همه چیز درباره یخچال ساید بای ساید
  • 1402/02/12

همه چیز درباره یخچال ساید بای ساید

نسل جدید یخچال فریزرها، یخچال ساید بای ساید است. وسیله‌ای که در واقع هم یخچال است و هم فریزر. این وسیله منزل به دلیل کارایی بالا و فضای کمی که اشغال می‌کند بسیار پرطرفدار است و می‌توان از آن برای خانه‌های کوچک و بزرگ استفاده کرد. اگر شما هم قصد خرید یخچال ساید بای ساید را دارید؛ در این مقاله از وامینه همراه ما باشید. وامینه سامانه‌ای برای خرید قسطی انواع کالاها از جمله یخچال ساید بای ساید است و می‌تواند در بهترین برندها، مناسب‌ترین محصولات را به صورت قسطی در اختیارتان بگذارد.

تاریخچه یخچال

تا پیش از سال 1748 که اولین یخچال به بازار آمد، مردم نمی‌توانستند مواد غذایی را به شکل تازه و برای مدت طولانی نگه دارند. صادرات برخی از محصولات کشاورزی و گوشتی غیرممکن بود و فاسد شدن کالاها، هزینه‌های زیادی را به بار می‌آورد. در نتیجه این رویدادها، اختراع یخچال توانست انقلابی در صنایع غذایی ایجاد و کاری کند مردم بتوانند کیفیت زندگی‌شان را هم بالاتر ببرند.
برای حدود 40 سال، تنها برای مقاصد تجاری یخچال‌ها ساخته شدند. این یخچال‌ها در ابعاد بزرگ بودند و برخی درب‌های شیشه‌ای داشتند تا برای پیدا کردن محصولات، راحتب و آزادی عمل بیشتری داشته باشند.
با افزایش تقاضا، در سال 1913، یخچال‌های خانگی نیز به بازار آمدند و الکترولوکس از اولین برندهایی بود که توانست یخچال‌های خانگی را به منازل بفرستد.

یخچال ساید بای ساید

با گذشت سال‌ها، طراحی یخچال‌ها بارها تغییر کرد و نمونه‌های گوناگونی به بازار آمد. برخی یخچال‌ها دوقلو بودند، برخی فریزری در بالا و برخی در پایین داشتند. برخی دیگر مجهز به جایخی شدند و ابعاد گوناگونی از یخچال‌ها نیز به بازار آمد تا در فضاها و برای کاربردهای گوناگون، بتوان از آنها استفاده کرد.
در این بین یکی از پرطرفدارترین طراحی‌ها، یخچال‌های ساید بای ساید بودند. این وسیله که در واقع به صورت همزمان هم یخچال است و هم فریزر، خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و تبدیل به الگویی تکرار شونده در تولیدات برندهای گوناگون شد.
حالا می‌دانیم که یخچال فریزرها ساید بای ساید با یک خط عمودی از هم جدا شده‌اند. برخی از آنها یک موتور و برخی دیگر دو موتور دارند. بعضی چهار درب و بعضی دیگر، 2 در مجزا را در اختیارتان می‌گذارند.

امکانات جدید یخچال‌های ساید بای ساید

در دهه اخیر بیشتری طراحی‌ها و تلاش‌ها، در مسیر بهبود امکانات یخچال‌های ساید بای ساید است. حالا نسل جدید این یخچال‌ها به آب شرب شهری متصل هستند و درهای کوچک اضافی دارند که دسترسی به وسایل داخل یخچال را بهتر می‌کند. از سوی دیگر، موتورها یا تقویت شده‌اند و یا دو موتور برای یک وسیله در نظر می‌گیرند تا بتواند با قدرت بیشتری برایتان کار کند.

یخچال ساید بای ساید بخریم یا نه؟

اگر فضای زیادی ندارید و یا می‌خواهید در محیط آشپزخانه‌تان نظم و زیبایی را برقرار کنید، یخچال ساید بای ساید از بهترین انتخاب‌هاست. از سوی دیگر به علت تقویت موتورها و امکاناتی که این یخچال‌ها دارند نیز می‌توانید روی کمک‌های آنها حساب باز کنید. اگر نگران حمل و نقل این یخچال‌ها هستید نیز، خوب است بدانید که در اکثر مدل‌ها، درب یخچال ساید بای ساید قابل باز شدن است و می‌توانید در اثباب کشی‌ها از این مزیت استفاده کنید. در نتیجه حرکت دادن و تغییر وضعیت یخچال فریزرهای ساید بای ساید نیز دشوار نخواهد بود و می‌توانید با خرید این یخچال‌ها، کالایی مناسب را داشته باشید.

خرید قسطی یخچال ساید بای ساید

وامینه سامانه‌ای کامل و کاراست که می‌توانید با کمک آن اعتبار لازم جهت خرید اقساطی کالاهای گوناگون را دریافت کنید. اگر قصد خرید قسطی یخچال ساید بای ساید را دارید، هم اکنون وارد سامانه وامینه شوید و ثبت نام کنید. پس از آن می‌توانید خرید قسطی کالاهای خود را انجام دهید و یخچال ساید بای سایدتان را دریافت کنید. برای خرید قسطی و دریافت اطلاعات بیشتر وارد سایت وامینه شوید و پروفایل خود را کامل کنید. پس از آن می‌توانید یخچال مورد نظرتان را بخرید و قیمت آن‌را در بلند مدت بپردازید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444