مزایای کولر گازی اینورتر
  • 1402/12/12

مزایای کولر گازی اینورتر

کولر گازی اینورتر ازجمله محصولات و کالاهایی است که می‌توان از آن برای خنک کردن محیط‌های گوناگون کمک گرفت. این کولر گازی نسبت به مدل‌های معمولی قابلیت‌هایی دارد که آن‌را متمایز کرده است. در این مقاله از وامینه به بررسی ویژگی‌های این کولر پرداخته‌ایم. اگر شما نیز به کولر اینورتر نیاز دارید و می‌خواهید برای خرید قسطی این کولر اقدام کنید، در این مقاله از وامینه همراه ما باشید.


کمپرسور کولر گازی اینورتر

برای خرید کولر گازی اینورتر باید به وضعیت کمپرسور آن توجه کنید. چراکه کمپرسورهای کولرگازی اینورتر بعد ازآنکه به دمای مشخصی برسند، خاموش شده و می‌توانند دمای محیط را کنترل کنند. حال آنکه کولر گازی معمولی مدام کار می‌کند و اگر آن‌را خاموش نکنید این فرآیند ادامه خواهد داشت.


گاز استفاده شده در کولر گازی

برای کولرگازی اینورتر از گاز مبرد استفاده می‌شود. این گاز نسبت به گاز کولر معمولی آلایندگی کمتری دارد، سرمایش بیشتری تولید می‌کند و نقطه جوش آن پایین‌تر است. به‌همین دلیل با خرید قسطی کولر گازی اینورتر می‌توانید به حفاظت ازمحیط‌زیست نیز کمک کنید.


مصرف برق

میزان مصرف برق در انتخاب انوع تجهیزات و دستگاه‌ها بسیار اهمیت دارد. به‌همبن دلیل لازم است که برای خرید کولرگازی نیز میزان مصرف برق آن‌را درنظر بگیرید. کولرهای گازی معمولی برای شروع کار مجبورند میزان برق دو برابری را دریافت کنند. اما کولر گازی اینورتر این‌گونه نیست و بدون نیاز به ولتاژ زیاد کارش را آغاز خواهد کرد.


میزان سرمای تولید کرده

کولرگازی معمولی پس از مدتی محیط را خیلی سرد می‌کند. درنتیجه مجبورید آن‌را خاموش کنید تا سرمای تولیدی آن آزادهنده نشود. اما کولرگازی اینورتر خودش دمای محیط را کنترل می‌کند تا سرمای آن سخت و آزادهنده نباشد.


طول عمر کولر گازی

برای انتخاب کولر گازی باید عمر مفید آن‌را نیز درنظر بگیرید. درمجموع کولر اینورتر به‌سبب اصلاحات و وجود امکانات خاصش، طول عمر بیشتری دارد. اما کولر گازی معمولی به‌خاطر محدودیت‌هایش ممکن است طول عمر کمتری داشته باشد.


آلودگی صوتی

خرید کولر گازی برای ایجاد حس آرامش بیشتر است. پس باید دستگاهی را انتخاب کنید که به زندگی شما شرایط بهتری بدهد و مشکلی را برای‌تان ایجاد نکند. یکی از نکات مهم برای این منظور توجه به میزان آلودگی صوتی است که کولر گازی شما ایجاد می‌کند. پس اگر کولر را برای محیط آرامی می‌خواهید، کولر گازی اینورتر را انتخاب کنید. این کولر صدای کمتری دارد و می‌توان از آن به‌راحتی در محیط‌های گوناگون استفاده کرد.


خرید قسطی کولر اینورتر

اگر برای خانه، محیط کار، کلاس درس و... نیاز به خرید کولر گازی اینورتر دارید، وامینه به‌سبب همکاری با بهترین برندها همراه شماست. برای خرید کافی است وارد سایت وامینه شده و پس از ثبت اطلاعات خود، مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایید. پس از ارسال فیزیکی مدارک می‌توانید خرید قسطی کولر گازی اینورتر را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع کولر گازی در وامینه همراه شما هستیم.



نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444