راهنمای خرید موس
  • 1402/03/03

راهنمای خرید موس

چگونه یک موس خوب بخریم؟

موس از ابزار مهمی است که برای کار کردن با کامپیوتر و لپ تاپ برایتان کاربردهای زیادی دارد. برخی موس‌ها بی سیم و برخی دیگر با کابل و سیم هستند. برخی امکانات ویژه‌ای دارند و برخی دیگر، بسیار ساده و ابتدایی‌اند. بسته به اینکه کارتان چیست و چقدر قرار است در روز با موس کار کنید، باید برای خرید موس خوب اطلاعات داشته باشید. در این مقاله از وامینه می‌خواهیم بیشتر درباره موس و انواع آن برایتان بگوییم. وامینه سامانه‌ای برای خرید قسطی انواع لپ تاپ و تجهیزات دیگر است. در این سامانه بدون محدودیت برند، می‌توانید بهترین موس و دیگر لوازم مورد نظرتان را تهیه کنید. در اینجا بیشتر درباره راهنمای خرید موس بخوانید.

چرا موس مهم است؟

موس در واقع ارتباط شما را با صفحه مانیتورتان می‌سازد. انگار که دست‌تان داخل سیستم رفته و به بخش‌هایی که می‌خواهید را برایتان می‌خواند. هر چقدر موس، با اصول درست‌تری ساخته شده باشد و در آن ارگونومی بدن شما را در نظر گرفته باشند، کار کردن با موس راحت‌تر است. ضمنا دست شما کمتر آسیب می‌بیند و می‌توانید برای مدت بیشتری با موس خود کار کنید.

خرید قسطی موس دسکتاپ

اولین موس‌هایی که در این مقاله به سراغ‌شان رفته‌ایم، موس دسکتاپ است. این موس دو کلیک اصلی و یک چرخ برای اسکرول دارد. برخی از موس‌ها کلیدی برای کار کردن با شصت هم دارند. بعضی از کلیدها می‌توانند واکنش‌های اضافی انجام دهند و برخی کارتان را راحت‌تر می‌کنند. مثلا می‌توانید کلید اسکرول را روی حالت اتومات بگذارید و یا با کلیک کردن روی چرخ دنده، به موس فرمان‌های دیگر بدهید.

موس وایرلس

بسیاری از موس‌هایی که حالا در بازار پیدا می‌شوند، بدون سیم و وایرلس هستند. این موس‌ها را می‌توان در فاصله دوری از لپ تاپ و کامپیوتر هم استفاده کرد. در نتیجه برای ارائه، کنفرانس و دفاع از پایان نامه نیز گزینه مناسبی هستند. این موس‌ها نیز ویژگی‌های موس دسکتاپ را دارند و دکمه‌هایشان عملکردهای اصلی و مورد نیازتان را انجام می‌دهد. شاید تنها ایراد این موس‌ها، نیاز به باتری باشد. شما بنابر میزان استفاده خود، هر چند وقت یک بار نیاز به تعویض باتری دارید. بعضی موس‌ها یک، دو و برخی هم تعداد بیشتری باتری نیاز دارند. در نتیجه باید در زمان خرید قسطی موس، تعویض باتری را نیز در نظر بگیرید. ذکر این نکته ضروری است که اگر از موس کم استفاده می‌کنید، بهتر است سراغ موس بی سیم نروید و یا باتری‌های این وسیله را دربیاورید. چرا که ماندن طولانی مدت باتری در موسی که بدون استفاده است، می‌تواند باعث سولفاته شده باتری و آسیب به وسیله‌تان شود. با انتخا

موس گیمینگ

برخی از موس‌ها برای بازی طراحی شده‌اند. این موس‌ها انحنای بیشتری دارند و در بازی‌های طولانی، دست‌تان را خسته نمی‌کنند. علاوه بر این، موس گیمینگ دکمه‌ها و ابزارهای بیشتری دارد تا بازیکنان بتوانند سریع‌تر و آسان‌تر بازی کنند. برخی از موس‌های گیمینگ اما به صورت اختصاصی طراحی شده‌اند. این موس‌ها ویژه یک یا دو بازی خاص هستند و برای بازیکننان محدودی کاربرد دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، در زمان خرید موس، حتما گزینه‌ای را انتخاب کنید که مناسب شما باشد و بتوانید از ابزارهایش استفاده کنید. برخی از موس‌های گیمینگ امکان تنظیمات ویژه‌ای دارند و می‌توان آنها را مطابق با هر بازی از نو برنامه‌ریزی کرد. این نکته کمک می‌کند تا با خرید یک موس بتوانید در چند بازی شرکت کنید و در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید.


خرید قسطی موس

اگر قصد خرید و سفارش کالای قسطی باکیفیت دارید، وامینه از بهترین پیشنهادهاست. در وامینه می‌توانید خرید اقساطی موس را انجام دهید و بهترین و ارزنده‌ترین کالاها در بهترین برندها را به خانه ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید قسطی کالا وارد سامانه وامینه شوید و ثبت نام کنید. پس از آن مدارک خواسته شده را بارگزاری نمایید تا در نهایت بتوانید کالای مورد نظرتان را در اقساط بلند مدت تهیه کنید.



نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444