همه چیز درباره لپ تاپ کاستوم‌شده
  • 1402/12/26

همه چیز درباره لپ تاپ کاستوم‌شده

لپ تاپ یک وسیله مهم است که برای بیشتر کسب‌وکار، دانشجوها؛ دانش‌آموزان و تمام کسانی که در کار و حرفه‌ای مشغول هستند، کاربرد دارد. این لپ‌تاپ می‌تواند در برندهای گوناگون باشد و برای تهیه آن مبالغ مختلفی را بپردازید. اگر قصد خرید قسطی لپ‌تاپ را دارید و می‌خواهید یک وسیله‌ی حرفه‌ای را تهیه کنید، این مطلب را بخوانید. اینجا برای‌تان درباره لپ‌تاپ‌های کاستوم شده‌ای گفته‌ایم که امروزه در بازار آنها را به‌فراوانی پیدا می‌کنید.


لپ‌تاپ کاستوم چیست؟

لپ‌تاپ کاستوم می‌تواند در هر برند و با قیمت‌های متنوع عرضه شود. نکته مهم این است که این لپ‌تاپ‌ها به‌صورت دستی باز شده‌اند. این لپ‌تاپ‌ها ارتقا پیدا کرده‌اند و معمولا حافظه و رم آنها ارتقا پیدا کرده است. درواقع این لپ‌تاپ‌ها سفارشی شده‌اند و بخش‌هایی از آنها بهبود پیدا کرده است.از سمت دیگر، این لپ‌تاپ‌ها دیپر پلمپ نیستند و بخش‌هایی از سخت‌افزار آنها تغییر کرده تا باب میل مشتری باشند.

علاوه بر این، برخی لپ‌تاپ‌ها در بازار هستند که عدد رم آنها مشخصات متعارف 8، 16 یا 32 نیسن. به‌جای آن با اعداد، 10، 20 یا 30 مواجه می‌شوید. این لپ‌تاپ‌ها نیز کاستوم شده‌اند و رم آنها دست‌کاری شده است.


لپ‌تپ کاستوم بخریم؟

برای خرید لپ‌تاپ باید نکات گوناگونی را درنظر داشته باشید که وضعیت رم و حافظه نیز ازجمله آنهاست. گاهی یک لپ‌تاپ مشخصات مورد انتظارتان را دارد اما رم آن کم است. دراین شرایط اگر بخواهیم مدل بالاتری بردارید، ممکن است مجبور باشید تا دو برابر یا بیشتر هزینه کنید. دراین مرحله است که لپ‌تاپ کاستوم می‌تواند مقرون‌به‌صرفه باشد. چراکه فروشنده می‌تواند لپ‌تاپ را باز کرده، رم آن‌را عوض کند و آن‌را ارتقایافته در اختیارتان بگذارد.

اما خرید لپ‌تاپ کاستوم نکاتی هم دارد. باز کردن پلمپ لپ‌تاپ همیشه خوب نیست و این شاعبه را پیش می‌آورد که شاید قطعات دیگری هم عوض شده باشند و در مجموع در عمر وسیله اثر منفی بگذارد.

از سمت دیگر، گاهی لپ‌تاپ‌ها توان پشتیبانی از رم بالاتر را ندارند. دقیقا به‌همین علت هم روی نمونه اورجینال آنها از رم و حافظه با ظرفیت کمتری استفاده شده است. با تغییر این دو مورد، ممکن است بخش‌های دیگر لپ‌تاپ آسیب ببینند و نتواند به‌درستی خدمات مورد انتظارتان را تامین کند.


لپ‌تاپ کاستوم دست‌دوم است؟

اگر از فروشگاه معتبر و با پشتیبانی درست لپ‌تاپ کاستوم شده را تهیه کنید، کالای شما دست‌دوم نیست. حتی بعضی فروشنده‌ها تغییر را درحضور مشتری انجام می‌دهند تا نگرانی وجود نداشته باشد. اما اگر فروشنده را نمی‌شناسید ممکن است گرفتار افرادی شوید که یک لپ‌تاپ دست دوم را ارتقا می‌دهند و آن‌را به‌عنوان لپ‌تاپ نو به‌شما می‌فروشند.



گارانتی لپ‌تاپ کاستوم

موقع خرید لپ‌تاپ حتی موقعی که کاستوم است باید درخواست گارانتی داشته باشید. گارانتی می‌تواند در برابر  خطاها و مشکلاتی که شاید بعدها پیش بیاید، کمک حال‌تان باشد. از سوی دیگر اگر فروشگاه معتبری کار کاستوم لپ‌تاپ را انجام داده باشد، این کار را با اجازه وارده کننده کرده و به شرایط واقف است. پس دادن کارت گارانتی و خدمات پس از فروش در این شرایط کار غیرمعمولی نیست.


خرید لپ‌تاپ کاستوم

برای سفارش و خرید لپ‌تاپ کاستوم باید بدانید که درحال خرید لپ‌تاپ کاستوم هستید. درواقع خوب است که قبل از خرید لپ‌تاپ این موضوع را بررسی کنید و درصورت نیاز به این لپ‌تاپ، آن‌را انتخاب نمایید. درغیر این صورت برای خرید لپ‌تاپ غیرکاستوم اقدام کنید.


خرید قسطی لپ‌تاپ

برای خرید قسطی لپ‌تاپ می‌توانید با وامینه سریع و آسان اقدام کنید. انواع لپ‌تاپ در فروشگاه وامینه با بهترین قیمت‌ها و شرایط عرضه می‌شود و همه آنها گارانتی کیفیت و اصالت کالا دارند. برای خرید قسطی لپ‌تاپ می‌توانید در وامینه ثبت‌نام کنید و بعد کالای مورد نظرتان را قسطی و با بهترین شرایط تهیه کنید. برای خرید اقساطی کالاهای دیگر نیز می‌توانید در وامینه اقدام کرده و وسیله‌‌هایی که لازم دارید را با بهترین قیمت بخرید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444