوه‌گیری معمولا از خریدهای متداول است. با آبمیوه‌گیری می‌توانید نوشیدنی‌های طبیعی، تازه و باکیفیتی را در خانه درست کنید. اما نگه‌داری از آبمیوه‌گیری نیز بسیار مهم است. چراکه اگر خوب مراقب آن نباشید، تیغه‌هایش کند می‌شود و نمی‌توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. در اینجا برای‌تان از نکاتی گفته‌ایم که با کمک آنها می‌توانید از آبمیوه‌گیری بهتر استفاده کنید.

قطعات آبمیوه‌گیری را درست جا بیاندازید

موقع استفاده از آبمیوه‌گیری قطعات آن‌را خیلی درست جا بیاندازید و بعد تیغه‌ها را روشن کنید. اگر این کار را نکنید و آبمیوه‌گیری را روشن کنید، قطعات جابه‌جا می‌شوند. حتی ممکن است تیغه‌ها ناگهان بشکنند یا آسیب جدی ببینند. پس همه تکه‌ها را در جای خود محکم کنید تا بتوانید از آبمیوه‌گیری به‌خوبی استفاده کنید.

آبمیوه‌گیری را تمیز و خشک کنید

پس از آن‌که از آبمیوه‌گیری استفاده کردید، تمام قطعات آن‌را باز کرده و بشویید. اگر این کار را نکنید، میوه‌ و سبزی‌ها در گوشه و کنار آبمیوه‌گیری می‌مانند و به مرور سبب خراب شده دستگاه می‌شوند. این نکته را جدی بگیرید و بعد از تمیز شدن دستگاه هم آن‌را خیلی خوب و دقیق خشک کنید. با این کار می‌توانید بهتر و برای سال‌ها از آبمیوه‌گیری خود استفاده کنید.

هرچیزی را داخل آبمیوه‌گیری نندازید

برای استفاده از آبمیوه‌گیری دقت کنید چه چیزهایی را می‌توانید داخل آن بریزید. مثلا ریختن هلو، گوچه و میوه‌های نرم دیگر می‌تواند باعث گرفتن صافی شود. این کار شستن آبمیوه‌گیری را خیلی سخت می‌کند و می‌تواند به این قسمت آسیب برساند.

از شوینده مناسب استفاده کنید

برای شستن آبمیوه‌گیری از شوینده‌های خیلی قوی استفاده نکنید. چرا که آبمیوه‌گیری‌ها چرب نمی‌شوند و فقط لازم است برای تمیز کردن آبمیوه‌گیری از آب داغ استفاده کنید. اما اگر رنگ قطعات عوض شد یا لازم بود که وسیله را تمیزتر کنید، حتما از شوینده‌های ملایم استفاده کنید تا به قطعات آسیب جدی نرسد.

محل قرارگیری آبمیوه‌گیری را بررسی کنید

خیلی مهم است که موقع کار با آبمیوه‌گیری آن‌را در جای مناسبی بگذارید. بااین کار آبمیوه‌گیری حرکت نمی‌کند و می‌توانید با آن راحت کار کنید. اگر آبمیوه‌گیری حرکت کند به مرور آسیب می‌بیند و بخش‌های مختلف آن از کار می‌افتد. با این کار می‌توانید بیشتر و بهتر از این وسیله نگهداری کنید.

حجم آبمیوه را بررسی کنید

معمولا آبمیوه‌گیری‌ها 50 درصد از وزن میوه‌ای که به آنها تحویل داده‌اید را، آبمیوه می‌دهند. اگر مقدار آبمیوه کمتر شد باید سلامت دستگاه را بررسی کنید. درغیر این صورت آبمیوه‌گیری مشکلی دارد که باید آن‌را سریع‌تر تعمیر کنید.

جلوی حادثه را بگیرید

آبمیوه‌گیری می‌تواند مثل چرخ‌گوشت خطرآفرین باشد. پس موقع کار کردن با آن مراقب باشید دست‌تان آسیب نبیند. همچنین اگر کودک خردسال دارید، آبمیوه‌گیری را جایی بالاتر بگذارید تا کودک دست خود را داخل آن نکند یا وسیله‌ای را داخل آبمیوه‌گیری نیندازد.

سخن آخر

در این مقاله برای‌تان از شیوه نگهداری از آبمیوه‌گیری گفیتم. اگر شما هم برای خرید آبمیوه‌گیری نیاز به وام دارید می‌توانید با وامینه بودجه مورد نظرتان را به‌دست بیاورید. برای خرید قسطی کالا و خدمات کافی است در سایت یا اپ وامینه ثبت‌نام کنید و بعد خرید قسطی خود را در به‌سرعت و با منصفانه‌ترین سود انجام دهید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444