ویژگی‌های یک تبلت خوب
  • 1402/11/10

ویژگی‌های یک تبلت خوب

تبلت وسیله‌ای پرطرفدار برای آنهایی است که دنبال صفحه نمایشی بزرگتر از موبایل و کوچکتر از لپ تاپ هستند. تبلت وزن کمتری نسبت به لپ تاپ دارد و می‌توان در سفر یا موقعیت‌های دیگر از آن بسیار کمک گرفت. اما قبل از خرید تبلت باید نیازهای خود و قابلیت‌های این وسیله را بررسی کنید تا مطابق با نیازهای خود این وسیله را بخرید. در این مقاله از وامینه برای‌تان از تبلت و نکاتی گفته‌ایم که موقع خرید این وسیله باید در نظر داشته باشید.



نیازهای خود را بررسی کنید

برای خرید تبلت باید ببینید شما به چه چیزهایی نیاز دارید، چه کاربردهایی را باید در دسترس داشته باشید و چگونه می‌توانید از این وسیله بهتر استفاده کنید. معمولا افرادی که محصل هستند، کتاب‌های الکترونیکی می‌خوانند، سفر می‌کنند و می‌خواهند به‌صورت شخصی فیلم و سریال ببینند، بیشترین متقاضیان خرید تبلت را تشکیل داده‌اند. برخی مشاغل هم برای ثبت سفارش و انواع نظرسنجی‌ها از تبلت استفاده می‌کنند تا فرم‌های آنلاین سریع و آسان ثبت شود.


نیاز به سیمکارت دارید؟

برخی از تبلت‌ها می‌توانند مجهز به سیمکارت شوند و از قابلیت پیامک، اینترنت و حتی تماس برخوردارند. اما همه تبلت‌ها این ویژگی‌ها را ندارند و نمی‌توان از آنها برای این امور استفاده کرد. اگر شما به تبلتی نیاز دارید که بشود با آن تماس گرفت، باید موقع خرید تبلت به این نکته توجه کنید و بعد وسیله را تهیه کنید. خرید تبلت بدون سیمکارت هزینه کمتری دارد اما کاربردهای محدودتری را باید از آن توقع داشته باشید.


ابعاد تبلت

برای خرید تبلت باید اندازه آن‌را درنظر بگیرید. تبلت‌ها در اندازه‌های گوناگون تولید و به بازار ارائه می‌شوند. با توجه به نیاز و مدتی که می‌خواهید از تبلت استفاده کنید، گزینه‌های مورد نظرتان را بررسی بفرمایید.


پشتیبانی از برنامه‌ها

قبل از خرید تبلت بررسی کنید که دستگاه شما از چه برنامه‌هایی می‌تواند پشتیبانی کند و چه چیزهایی را نمی‌تواند به شما عرضه کند. این بررسی کمک می‌کند وسیله‌ای کارا تهیه کنید و بتوانید از تبلت خود به‌خوبی استفاده نمایید.


حافظه تبلت

اگر اهل فیلم و سریال هستید یا باید کتاب‌های زیادی را ذخیره کنید، به وضعیت حافظه تبلت هم توجه کنید. پس ببینید قرار است با این تبلت چه کارهایی کنید و بعد یک تبلت با مقدار حافظه مناسب را انتخاب کنید.


وضعیت باتری

برای خرید تبلت توجه به باتری نیز خیلی مهم است. برخی باتری‌ها مدام باید شارژ شوند اما برخی دیگر با صرفه‌جویی در عملکردهای دیگر، می‌توانند باتری را حفظ کنند. پس قبل از خرید تبلت توجه کنید که باتری تا چند ساعت کار می‌کند و آیا آن مقدار برای شما کافی است.


دوربین تبلت را بررسی کنید

برخی تبلت‌ها دوربین هم دارند اما آیا شما به آن نیاز دارید؟ این نکته خیلی مهم است و باید قبل از خرید قسطی تبلت ببینید که دوربین چقدر برای‌تان مهم است و آن باید چه کیفیتی داشته باشد.


خرید قسطی تبلت

اگر قصد خرید اقساطی تبلت را دارید می‌توانید با وامینه این وسیله را تهیه کنید. خرید قسطی تبلت با وامینه به‌سادگی و سهولت انجام می‌شود و می‌توانید آن‌را با یک برگ چک صیادی و تکمیل فرم‌های وامینه می‌توانید خرید تبلت را به‌صورت قسطی، به سهولت و سادگی انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اقساطی تبلت وب سایت وامینه را ببینید یا در ساعات اداری با ما تماس بگیرید.


نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444