راهنمای خرید سشوار
  • 1401/12/14

راهنمای خرید سشوار

فرقی نمی‌کند موهای کوتاهی داشته باشید یا بلند. سشوار بیشتر وقت‌ها به کارتان می‌آید و می‌توانید برای خشک کردن موها یا حالت دادن به آنها، از آن استفاده کنید. اگرچه سشوار در مجموع وسیله پیچیده‌ای نیست اما برای خرید آن باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. چرا که سشوار با موهایتان سر و کار دارد و باید بتوانید آن‌را به درستی تنظیم و بعد هم استفاده کنید. در این مقاله از وامینه از نکات مهمی گفته‌ایم که در خرید سشوار می‌تواند کمک‌تان کند.

اندازه و وزن سشوار

پیش از هر چیز باید بتوانید سشوار را به راحتی در دست‌تان بگیرید. به همین دلیل وزن و ابعاد سشوار بسیار مهم است. برا خرید سشواری، وسیله‌ای را انتخاب کنید که بتوانید برای مدت طولانی آن‌را در دست‌تان نگه دارید. همچنین ابعاد آن باید به گونه‌ای باشد که به راحتی حرکت و بتواند بخش‌های مختلف موهایتان را خشک کند. این نکته را در نظر داشته باشید که سشوارهای خیلی بزرگ، ممکن است سریع‌تر موهایتان را خشک کنند اما در دراز مدت موجب دست درد و گردن درد می‌شوند.
از سوی دیگر، ممکن است بخواهید سشوار را با خودتان به سفر ببرید یا آن‌را در ساک استخرتان بگذارید. در اینجا باز هم ابعاد سشوار اهمیت دارد و اگر خیلی بزرگ باشد، فضای زیادی را اشغال خواهد کرد. برای آنکه از این مشکلات دوربمانید، حتما سشواری با اندازه مناسب انتخاب کنید.

طول سیم سشوار

در خرید سشوار طول سیم این وسیله را نیز در نظر بگیرید. بعضی سشوارها سیم‌های بسیار کوتاهی دارند که کار کردن با آنها را دشوار می‌کند. از طرف دیگر، سیم‌های خیلی بلند هم مناسب نیستند و موجب گره خوردن و سختی کار می‌شوند. برای اینکه از این مشکلات دور بمانید و بتوانید به راحتی از سشوارتان استفاده کنید، به طول سیم سشوار توجه کنید و سشواری را بگیرید که بتوانید با آن به راحتی موهایتان را خشک کنید.

تنظیمات سشوار

سشوارها دارای تنظیمات مختلفی هستند و کاربردهای گوناگونی را نیز ارائه می‌کنند. مهم‌ترین این تنظیمات، شدت و قدرت حرارت است که می‌تواند در سه یا دور درجه، از کم به زیاد، ارائه شده باشد. برخی سشوارها، باد سرد هم دارند که وظیفه آن، باز گرداندن حرارت طبیعی به موهاست.
برای انتخاب حالت‌های گرمادهی سشوار، باید به حجم و مدل موهایتان نگاه کنید. اگر موهای معمولی و صاف دارید، سشوار با حرارت متوسط برایتان کافی است.
اما اگر برای موهای فر و مجعد به دنبال سشوار هستید، باید وسیله‌ای بگیرید که حرارت بیشتری تولید کند و بتواند سریع‌تر مدل دلخواه را به موهایتان بدهد.


کنترل دهانه سشوار

سشوارها معمولا تجهیزاتی برای کنترل باد یا متمرکز کردن آن دارند. این تجهیزات در ابتدای سشوار قرار می‌گیرند و می‌توانند باد را به سمتی که می‌خواهید هدایت کنند. با کنترل باد سشوار می‌توانید حالت مورد نظرتان را ایجاد کنید و به نتیجه دلخواه‌تان برسید.

توان سشوار

مانند بسیاری از لوازم برقی دیگر، توان سشوار نیز بسیار مهم است. معمولا سشوارها از 1000 تا 3600 وات قدرت دارند. هر چه عدد وات بیشتر باشد، قدرت سشوار نیز بیشتر است. با افزایش قدرت، سرعت عمل شما در استفاده از سشوار باید بیشتر باشد. چرا که توان بالا، حرارت را افزایش می‌دهد و در نتیجه می‌تواند باعث آسیب دیدن موها شود. در نتیجه اگر موهای معمولی دارید یا نمی‌خواهید در اثر حرارت زیاد موهایتان آسیب ببیند، از سشوارهای خیلی قوی استفاده نکنید.


خرید قسطی لوازم برقی

اگر قصد خرید و سفارش انواع لوازم برقی و یا خرید اقساطی را دارید، کافی است وارد سامانه وامینه شوید. پس از آن می‌توانید با بارگذاری مدارک و اطلاعات مورد نیاز، اعتبار لازم برای خرید قسطی لوازم و کالاهای مورد نظرتان را به دست بیاورید. با خرید اقساطی، لوازم مورد نیازتان را سریع و بدون دغدغه دریافت کنید و نگران تامین سرمایه آنها نیز نباشید.


نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444