راهنمای خرید هدست برای ورزشکاران
  • 1401/11/30

راهنمای خرید هدست برای ورزشکاران

اهل پیاده‌روی، دو، باشگاه یا فعالیت‌های دیگر هستید و دوست دارید در زمان ورزش به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش دهید؟ برندهای گوناگون هدفون‌های حرفه‌ای و متفاوتی را ساخته‌اند که برای ورزشکاران عالی هستند. این هدفون‌ها متناسب با شکل گوش انسان هستند و با ورزش کردن، مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد. در این مقاله از وامینه لیستی از بهترین هدفون‌های مناسب ورزشکاران تهیه کرده‌اید که می‌توانید برای خرید قسطی آنها از وامینه نیز اقدام کنید.

بهترین هندزفری‌ها و هدست‌ها برای ورزشکاران

هندزفری از تجهیزاتی است که می‌تواند در زمان ورزش، انرژی‌تان را بالا ببرد و کمک کند از لحظات‌تان بیشتر لذت ببرید. به همین دلیل انتخاب هدفون خوب، مهم است و باید برای آن وقت بگذارید. در این مطلب از وبلاگ وامینه برایتان از بهترین هندزفری‌ها گفته‌ایم که می‌توانید برای خرید قسطی آنها از وامینه نیز اقدام کنید.

هدست Bose SoundSport Wireless

یکی از بهترین هدست‌هایی که می‌توانید برای ورزش انتخاب کنید، هدست Bose SoundSport Wireless است. این وسیله کاربردی با طراحی زیبا، در ورزش کردن‌تان اختلالی ایجاد نمی‌کند و کمک می‌کند راحت‌تر ورزش کنید. این هدست کیفیت صدای خوبی دارد و موسیقی را با کیفیت مناسب پخش می‌کند.
از سوی دیگر به دلیل داشتن سیم رابط، این هندزفری موقع دویدن و رزش شدید نمی‌افتد و آسیب نمی‌بیند. از سوی دیگر، طراحی آن به گونه‌ای است که دور گوش قرار می‌گیرد و در حین حرکت، تغییر نمی‌کند. در نتیجه با این هدست مخصوص ورزش، می‌توانید به اندازه دلخواهتان تحرک داشته باشید. با یک بار شارژ برای 6 ساعت می‌توانید از این هدست استفاده کنید. برای خرید قسطی انواع هدست ورزشی، کافی است در سامانه وامینه عضو شوید و پس از آن برای خرید قسطی انواع کالاها اقدام کنید.

هدست JBL Reflect Flow Pro

یکی دیگر از هدست‌هایی که می‌توانید در حین ورزش از آن استفاده کنید، هدست JBL Reflect Flow Pro است. این هدست سبک است، مقاومت خوبی دارد و با یک بار شارژ حدود 30 ساعت کار می‌کند. البته اگر در زمان‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنید، هدست را در جعبه بگذارید و اجازه دهید دوباره شارژ شود. این هدست، امکان حذف نویز فعال را دارد و در برابر نفوذ قطرات آب و گرد و غبار نیز مقاوم است. در نتیجه هدست JBL Reflect Flow Pro یک انتخاب خوب و لاکچری برای ورزشکاران است و می‌تواند کیفیت ورزش کردن آنها را افزایش بدهد. اگر قصد خرید قسطی ایرپاد، هدفون، هدست و... را دارید، کافی است در سامانه وامینه ثبت نام کنید. پس از تکمیل اطلاعات‌ و مدارک‌تان، می‌توانید برای خرید قسطی اقدام کنید.

هدست سونی WF-1000XM4

برای ورزش به دنبال یک هدست عالی و کارا هستید؟ هدست سونی WF-1000XM4 پیشنهادی است که می‌توانید روی آن فکر کنید. سونی از برترین برندهای جهان است و کیفیت صدای آن، شگفت‌زده‌تان خواهد کرد. این هدست نویزگیر قوی دارد و می‌تواند 8 ساعت بدون وقفه کار کند. این هدست در برابر پاشیده شدن آب مقاوم است و عمر مطلوبی دارد.
اگر یک هدست عالی در مارک برند می‌خواهید این کالا نیز عالی است و می‌توانید در خرید قسطی از وامینه آن‌را برای خود یا دیگران تهیه کنید.

هدست Bose QuietComfort Earbuds

ورزشکاران حرفه‌ای که مدت زیادی از روز را صرف تمرین و ورزش می‌کنند، نیاز به هدست‌های مناسبی دارند. یکی از پیشنهادهای حرفه‌ای هدست Bose QuietComfort Earbuds است. این هدست تا 6 ساعت شارژ باطری را نگه می‌دارد و می‌توانید از آن برای ورزش، پیاده‌روی، دو و... استفاده کنید. برای خرید قسطی انواع هدست کافی است در سامانه وامینه ثبت نام کنید و خریدتان را انجام دهید.

هدست شیائومی Mi Air 3 Pro

شیائومی از برندهای مطرحی است که می‌توانید برای خرید انواع هدست ویژه ورزشکاران، از محصولاتش استفاده کنید. هدست‌های این برند زیبا و باکیفیت‌اند و می‌توانید برای سال‌ها از آنها استفاده کنید. این هدست نیز در برابر پاشیده شدن آب و گرد و غبار، مقاومت خوبی دارد. وامینه به واسطه قرارداد با فروشگاه شیائومی 360، می‌تواند بهترین و برندترین هدست‌های شیائومی را به صورت اقساطی برای شما عرضه کند. با وامینه بهترین برندها را خواهید داشت و می‌توانید برای خرید قسطی انواع کالا اقدام کنید.

هدست‌های ویژه شنا

تا به حال شده موقع شنا کردن کمبود یک موسیقی را حس کنید یا دل‌تان بخواهد به یک پادکست خوب گوش کنید؟ برخی از هدست‌های بلوتوثی مخصوص شنا هستند. در اینجا بیشتر درباره این هدست‌های ضد آب که می‌توانید در استخر و موقع شنا کرده از
آنها استفاده کنید، گفته‌ایم.


هدفون Zygo Solo

یکی از بهترین هدفون‌هایی که می‌توانید برای استخر و زیر آب از آنها استفاده کنید، هدفون Zygo Solo است. این وسیله با کیفیت و کارایی بالایی که دارد تا عمق 50 متر را پاسخگوست و می‌توانید برای انواع ورزش‌های آبی از آن استفاده کنید. صدای این هدفون عالی است و با یک بار شارژ چند ساعت برایتان کار خواهد کرد. با خرید هدفون ضد آب، محدودیت‌تان در ورزش‌های آبی از بین می‌رود و می‌توانید با هدفون‌تان با خود به استخر هم ببرید.
اگر قصد خرید انواع هدفون باکیفیت و عالی را دارید، هم اکنون وارد سامانه وامینه شوید و پس از ثبت‌نام، کالای مورد نظرتان را سفارش دهید. برای خرید قسطی انواع هدست ویژه استخر، وارد سایت وامینه شوید و هدست یا هدفون ورزشی خود را سفارش دهید.


هدفون ضد آب Jabra Elite Active 75t Earbuds

 یکی از بهترین هدست‌ها برای شنا در استخر، هدفون ضد آب Jabra Elite Active 75t Earbuds است. یک هدفون دانمارکی، یا طراحی زیبا و کارایی بالا که می‌توانید از آن برای شنا استفاده کنید. این هدفون صدای محیط را کاملا فیلتر می‌کند. در نتیجه می‌توانید از یک موسیقی شفاف و عالی موقع شنا و در زیر آب لذت ببرید. اسن هدفون تا 24 ساعت شارژ را نگه می‌دارد. از سوی دیگر باکس آن به گونه‌ای است که مثل پاوربانک عمل کرده و می‌توان از آن برای شارژ گوشی نیز استفاده کرد.


در این مطلب به بررسی انوع هدفون پرداختیم که می‌تونید در زمان ورزش، از آنها استفاده کنید. این هدفون‌ها، با کارایی، طراحی زیبا و کیفیت بالایی که دارند، احساس خوبی را در زمان ورزش برایتان به ارمغان خواهند آورد. اگر قصد خرید هدفون دارید و می‌خواهید خرید اقساطی انجام دهید، کافی است در سامانه وامینه ثبت نام کنید. پس از آن می‌توانید، خرید هدست قسطی را انجام دهید.












نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444