بهترین برندهای لوازم خانگی
  • 1402/04/06

بهترین برندهای لوازم خانگی

بهترین برندها برای خرید لوارم خانگی

در زمان حاضر زندگی بدون برخی از لوازم خانگی تقریبا غیر ممکن است. از سوی دیگر هزینه بالای کالاهای خارجی، مشکلات واردات کالا و حمایت از تولیدات داخلی بخشی از مردم را به سمت خرید لوازم خانگی ایرانی و کالاهای خارجی باکیفیت اما ارزان سوق داده است. در این بین انتخاب یک برند ایرانی خوب یا خارجی مناسب مشکلاتی دارد و ممکن است در بازار خرید لوازم خانگی سردرگم شوید. اگر قصد خرید قسطی برندهای ایرانی و خارجی را دارید و می‌خواهید لوازم منزل عالی بخرید، این مطلب از وامینه را از دست ندهید. در اینجا از بهترین برندهایی که در بازار ایران پیدا می‌شود برایتان گفته‌ایم.

1- پاکشوما، پرقدرت در تمیز کنندگی

پاکشوما یکی از بهترین برندهایی است که تولیداتش در بین محصولات ایرانی می‌درخشد. پاکشوما بیش از 46 سال سابقه دارد و برای بیش از 2 هزار نفر شغل ایجاد کرده است. پاکشوما در ابتدا تحت برند لیدی واش کارش را آغاز کرد و پس از آن باهمکاری برندهای دیگر از جمله ال جی، زیروات، فیلیپس و... کارش را ادامه داد.
اگرچه بیشتر مشتریان پاکشوما را به خاطر ماشین‌های لباسشویی آن می‌شناسند اما پاکشوما محصولات دیگری از جمله ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، جاروبرقی و کولر گازی را هم تولید می‌کند. قدمت و اصالت برند پاکشوما در راستای ایجاد بهترین محصولات گام برمی‌دارد. اگر قصد خرید قسطی محصولات پاکشوما را دارید و می‌خواهید انواع محصولات آن‌را تهیه کنید، کافی است وارد سامانه وامینه شوید. پس از ثبت نام در وامینه، مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایید و بعد برای خرید قسطی کالاهای خود اقدام کنید.

2- برند کندی

کندی از دیگر برندهایی است که می‌توانید برای خرید لوازم خانگی سراغش بروید. در سال 1945 اولین محصولات برند کندی که یک مکپانی ایتالیایی است، به بازار آمد. محصول کندی، لباسشویی‌های قدرتمند و باکیفیت بود و توانست تحولی در اقتصاد، خانه داری و حتی حقوق زنان ایجاد کند. حالا با گذشت سال‌ها، کندی توانسته محصولات باکیفیت دیگری همچون ماشین ظرفشویی، یخچال-فریزر و جاروبرقی را نیز به بازار بفرستد. در حال حاضر امکان خرید ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و یخچال فریزر از برند کندی مهیا شده است. اگر قصد خرید لوازم خانگی قسطی را دارید هم اکنون وارد سامانه وامینه شوید، ثبت‌نام کنید و پس از بارگذاری مدارک‌تان برای خرید قسطی لوازم خانگی کندی اقدام نمایید.

3- برند کرال

از دیگر برندهایی که می‌توانید برای خرید لوازم خانگی سراغش را بگیرید. کـرال، یکی از زیرمجموعه های اصلی گروه پاکشوما ست که انواع لوازم خانگی بزرگ را با همکاری شرکـت ها و موسسات تولیدی و طراحی لوازم خانگی کره جنوبی (South Korean) تولید می نماید. کرال فعالیت خود را از سال 2010 میلادی شروع کرد. تیم طراحی این برند از همان ابتدا سعی نمود تا با ترکیب عنصر هیجان، نشاط جوانی و سبک زندگی مدرن، به روزترین لوازم خانگی روز دنیا را (عمدتا با همکاری شرکت‌های کره جنوبی ) انتخاب، طراحی و تولید نماید. شعار اصلی برند کُرال (Core Of Life) می باشد. این شعار نشات گرفته از نوع طراحی، رنگ آمیزی و نیز نوع کارکرد محصولات است که تعامل پایداری را میان مشتری و خود ایجاد می‌کند. با خرید قسطی از سامانه وامینه می‌توانید لوازم خانگی برند کرال را سفارش دهید.

4- برند جی پلاس

از دیگر برندهای خوب بازار ایران، جی پلاس است. جی پلاس تولید کننده محصولات متنوعی از گوشی موبایل تا یخچال فریزر است. جی پلاس مایکروویوهای خوبی دارد، تلوزیون‌های آن معروف است و می‌توانید با خیال راحت بقیه محصولات‌شان را هم تهیه کنید. برای خرید برند جی پلاس و دیدن محصولات عالی این کمپانی می‌توانید وارد سایت وامینه شوید و پس از انتخاب کالاهای مورد نظرتان، با اعتبار وامینه خرید قسطی لوازم خانگی را انجام دهید. در جی پلاس بهترین و زیباترین کالاها را پیدا می‌کنید که با اعتبار جهانی ساخته و ارائه شده‌اند.

5- خرید برندهای ال جی، دوو، سامسونگ و...

اگر قصد خرید قسطی لوازم منزل را دارید و می‌خواهید از بین برندهای معتبر خارجی کالای خود را انتخاب کنید، وامینه همراه شماست.چرا که وامینه با فروشگاه‌های معتبر لوازم خانگی قرارداد دارد. این فروشگاه‌ها بهترین محصولات خارجی را ارائه می‌کنند و اعتبار وامینه را برای خرید قسطی انواع کالاها می‌پذیرند. برای بررسی و خرید برندهای معتبر می‌توانید وارد سایت وامینه و بخش فروشندگان شوید. پس از آن فروشگاه‌های لوازم خانگی را ببینید و از بین آنها برند مورد نظرتان را انتخاب کنید.


خرید قسطی لوازم منزل

اگر قصد خرید لوازم خانگی قسطی را دارید و نمی‌دانید چطور این کار را انجام دهید، وامینه با مجموعه‌ای کامل از برندها و محصولات کنارتان است. برای خرید قسطی از وامینه نیاز به ضامن و سپرده ندارید و می‌توانید کالای مورد نظرتان را سریع و آسان به صورت قسطی تهیه کنید. برای این منظور کافی است در وامینه ثبت نام کنید و با یک برگ چک صیادی، خریدتان از وامینه را انجام دهید. پس از آن در اقساط بلند مدت و با منصفانه‌ترین سود مبلغ کالای مورد نظرتان را بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر سایت وامینه را ببینید و یا با ما در ساعات اداری تماس بگیرید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444