نکات مهم در خرید لپ‌تاپ استوک
  • 1402/10/17

نکات مهم در خرید لپ‌تاپ استوک

خرید لپ تاپ دست دوم

بازار خرید و فروش لپ تاپ‌های دست دوم داغ و پرطرفدار است. چراکه لپ تاپ‌ها به‌عنوان یک دارایی با ارزش هستند و ممکن است هر زمان توسط کاربران یا اداره‌ها و سازمان‌ها، فروخته شوند. برخی لپ‌تاپ‌های تقریبا نو مانده‌اند. حتی ممکن است فقط اپن باکس شده باشند و به‌همین دلیل کمپبانی مجبور به فروش آنها با قیمت کمتر باشد.

در اینجا برای‌تان از انواع لپ تاپ دست دوم و نکات مهمی گفته‌ایم که باید موقع خرید کالا به آنها توجه نکید.


نکات مهم برای خرید لپ تاپ دست دوم

برای خرید لپ تاپ باید به نکات مهم آن توجه کنید. در اینجا به بررسی این موضوعات  پرداخته‌ایم:


1- وضعیت پشتیبانی برنامه‌ها

در خرید لپ تاپ دست دوم باید بررسی کنید که مدل لپ تاپ چقدر قدیمی شده و آیا می‌تواند از برنامه‌هایی که می‌خواهید پشتیبانی کند یا نه؟ بعضی لپ‌تاپ‌ها نمی‌توانند از هر سیستم عاملی پشتیبانی کنند. درنتیجه با مشکل موجه می‌شوند و آن کارایی که می‌خواهید را ندارند.


2- وضعیت عوامل اصلی لپ تاپ

در خرید لپ تاپ دست دوم بررسی کنید که فن، رم، کیبرد و قسمت‌های فنی لپ تاپ چه وضعیتی دارد. گاهی سی پی یو یا رم لپ تاپ آنقدر ضعیف شده که کارایی ندارد و نمی‌تواند برای‌تان مدت زیادی کار کند. برای اینکه از خرید لپ تاپ مطمئن باشید، حتما آن‌را تست کنید و فقط به مشخصاتی که فروشنده می‌گوید اکتفا نکنید.


3- بررسی وضعیت باتری

موثع خرید لپ تاپ باتری آن‌را با دقت بررسی کنید. اگر باتری لپ تاپ کارایی سابق را ندارد و لپ تاپ باید همیشه به جریان مستقیم برق متصل باشد، باید بدانید که این سیستم برخی کارایی‌هایی که از آن انتظار دارید را ندارد. پس موقع خرید لپ تاپ حتما آن‌را از برق جدا کرده و وضعیت باتری را چک کنید. چراکه در حال حاضر یپدا کردن باتری اورجیتال بسیار سخت شده و ممکن است همین موضوع نقش مهمی در قیمت لپ تاپ دارد.


4- وضعیت ظاهری لپ تاپ

برای خرید لپ تاپ باید به وضعیت ظاهری آن هم توجه کنید. مثلا صفحه نمایش لپ تاپ خط و خش نداشته باشد. روی صفحه نمایش آن ترک و شکستگی نباشد و بدنه آن نیز دچار مشکل و ترک نباشد. اگر این مشکلات باشد لپ تاپ باید قیمت کمتری داشته باشد. پس موقع خرید لپ تاپ باید تمام قسمت‌های لپ تاپ را بررسی کنید و بعد برای خرد نهایی اقدام نمایید.


خرید قسطی لپ تاپ استوک

اگر قصد خرید لپ تاپ دست دوم یا استوک را دارید می‌توانید از وامینه خرید لپ تاپ خود را انجام دهید. با وامینه بدون از دست دادن وقت، بدون ضامن و سپرده و تنها با یک برگ چک صیادی می‌توانید با اقساط یک ساله لپ تاپ خود را بخرید. کافی است در وامینه ثبت نام کنید و بعد از تکمیل مدارک خود برای خرید اقساطی انواع کالا اقدام نمایید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444