نکات مهم در خرید بخاری برقی
  • 1402/09/19

نکات مهم در خرید بخاری برقی


با آمدن فصل سرما، استفاده از بخاری برقی در برخی مناطق رونق می‌گیرد. این بخاری گرمای زیادی را تولید می‌کند و می‌تواند برای خانه‌ها و محیط‌های کاری مناسب باشد. اما برای خرید این وسیله باید نکاتی را بدانید که در اینجا به بررسی آنها پرداخته‌ایم.

بخاری برقی برای چه محیط‌هایی مناسب است

بیشتر بخاری‌های برقی برای محیط‌های کوچک استفاده می‌شوند. اتاق‌ها، مغازه‌ها و فضاهای کوچکی که نیاز به گرمایش دارند اما نمی‌توان در آنها لوله‌کشی گاز انجام داد یا فضا برای گذاشت شوفاژ ندارند. برخی از بخاری‌های برقی، شارژی هستند. از این بخاری‌ها برای سفر و گرم کردن چادر مسافرتی کمک می‌گیرند. البته که این بخاری‌ها ایمنس بالاتری دارند تا موجب آتش زدن چادر نباشند.
از سوی دیگر بخی افراد به بوی گاز و نفت حساسیت دارند و برای گرمایش به‌مشکل می‌خورند. برای این افراد نیز بخاری برقی بسیار مهم است. چراکه می‌تواند محیط اطراف آنها را گرم کند و نگذارد که حساسیت به بوی نفت و گاز آزارشان بدهد.

خطرات بخاری برقی

اگر بخاری برقی شما استاندارد نباشد یا دچار مشکلاتی شده باشد، ممکن است خطراتی برای‌تان ایجاد کند. مثلا اتصالی در سیستم برق خانه، ایجاد گرمای غیرقابل کنترل و یا وارد شدن جریان برق به بدنه بخاری، از جمله مشکلاتی است که می‌تواند به‌سبب وجود بخاری برقی رخ دهد.
به همین دلیل بسیار مهم است که برای خرید بخاری برقی تنها به مراکز معتبر مراجعه بفرمایید و بخاری‌های مناسبی را بخرید. علاوه بر این باید بخاری برقی را بخرید که برای محیط شما مناسب باشد. یعنی خیلی بزرگ یا کوچک نباشد تا بتواند گرمای مناسبی را برای‌تان ایجاد کند.
ذکر این نکته ضروری است که برخی از بخاری‌ها بسیار پرمصرف هستند و می‌توانند هزینه برق مصرفی را تا حد زیادی بالا ببرند. پس لازم است که به میزان مصرف انرژی بخاری هم توجه کنید تا در پایان زمستان با یک قبض برق زیاد مواجه نشوید.

انواع بخاری برقی

برخی بخاری‌های برقی دارای پره هستند. آنها می‌توانند هوای گرم را در محیط بچرخانند و کاری کنند که گرما سریع‌تر منتقل شود. تعدادی از بخاری‌ها المنت‌های مشخصی دارند که از بیرون بخاری هم دیده می‌شود. این بخاری‌ها که از قدیم در بازار پیدا می‌شدند گرمای خوبی دارند و بنابر ابعادشان می‌توانند برای محیط‌های گوناگون کاربرد داشته باشند.
برخی بخاری‌ها ایستاده هستند، تعدادی رومیزی و برخی آنقدر کوچکند که فقط محیط‌های کوچک را می‌توانند گرم کنند.
تعدادی از بخاری‌های برقی ترموستات دارند تا بتوانند دمای محیط را تنظیم کنند و درصورت نیاز گرما را قطع می‌کنند. انواعی از بخاری‌های برقی هستند که نورپردازی نیز دارند تا موقع روشن بودن، فضایی زیبا را بسازند.

قیمت بخاری برقی

نسبت به دیگر وسایل گرمازا، بخاری برقی هزینه پایین‌تری دارد. انتقال آن آسان است و می‌توان از آن در محیط‌های گوناگون استفاده کرد. بخاری برقی خیلی سریع گرم می‌شود و اگر مشکل قطعی برق نداشته باشید از بهترین‌هاست.

خرید قسطی بخاری برقی

وامینه با همکاری بهترین تامین کننده‌ها برای شما انواع بخاری برقی را موجود کرده است. شما می‌توانید با تامین اعتبار از وامینه، خرید قسطی بخاری برقی خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع کالا از جمله بخاری‌های برقی کافی است وارد سایت وامینه شوید و پس از آن کالای مورد نظرتان را تهیه کنید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444