خرید اقساطی عابرآب
  • 1403/02/09

خرید اقساطی عابرآب

خرید قسطی عابرآب

یکی از جدیدترین تجهیزاتی که می‌توانید به‌صورت قسطی از وامینه بگیرید عابرآب است. این دستگاه در برخی از شهرهای ایران راه‌اندازی شدهو به مردم کمک می‌کند به آب سالم و بهداشتی دسترسی داشته باشند. این دستگاه‌ها با وامینه امکان خرید قسطی دارند و می‌توان با آنها یک کسب‌وکار خوب و پرسود را راه انداخت. اگر دوست دارید بیشتر درباره دستگاه‌های عابرآب بدانید، این مقاله از وامینه مخصوص شماست.


عابرآب چیست؟

در مناطقی که دسترسی به آب سالم و بهداشتی با دشواری‌هایی همراه می‌شود، لازم است که دستگاه‌های تصفیه آب به خانه‌ها، ادارات، مدارس و شرکت‌ها بیاید. اما خرید دستگاه تصفیه آب برای همه مقدور نیست. علاوه بر قیمت، شما باید هر شش ماه یک‌بار فیلتر دستگاه را عوض کنید. از سوی دیگر دستگاه تصفیه آب نیاز به تغییراتی در ساختمان سینک ظرفشویی دارد. اما اگر فردی مستاجر باشد شاید نتواند این تغییر را نیز اعمال کند.

در این نقطه است که وجود عابرآب بسیار مفید خواهد بود و می‌تواند به همه کمک کند به‌راحتی از آب سالم و بهداشتی استفاده کنند. این دستگاه یک تفصیه‌خانه کامل و قابل  اعتماد است که آب شهری را تمیز و عاری از مشکل می‌کند. بعد شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم، آب شرب سالم و بهداشتی را داشته و از آن برای نوشیدن، پخت‌وپز و... استفاده کنید.


عابرآب به‌عنوان کسب‌وکار

اگر به‌فکر یک کار جدید هستید و می‌خواهید یک کار ارزشمند انجام دهید، راه‌اندازی عابرآب پیشنهادی جذاب است. برای این کار می‌توانید وارد سامانه وامینه شوید و در بخش فروشندگان تامین کننده‌ عابرآب را ببینید. پس از آن می‌توانید این دستگاه را تهیه کرده و آن‌را در فضایی مناسب قرار دهید. پس از آن با تکمیل اقدامات اجرایی قادر خواهید بود که از عابرآب خود به سود و درآمد مناسبی برسید.


خرید قسطی عابرآب

برای تامین بخشی از هزینه خرید عابرآب، وامینه همراه شماست. برای دریافت این اعتبار کافی است وارد سایت وامینه شوید. پس از آن ثبت‌نام کرده، مدارک خود را کامل کنید و درنهایت با یک برگ چک صیادی می‌توانید عابرآب را دریافت نمایید. با همراهی وامینه این فرآیند ساده، کوتاه و بدون نیاز به ضامن یا سپرده‌گذاری است. برای خرید قسطی وامینه نیاز به سکه و امتیاز ندارید و می‌توانید کالای مورد نظرتان را مستقیم از تامین‌کننده، با گارانتی و جعبه دریافت کنید. درصورت وجود هرگونه سوال، همکاران ما در ساعات اداری پاسخگوی شما خواهند بود.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444