خرید اقساط از پاکشوما
  • 1402/12/02

خرید اقساط از پاکشوما

خرید قسطی لوازم منزل یک فرصت عالی برای نو کردن وسایل و تجهیزات است. به‌خصوص اگر بخواهید یک برند معتبر را انتخاب کرده و کالاهای باارزشی را به وسایل خود اضافه کنید. در وامینه برای خرید قسطی انواع کالا می‌توانید اقدام کنید. اینجا برای‌تان از خرید قسطی محصولات پاکشوما یکی از تامین‌کننده‌های وامینه، بیشتر گفته‌ایم.


پاکشوما کجاست؟

در سال 1354، برند پاکشوما با نام تجاری لیدی‌واش کارش را آغاز کرد. سپس حدود 40 سال پیش، برند به نام فعلی خود تغییر پیدا کرد. در آن دوره بیشتر این برند را لباسشویی‌ها می‌شناختند و خیلی‌ها معتقد بودند که لباسشویی‌های این برند کارایی بالایی دارند. پس از آن کم‌کم محصولات دیگری به سبد پاکشوما اضافه شد و اکنون این کارخانه انواع یخچال و فریزر، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و دیگر لوازم برقی خانه و آشپزخانه را تولید می‌کند. برند پاکشوما بیش از 700 شعبه در سراسر ایران دارد و محصولات آن از کیفیت قابل قبولی برخوردارند.


برندهای زیرمجموعه پاکشوما

علاوه بر نام تجاری پاکشوما سه برند تجاری دیگر که در زمینه تولید لوازم خانگی فعال هستند، تحت نظارت پاکشوما تولید و به بازار عرضه می‌شود. این سه برند شامل کندی - زیرووات ایتالیا و کنوود هستند که شما می‌توانید این برندها را نیز به‌صورت قسطی و با وامینه تهیه کنید.


چرا از پاکشوما خرید کنیم؟

برند پاکشوما بسیار خوش‌نام و درخشان به‌خصوص در زمینه تولید لباسشویی و ماشین ظرفشویی عمل می‌کند. این برند می‌تواند بهترین و کارآمدترین لباسشویی و ظرفشویی را با قیمت مناسب در اختیارتان بگذارد. علاوه بر این، برند پاکشوما در خاورمیانه برای تولید یخچال و فریزر و ماشین ظرفشویی نیز زبان‌زد است. در کنار این‌ها، با خرید محصولات داخلی دیگر لازم نیست نگران کمبود قطعات، نبود تجهیزات و مشکلات برای تعمیز وسیله خود باشید. چراکه پشتیبانی پاکشوما همراه شماست و می‌توانید برای تعمیز و بهبود تجهیزات از آن کمک بگیرید.


خرید قسطی با وامینه از پاکشوما

اگر قصد خرید اقساطی محصولات پاکشوما را دارید، وامینه با امکان ارائه اعتبار خرید اقساطی همراه شماست. برای خرید از پاکشوما وارد اپ یا سایت وامینه شوید و ثبت‌نام کنید. پس از آن می‌توانید مدارک و فرم‌های خواسته شده را بارگذاری نمایید. سپس اعتبارسنجی شما انجام شده و میزان اعتباری که می‌توانید دریافت کنید مشخص می‌شود. با خرید اقساطی از وامینه بهترین و کارآمدترین محصولات پاکشوما را به خانه ببرید و بدون مشکل از آنها استفاده کنید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444