راهنمای خرید چای ساز
  • 1401/11/03

راهنمای خرید چای ساز

در حوالی سال 1922، اولین کتری برقی با المنت‌های حرارتی تولید و به بازار رائه شد. پس از چندی و در جریان جنگ جهانی دوم، خرید فلزات با محدودیت‌های جدی روبرو شد. به همین دلیل در سال 1930، کتری‌های سرامیکی به بازار آمدند و با کمک یک المنت، آب را گرم و برای چای آماده می‌کردند. خرید چای ساز به علت سرعت زیادی که در به جوش آوردن آب دارد، به صرفه است و می‌تواند در مصرف سوخت و انرژی هم صرفه جوی زیادی کند. به همین دلیل خرید چای ساز و خرید قسطی چای ساز طرفداران زیادی دارد. اگر به فکر خرید یک چای ساز خوب هستید، در این مطلب از سامانه وامینه همراه ما باشید. وامینه به سرعت و سهولت به شما وام می‌دهد تا بتوانید هر وسیله‌ای که نیاز دارید، از جمله چای ساز قسطی را، سریع و آسان تهیه کنید.

انواع چای ساز


اگر می‌خواهید برای خرید قسطی چای ساز اقدام کنید، خوب است قبل از آن اطلاعات‌تان را درباره این وسیله کامل نمایید. اکثر چای سازهایی که امروزه در بازار پیدا می‌شوند، از جنس پلاستیک، پیرکس، شیشه، استیل و سرامیک هستند. با توجه به موادی که در ساخت چای ساز استفاده شده؛ محدوده قیمتی این وسیله هم متفاوت است.
از سوی دیگر، چای سازها می‌توانند به صورت ایستاده و صفحه‌ای باشند. در حالت ایستاده، قوری روی کتری چای ساز قرار می‌گیرد و دم کشیدن چای با بخار آب آن انجام می‌شود.
اگر چای ساز قسطی که می‌خواهید از وامینه تهیه کنید، از نوع صفحه‌ای باشد، دو جای مجزا دارید. یکی از آنها برای گذاشتن کتری و دیگری برای قراردادن قوری است.
بسته به فضایی که برای قرار دادن چای ساز دارید و استفاده‌ای که از این وسیله می‌کنید، می‌توانید چای ساز را در ابعاد گوناگونی تهیه کرده و از آن لذت ببرید.

نکات مهم در خرید چای ساز


1- به جزییات توجه کنید


در خرید چای ساز قسطی لازم است به جزییات خرید این وسیله توجه کنید. مثلا برخی از آنها فیلترهایی دارند که املاح آب را گرفته و آن‌را وارد چای شما نمی‌کند. برخی برای قوری و کتری، دو در مجزا دارند و برخی دیگر، برای کتری دری ندارند و برای جوش آوردن آب، باید قوری را روی آن، بگذارید. کیفیت کلید چای سازها هم بسیار مهم است. برخی از آنها در زمان جوش آمدن آب، داغ می‌شوند و برخی دیگر کارایی‌شان را از دست می‌دهند. کیفیت این قطعات را حتما در نظر بگیرید و بعد برای خرید اقساطی چای ساز از وامینه اقدام کنید.

2- امکانات مورد نیاز‌تان را بررسی کنید


برخی چای سازها، آب را خیلی سریع به جوش می‌آورند اما بعد از آن، دمای خود را به سرعت از دست می‌دهند و حالت گرم کن ندارند. این مدل‌ها معمولا برای هتل‌ها و شرکت‌ها مناسبند. یعنی فضاهایی که می‌خواهند مصرف انرژی در آنها کاهش پیدا کند و زمان زیادی هم صرف جوش آمدن آب نشود.
اما اگر اهل دمنوش هستید و نیاز به وسیله‌ای دارید که آب را برای مدت بیشتری گرم نگه دارد، باید چای سازی را بخرید که دکمه گرم کن آب داشته و می‌تواند آب را برای مدت طولانی‌تری در دمای مورد نظرتان گرم نگه دارد. خرید اقساطی چای ساز با وامینه، سریع و آسان است و می‌توانید بدون ضامن و سپرده، از آن بهره‌مند شوید.

3- ایمنی چای ساز را در اولویت قرار دهید


اگر برای خرید چای ساز اقساطی اقدام می‌کنید، بسیار مهم است که ایمنی آن‌را در نظر بگیرید. مثلا اینکه اتصالات چای ساز درست باشد و جریان برق در آن شکل نگیرد. صفحه‌ای که چای ساز روی آن قرار می‌گیرد، مناسب باشد موجب واژگون شدن دستگاه نشود. در نهایت اینکه فرم دسته چای ساز و جایگاه دکمه‌ها به شکلی باشد که بخار آب جوش به دست و صورت‌تان، آسیبی نرساند.

4- مصرف انرژی چای ساز را در نظر بگیرید


ممکن است از خرید یک چای ساز ارزان خوشحال شوید، اما اگر وسیله شما مصرف انرژی بالایی داشته باشد، تمام سود شما در مدت کوتاهی با قبض‌های برق و آسیب به شبکه برق سراسری منزل، از بین خواهد رفت. چرا که وسایل برقی پرمصرف، فشار زیادی را بر روی ترانس برق تحمیل می‌کنند که می‌تواند نوسان و قطعی برق را در پی داشته باشد. مشکلی که به مرور، وسایل دیگرتان را هم از بین خواهد برد. با خرید قسطی چای ساز از وامینه می‌توانید از معتبرترین برندها خرید کنید و دیگر نگران این موضوع نباشید.

برای خرید اقساطی چای ساز از وامینه کافی است در سامانه وامینه ثبت نام کنید. سپس باید اطلاعات و مدارک مورد نظر را بارگذاری نمایید و در نهایت کالای مورد نظرتان را از بین صدها فروشگاه عرضه کننده لوازم خانگی، دریافت نمایید. با خرید اقساطی، بهترین و معتبرترین کالاها را به خانه ببرید.



نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444