راهنمای خرید میز جلو مبلی
  • 1402/02/27

راهنمای خرید میز جلو مبلی

نکات خرید میز جلو مبلی

در کنار  یک مبلمان شیک و راحت، خرید میز جلومبلی نیز بسیار اهمیت دارد. این میزها برای قرار دادن وسایل پذیرایی هستند و بخشی از میزبانی شما به اندازه و شرایط میزتان بستگی دارد. به همین دلیل انتخاب میز جلومبلی اصول خاص خودش را دارد و باید با توجه به نکاتی آن‌را انتخاب نید. در این مقاله از وامینه برایتان از این موارد گفته‌ایم. اگر شما هم قصد خرید میز جلو مبلی را دارید و می‌خواهید خرید قسطی انجام دهید، سامانه وامینه با ارائه خدمات همراه‌تان خواهد بود.


مدل و فرم میز جلو مبلی

اولین نکته در خرید میز جلو مبلی توجه به فرم و مدل آن است. چرا که میز جلو مبلی باید با فرم و شرایط میز شما سازگاری داشته باشد. در نتیجه یک میز کلاسیک برای مبلمان مدرن مناسب نیست و نه تنها زیبایی ندارد بلکه خانه شما را شلخته و نامنظم می‌کند. درواقع هارمونی بین مبل و میز بسیار مهم است و اگر به آن توجه نکنید، دکوراسیون خانه‌تان را کاملا بهم می‌ریزد.


ابعاد میز جلو مبلی

در مرحله بعدی باید به ابعاد میز توجه کنید. در حال حاضر میزهای مستطیلی خیلی بزرگ دیگر مد نیستند و ضمنا جای زیادی را هم در خانه اشغال می‌کنند. از سوی دیگر، میزهای گرد و کوچکتر مد شده‌اند که فضای کمتری می‌گیرند و می‌توانند خانه‌تان را خاص‌تر کنند. بهتر است برای خرید قسطی میز جلو مبلی سراغ نمونه‌های خیلی بزرگ نروید و کالاهایی را بخرید که در عین زیبایی، فضای خیلی زیادی را هم اشغال نمی‌کنند.


رنگ میز جلو مبلی

در زمان خرید مبلمان معمولا همراه با مبل میز و عسلی‌های هم رنگ با پایه مبل نیز به شما ارائه می‌شود. اما اگر بخواهید میز جداگانه‌ای بخرید یا سال‌ها بعد میزتان را عوض کنید، باید چند نکته را در نظر بگیرید که یکی از آنها رنگ میز است. رنگ میز شما باید با رنگ غالب بر مبلمان‌تان همخوانی داشته باشد. یا اگر تمام مبل را با پارچه پوشانده‌اند، باید میز با رنگ پایه‌های مبل ست شود. از سوی دیگر بهتر است از میزهایی که رنگ‌های خیلی خاص دارند یا بسیار تیره و روشن هستند استفاده نکنید. بهترین میز، حالتی است که به رنگ چوب نزدیک‌تر و می‌تواند حس گرمی را به خانه‌تان بیاورد.


توجه به جنس میز

در بازار فعلی میزهای چلو مبلی در 4 دسته کلی ارائه می‌شود. برخی از آنها فلزی هستند. برخی میزها چوبی‌اند، برخی دیگر روکش چوب دارند و تعدادی هم با ام دی اف ساخته می‌شوند. چنس میز در قیمت میز جلو مبلی و استحکام آن بسیار اهمیت دارد. میز فلزی معمولا طراحی مدرنی دارد و هر چه مقدار کار روی آن بیشتر باشد، قیمت میز بالاتر می‌رود.

میزهای چوبی قیمت بیشتری دارند و بیشتر از چوب راش درست می‌شوند. به ندرت ممکن است میزهایی با چوب گردو هم در بازار پیدا کنید که گره‌ها و طرح‌های بسیار زیبایی دارند.

میزهای ام دی اف از همه نمونه‌ها ارزان‌ترند اما به تبع آن استحکام کمتری دارند. میز ام دی اف در رنگ و تنوع بالایی تولید می‌شود اما ظاهری فاخر ندارد. این میز بیشتر برای مبلمان‌های مدرن پیشنهاد می‌شود.

نمونه‌ای دیگر از میزها هستند که با روکش چوب عرضه شده‌اند. داخل این میزها می‌تواند هر چوبی باشد اما برای رویه آن معمولا از چوب راش استفاده می‌کنند.


کیفیت چوب میز

در زمان خرید میز جلومبلی باید کیفیت و صیغل روی میز را هم در نظر بگیرید. هر چه میزها باکیفیت‌تر باشند، بهتر پرداخت شده‌اند. در نتیجه کیفیت بیشتری دارند و می‌توان ظرافت و هنر را در آنها به وضوح دید. چوب با کیفیت، میز بهتری را برایتان می‌سازد و ارزشمند بودن کالاهای شما را بیشتر نشان می‌دهد. با خرید میز جلو مبلی قسطی از فروشگاه‌های وامینه، خیال‌تان بابت کیفیت چوب و اصالت هنر در میز کاملا راحت خواهد بود. در نظر داشته باشید که چوب‌های نامرغوب پس از مدتی دچار مشکل می‌شوند، ممکن است باد کنند یا از بدنه اصلی میز جدا شوند. به همین دلیل مهم است که میزی با کیفیت تهیه کنید و به چوب اصلی آن اهمیت بدهید.


قیمت میز جلو مبلی

بی‌شک قیمت از پارامترهای مهم در انتخاب میز جلو مبلی است. اما گرانی بی دلیل، نشانه کیفیت میز جلو مبلی نیست. درواقع اگر یک میز استحکام، ارزش و زیبایی لازم را داشته باشد، می‌تواند قیمت بالاتری ارائه شود. در غیر این صورت، نباید مبلغ بالایی را بابت خرید میز جلو مبلی بپردازید.


خرید قسطی میز جلو مبلی

وامینه سامانه‌ای کامل و عالی برای خرید انواع وسایل خانه از جمله میز جلو مبلی است. برای سفارش و خرید این میزها کافی است وارد سامانه وامینه شوید و ثبت نام کنید. پس از آن مدارک‌تان را بارگذاری نمایید و در آخر اطلاعات را ثبت کنید. پس از آن می‌توانید کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید تا به صورت قسطی برای شما آماده و ارسال شود. با خرید کالای قسطی از وامینه، بهترین و زیباترین محصولات را با قیمتی عالی تهیه خواهید کرد.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444