نکات خرید توستر
  • 1402/09/12

نکات خرید توستر

توستر از وسایل کاربردی و نه‌چندان گران‌قیمتی است که می‌توانید برای خانه و محل کارتان آن‌را تهیه کنید. توستر انواع گوناگونی دارد و عمدتا برای گرم و برشته شدن نان، از آن استفاده می‌کنند. توسترها اندازه‌های گوناگونی دارند و برخی از آنها می‌توانند کاربردهای بیشتری هم داشته باشند. در این مقاله از وامینه برای‌تان از توستر و نکات مهم در خرید آن گفته‌ایم.

توستر از کجا آمده؟

از اوایل قرن نوزدهم، اولین توسترها اختراع شدند. آنها مجهز به سیستمی بودند که نان را با برگرداندن اتومات، گرم می‌کرد و می‌توانست به خوشمزه شدنش، کمک کند.
در آن سال‌ها، تکنولوژی توستر در برخی از اجاق گازها استفاده شد و خود توستر نیز به‌عنوان یک دستگاه مجزا، کاربرد پیدا کرد.

کاربرد توستر چیست؟

توسترها مشخصا برای گرم کردن نان هستند. برخی از آنها می‌توانند یخ‌زدایی کنند. تعداد مدل‌ها، پیچ یا کلیدی برای کنترل گرما دارند. این مهم کمک می‌کند، نان به‌اندازه‌ای که می‌خواهید گرم یا برشته شود.
تعدادی از مدل‌های توستر، یک میله هم در بالا دارند. با کمک این میله می‌توانید کلوچه، کروسان، شیرینی یا برخی نان‌های ایرانی مثل سنگک و بربری را نیز گرم کنید.
زیر بیشتر توسترها، یک سینی تعبیه شده تا به‌سبب آن بتوانید خرده نان‌ها را جمع کنید. با این کار، محیط اطراف‌تان کثیف نمی‌شود.
به‌یاد داشته باشید توستر نمی‌تواند گرمای لازم برای پخت شیرینی و نان را تامین کند و فقط برای گرم کردن است.

توستر هات‌داگ

یک مدل توستر دیگر نیز در بازار وجود دارد که برای هات‌داگ است. این مدل ممکن است جای نان داشته یا نداشته باشد. توستر هات‌داگ، شیاری مجزا برای قرار دادن هات‌داگ‌ها دارد یا می‌توانید هات‌داگ را با سیخ‌چوبی در توستر بگذارید. نکته مثبت طبخ هات‌داگ با توستر آن است که نیاز به روغن ندارید و غذای شما بدون چربی و کثیف کردن ظرف‌ها، آماده می‌شود.

خرید قسطی توستر از وامینه

اگر به توستر نیاز دارید و می‌خواهید این وسیله را داشته باشید، نگران هزینه آن نباشید. وامینه با ارائه بهترین امکانات خرید قسطی همراه شماست تا بتوانید کالای مورد نظرتان را با بهترین قیمت و امکانات دریافت کنید. برای خرید قسطی از وامینه، تنها به یک برگ چک صیادی، جهت ضمانت نیاز دارید. پس از اعتبارسنجی و بارگذاری مدارک خواسته‌شده، می‌توانید خرید قسطی خود را انجام داده و کالا را در سریع‌ترین زمان دریافت کنید. اگر قصد خرید قسطی از وامینه را دارید، هم‌‌اکنون در سامانه وامینه ثبت‌نام کنید یا در ساعات اداری با ما تماس بگیرید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444