بهترین لپ تاپ برای دانشجوها
  • 1402/02/18

بهترین لپ تاپ برای دانشجوها


دانشجوها از جمله اقشاری هستند که برای انجام تمرین‌ها و ارائه پروژه‌های خود به لپ تاپ نیاز دارند. اما قیمت بالای لپ تاپ‌ها و ارائه کالاهای متنوع در بازار، می‌تواند برای دانشجوها مشکلاتی را ایجاد کند. وامینه با امکان خرید قسطی لپ تاپ برای دانشجوها همراه شماست تا بتوانید بهترین لپ تاپ را به صورت قسطی بخرید و از آن برای فعالیت‌های دانشگاه‌تان استفاده کنید.

1- خرید لپ تاپ‌های لنوو

لنوو از جمله برندهایی است که می‌توانید در بین محصولاتش لپ تاپ‌های مناسبی را پیدا کنید. ارزان‌ترین مدل «IdeaPad 3 لنوو» با نمایشگر ۱۴ اینچی TN مات با وضوح HD، رم ۴ گیگابایت DDR4، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل Pentium N5030 و یک ترابایت هارددیسک، یک انتخاب مناسب است. پردازنده‌ی پنتیوم N5030 که محصول اقتصادی سال ۲۰۲۰ اینتل است، می‌تواند به‌خوبی از‌پس مرور وب، کار در برنامه آفیس، پخش مدیا و سایر کارهای محاسباتی روزانه برآید. اما بهتر است با این لپ تاپ به فکر بازی نباشید چرا که کارت گرافیکی این لپ تاپ نمی‌تواند برای بازی مناسب باشد.
اگر بتوانید تا حدود 20 درصد بودجه خود را بیشتر کنید، «لپ‌تاپ V15 لنوو» را با پردازنده‌ی اینتل Pentium N5030، گرافیک یکپارچه‌ی اینتل UHD Graphics 605، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی HD، یک ترابایت هارد و چهار گیگابایت رم را پیشنهاد می‌کنیم. این لپ تاپ نمایشگر بزرگ‌تری نسبت‌به مدل قبلی دارد. همچنین درگاه جک هدفون و کارت‌خوان نیز در بدنه‌ی این دستگاه دیده می‌شود. البته وزن این لپ تاپ کمی از مدل قبلی بیشتر است.

2- خرید لپ تاپ ام اس آی

اگر در برند دیگری به دنبال لپ تاپ ارزان و مناسب هستید، ام اس آی نیز از انتخاب‌های خوب است. اگر نیاز به توان پردازشی و گرافیکی تقریبا بالایی دارید و می‌توانید بودجه‌ی خود را بالاتر ببرید و یا اعتبار بیشتری از وامینه بگیرید، پیشنهاد مناسبی برای شما داریم. «لپ‌تاپ GF63 Thin 10SC ام اس آی»، از پردازنده‌‎ی Core i5 10500H اینتل به‌همراه گرافیک GTX 1650 Max Q بهره می‌برد که این گرافیک به‌همراه خویشاوند نزدیکش، GTX 1650 ارزان‌ترین گرافیک‌های رایج بین گیمرها نیز محسوب می‌شود. با این لپ تاپ، پروژه‌های سنگین‌تر را می‌توانید انجام دهید و از داشتن لپ تاپ حرفه‌ای خود لذت ببرید.

3- خرید لپ تاپ اچ پی

یکی دیگر از برندهایی که لپ تاپ مناسب با قیمت خوب به بازار می‌فرستند؛ اچ پی است. از بهترین انتخاب‌های لپ‌تاپ‌هایHP مدل «Victus 15» است که با وجود CPU نسل دوازدهمی اینتل i5-12450H و GPU انویدیا GeForce GTX 1650 یکی از انتخاب‌های برتر برای انجام امور گرافیک‌محور و حتی بازی است. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ FHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، رم ۸ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت SSD از دیگر امکانات ویکتوس 15 اچ‌پی به‌حساب می‌آیند. همچنین باتری این دستگاه ۵۲٫۵ وات‌ساعتی است. اگر به دنبال لپ تاپ مناسب با کارایی بالا هستید و می‌خواهید برای سال‌ها از لپ تاپ‌تان استفاده کنید، این مدل از بهترین‌هاست و می‌تواند برایتان کاربردهای فراوانی داشته باشد.

4- خرید لپ تاپ دست دوم

لپ تاپ از جمله ابزارهای دیجیتال است که می‌توان نوع دست دوم آن‌را نیز انتخاب کرد. این لپ تاپ‌ها را اگر از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید که بتوانند کیفیت و ارزشمندی کار را برایتان گارانتی کنند، ارزشمند هستند. از سوی دیگر در بازار لپ تاپ دست دوم همیشه می‌توانید کالاهای مناسب با قیمت خوب پیدا کنید و از داشتن کالایی مناسب و با ارزش لذت ببرید.

خرید قسطی لپ تاپ با وامینه

وامینه سامانه‌ای جامع برای خرید اقساطی است. در اینجا می‌توانید اعتبار لازم برای خرید قسطی انواع کالاها را دریافت کنید و بعد بدون محدودیت برند، لپ تاپ خود را دریافت کنید. برای خرید قسطی از وامینه باید در سامانه ثبت نام کنید. پس از آن اطلاعات و مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایید.
پس از گردش حسای و اعتبارسنجی شما در سامانه آیس مورد نیاز است تا مشخص شود تا چه مبلغی می‌توانید از وامینه تسهیلات بگیرید. در نهایت اعتبار مورد نیاز به حساب شما منظور می‌شود تا بتوانید برای خرید کالای مورد نظرتان اقدام کنید. برای خرید اقساطی انواع لپ تاپ، فروشگاه‌های وامینه کنارتان هستند و با انواع کالاهای نو و دست دوم، بهترین تجربه در خرید لپ تاپ را برایتان رقم می‌زنند.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444