راهنمای خرید دستبند هوشمند
  • 1402/05/28

راهنمای خرید دستبند هوشمند

خرید دستبند هوشمند

دستبند هوشمند از گجت‌های دوست‌داشتنی و زیبایی است که کاربردهای فراوانی دارد. از این گجت می‌توان برای بهینه کردن کار و ورزش کمک گرفت. همچنین اگر مشکلات مربوط به سلامتی از جمله تپش قلب، فشار خون یا کمبود اکسیژن نیز داشته باشید، داشتن دستبند هوشمند می‌تواند برای‌تان کارآمد باشد. حالا اگر می‌خواهید دستبند هوشمند بخرید، باید چند نکته مهم را بدانید. در این مقاله بیشتر در این باره برای‌تان گفته‌ایم.

1- انواع مدل‌های ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند انواع گوناگونی دارند. برخی از آنها منحصرا به گوشی‌های هوشمند خود وابسته هستند و تنها در این صورت می‌توانند عملکرد کاملی داشته باشند. انواع اپل واچ در این دسته قرار می‌گیرد. اگر بخواهید از آنها به خوبی استفاده کنید، نیاز به گوشی اپل دارید و با آن می‌توانید از بخش‌های مختلف ساعت هوشمند خود استفاده کنید.

اما برخی از دیگر ساعت‌های هوشمند وابسته به گوشی موبایل شما نیستند. مثلا اگر ساعت هوشمند شیائومی داشته باشید، نیازی نیست حتما گوشی موبایل‌تان هم شیائومی باشد، با نصب یک برنامه می‌توانید از امکانات ساعت هوشمند روی گوشی موبایل‌تان استفاده کنید.

2-  قیمت ساعت هوشمند

با توجه به برند، امکانات و کیفیت ساخت، انواع ساعت‌های هوشمند در بازار پیدا می‌شود. هرچقدر امکانات یک ساعت بیشتر باشد و در آن از جزییات باارزش بیشتری استفاده شود، ارزش ساعت بالاتر و هزینه‌ای که باید بپردازید هم بیشتر است.

مثلا در طراحی شیشه اپل واچ از یاقوت استفاده شده. شیشه‌ای که محکم  و ضد خش است و می‌توانید برای سال‌ها از آن استفاده کنید.


3- ضد آب بودن ساعت هوشمند

بعضی از ساعت‌های هوشمند کاملا ضد آب هستند. یعنی می‌توانید با آنها شنا کنید، قایق‌سواری بروید یا حتی در برنامه‌های غواصی شرکت کنید. اما برخی از ساعت‌ها فقط در برابر پاشیدن آب مقاومت دارند. یعنی می‌توانید با آنها دست‌هایتان را بشویید یا زیر باران بروید اما نباید با ساعت هوشمندتان در آب غوطه‌ور شوید. در زمان خرید ساعت هوشمند به ضد آب بودن ساعت توجه کنید و ساعتی که می‌خواهید را بخرید.


4- برند ساعت هوشمند

برای خرید ساعت هوشمند به برند ساعتی که می‌خرید توجه کنید. برخی از کمپانی‌ها در تولید ساعت هوشمند خبره و مشهور شده‌اند. از جمله می‌توان به شیائومی اشاره کرد. برندی که توانسته ساعت‌های کارآمد، سبک و مینیمالی را به بازار بفرستد. علاوه بر این اپل نیز بسیار مشهور است و ساعت‌های بسیار خوبی را به بازار می‌فرستد. ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز طرفداران خاص خودش را دارد و از جمله برندهایی است که می‌توان با کمک آن نمایه‌های سلامتی را با دقت بیشتری پیگیری کرد.


5- امکان خرید قسطی ساعت هوشمند

اگر دوست دارید یک ساعت هوشمند باکیفیت داشته باشید ولی نمی‌توانید برای خرید نقدی آن اقدام کنید، می‌توانید با وامینه خرید قسطی ساعت هوشمند را تجربه کنید. برای این منظور کافی است در سامانه وامینه ثبت‌نام کنید. سپس مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایید تا فرآیند دریافت اعتبارتان را پیگیری کنید. در نهایت با ارائه مدارک حضوری خواسته شده، خرید قسطی ساعت را انجام دهید و کالای مورد نظرتان را تهیه کنید.


خرید قسطی با وامینه

اگر قصد خرید اقساطی انواع کالاهای دیجیتال، وسایل منزل، فرش، مبل و حتی طلا و جواهر را دارید، کافی است وارد سامانه وامینه شوید. پس از آن فرآیند خرید قسطی وامینه را ادامه دهید تا بتوانید با امکان خرید قسطی کالاهای مورد نظرتان را دریافت کنید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444