همه چیز درباره برند اپل
  • 1402/06/12

همه چیز درباره برند اپل

همه چیز درباره برند اپل

از پرطرفدارترین و موفق‌ترین برندهای دنیا، اپل است. یک سیب گاز خورده که روایت‌های بسیاری را در تکنولوژی تغییر داده است. اپل برند موفقی است که محصولات متنوعی را به بازار فرستاده است. طراحی‌های ساده، پشتیبانیقوی، درک نیاز مخاطب و توجه به جزییات، توانست از اپل، محصولی متفاوت بسازد که حتی بعد از مرگ بنیان‌گذارش، به سوی پیشرفت حرکت می‌‌کند. اگر شما محصولات اپل را دوست دارید و می‌خواهید از محصولات آن داشته باشید، این مقاله از وامینه را از دست ندهید. وامینه با ارائه اعتبار خرید قسطی کالا و به‌خصوص محصولات اپل همراه شماست تا رویای داشتن کالاهای باارزش را به هدف تبدیل کنید.

اپل از کجا آمد؟

در سال 1971، دو پسر جوان به‌نام‌های استیو وازنیک ۲۱ ساله مهندس رایانه و استیو جابز 16 ساله در گاراژ خانه جابز، اولین کامپیوتر خود را ساختند. آنها توانستند چند نسخه از آن کامپیوتر را بفروشند و پایه‌های اولیه برند اپل گذاشته شد.
اپل، فراز و نشیب‌های بسیاری را به‌چشم دید و در این راه توانست جای خوبی را در سیلیکون ولی که محل تولد و استقرار بسیاری از برندهای متکی به تکنولوژی بود؛ پیدا کند.
اپل از ارزشمندترین برندهای جهان است و سهام آن نیز طرفداران بسیاری دارد. اگرچه در سال 2011 استیو جابز از دنیا رفت اما میراث اوهنوز در همان مسیر راهش را ادامه می‌دهد و اپل با همان سادگی و شیک بودنش، طرفداران بسیاری دارد.

هویت بصری اپل از کجا می‌آید؟

از مهم‌ترین وجه‌ها تمایز اپل، سادگی آن در طراحی است. این طراحی را می‌توان در آیکون‌ها، بدنه و حتی انتخاب رنگ‌ها، دید. این سادگی در طراحی احتمال زیاد به دیدگاه استیو جابز بازمی‌گردد. مردی که تحت تاثیر اندیشه‌های ذن بوده و به سادگی علاقه داشته است. به‌همین دلیل اپل برای کسانی است که به‌دنبال سادگی هستند و می‌خواهند بدون تجملات از بهترین تکنولوژی بهره‌مند شوند

محصولات اپل

حالا اگر به بازار لوازم الکترونیکی قدم بگذارید، می‌توانید طیف وسیعی از محصولات را ببینید که توسط شرکت اپل طراحی و ارائه شده‌اند.
انواع گوشی‌های موبایل اپل باکیفیت بالا در طراحی در بازار ایران به‌فروش می‌رسند. شما هم اگر دوست دارید این گوشی‌ها را داشته باشید می‌توانید از وامینه اعتبار خرید کالا را دریافت کرده و با آن تمام یا بخشی از هزینه خرید گوشی موبایل را بپردازید.
مک یا لپ‌تاپ‌های اپل، از دیگر محصولات پرطرفدار این برند است. مک ابزاری قدرتمند و اثرگذار است که می‌توناید از آن برای کارهای تخصصی بسیاری کمک بگیرید. جنس مک از فلز است و می‌توند خوبه‌خود خنک شود. مک عمر بالایی دارد و همیشه ارزشمند باقی خواهد ماند.
ایرپادهای اپل نیز بسیار پرطرفدار و دوست‌داشتنی هستند. ایرپاد انواع گوناگونی دارد و از بهترین اکسسوری‌های اپل محسوب می‌شود. این ایرپاد را می‌توانید با اکثر گوشی‌های اپل ست کنید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید. اگر قصد خرید قسطی از وامینه را دارید، خرید ایرپاد می‌تواند سودمند باشد.
موس اپل نیز برای دوست‌داران این برند و آنهایی که مک دارند، واجب است. موس‌های اپل خوش‌دست هستند و می‌توان با آنها ساعت‌ها کار کرد. این موس‌ها بدون سیم هستند و با ویژگی‌های منحصربه‌فرد اپل تولید شده‌اند.
اپل واچ اکسسوری زیبا و مهم دیگری است که می‌توانید آن‌را برای خود و دیگران تهیه کنید. اپل واچ کاربردهای بسیاری دارد و می‌توان با آن، سطح سلامتی را افزایش داد. اپل واچ به شما می‌گویند که چقدر کمبود خواب دارید، چقدر ورزش کرده‌اید و چگونه می‌توانید اوضاع را بهتر کنید.
هدفون اپل نیز از کالاهای لوکس و دوست‌داشتنی است که طرفداران خاص خودش را دارد. هدفون باکیفیت و طراحی عالی است. شما می‌توانید این کالای زیبا و لوکس را از فروشگاه‌های طرف قرارداد با وامینه تهیه کنید.
شارژهای اپل نیز طراحی و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. اگر از محصولات آیفون کالایی را انتخاب کرده‌اید، بهتر است شارژر مخصوص کالای خودتان را داشته باشید. این کار عمر دستگاه را بالا می‌برد.

خرید قسطی اپل

اگر دوست دارید محصولات اپل را به‌صورت قسطی بخرید، وامینه همراه شماست. برای این منظور وارد سامانه وامینه شوید، ثبت‌نام کنید و بعد از تکمیل مدارک خود، برای خرید قسطی انواع کالاها اقدام فرمایید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444