همه چیز درباره جارو رباتیک
  • 1402/10/16

همه چیز درباره جارو رباتیک

همه چیز درباره جارو رباتیک

جارو رباتیک از لوازم لوکس در خانه است. یک وسیله هوشمند که می‌تواند بنابر نقشه‌ای که به او یاد می‌دهید در خانه حرکت کند. این جارو به‌شکل گرد تولید می‌شود اما به‌خاطر مکش بالا، می‌تواند گوشه‌ها را هم تمیز کنید. اگر قصد خرید جارو رباتیک را دارید؛ این مطلب از وامینه را از دست ندهید.


جارو رباتیک چیست؟

جارو رباتیک آخرین نسل از جاروهاست. وسیله‌ای که از شکل‌های مکانیکی در سال‌های پیش آغاز شده و حالا به جاروی رباتیک رسیده است. این جاروها هیچ نیازی به اپراتور یا فردی که آنها را هدایت کند ندارند. تنها یک‌بار نقشه خانه را به جارو یاد می‌دهید و بعد، کافی است به جارو دستور حرکت بدهید. جارو در مسیرهای تعیین شده حرکت کرده و تمام زباله‌ها را جمع می‌کند.


جارو رباتیک و خانه‌های پله‌دار

اگر در خانه پله، ستون یا پستی بلندی دارید و می‌خواهید در حین حرکت به جاروی رباتیک شما آسیبی نرسد در حین یاد دادن نقشه خانه به جارو می‌گویید که کجا باید دور بزند. درواقع با این روش جارو یاد می‌گیرد که در جای درست بایستند و بعد مسیر را ادامه دهد. به‌همین دلیل اگر خانه شما کاملا مسطح نباشد هم می‌توانید از جاروی رباتیک استفاده کنید.


جارو رباتیک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر عاشق تکنولوژی هستید و دوست دارید خانه‌های هوشمند داشته باشید، اگر دچار کمردرد و پادرد هستید، باردار هستید یا به‌سبب بالا رفتن سن نمی‌توانید جارو بزنید، جارو رباتیک برای شما عالی است.

همچنین اگر مشغله زیادی دارید، کارتان زیاد است یا مسئولیت‌های فراوان نمی‌گذارد خوب همه جا را جارو کنید، با یک جاروی رباتیک می‌توانید به‌خوبی خانه را تمیز و مرتب نمایید.


جارو رباتیک با مخزن آب

برخی از جاروهای رباتیک می‌توانند کار طی را هم انجام دهند. آنها مخزن آب دارند و با مدیریت مقدار آب، به‌طوری که زمین خیس و لغزنده نشود، همه جا را طی می‌کشند و برق می‌اندازند. درواقع با داشتن جارو رباتیک شما یک دستیار حرفه‌ای در نظافت دارید.


خرید قسطی جارو رباتیک

اگر قصد خرید جارو رباتیک را برای خود یا اعضای خانواده‌تان را دارید، می‌توانید برای خرید قسطی جارو رباتیک در وامینه اقدام کنید. برای این کار کافی است در وامینه ثبت‌نام کنید، سپس مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایید. پس از آن می‌توانید برای خرید اقساطی انواع کالاها ازجمله جاروی رباتیک اقدام نمایید. اگر برای خرید و سفارش کالا نیاز به توضحات و راهنمایی داشتید، در ساعات اداری با وامینه تماس بگیرید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444