خرید وسایل نو اقساطی
  • 1402/11/23

خرید وسایل نو اقساطی

در آستانه سال نو، بسیاری از خانواده‌ها دوست دارند بخشی از وسایل خانه خود را نو کرده و با تجهیزات جدید به استقبال سال نو بروند. اگر شما هم دوست دارید کالاهای نو برای خانه خود بخرید، وامینه با امکان خرید انواع کالا و تجهیزات همراه شماست. اینجا از وسایلی که می‌توانید با وامینه بخرید برای‌تان گفته‌ایم.


خرید قسطی وسایل برقی خانه

دوست دارید یک جاروبرقی، آبمیوه‌گیری، چرخ‌گوشت، چای‌ساز و... را برای خانه خود بخرید؟ شاید هم نیاز به اجاق گاز، هود یا فر داشته باشید؟ پس می‌توانید در سایت وامینه ثبت‌نام کرده و پس از بارگذاری مدارک، خرید قسطی لوازم خانه خود را انجام دهید. 


خرید قسطی یخچال و فریزر

خرید یخچال و فریزر از واجبات زندگی امروزی است. بدون این وسیله نمی‌توانید مواد غذایی را برای مدت طولانی نگه دارید. پس لازم است که با خرید یک یخچال و فریزر نو، وسیله‌ای کاربردی را به تجهیزات خانه خود اضافه کنید. برای خرید اقساطی انواع یخچال و فریزر، وامینه همراه شماست.


خرید قسطی صنایع دستی

برای پذیرایی و زیبا شدن خانه نیاز به صنایع دستی زیبا و نفیس دارید؟ می‌توانید با خرید قسطی صنایع دستی، این کالاهای باارزش را تهیه کرده و اقساط آن‌را در طول یک سال بپردازید. برای سفارش و خرید صنایع‌دستی وامینه همراه شماست.


خرید قسطی فرش و گلیم

برای خرید اقساطی فرش وامینه همراه شماست. سفارش فرش نو با وامینه تنها به یک برگ چک صیادی جهت ضمانت نیاز دارد و می‌توان از آن برای نو کردن لوازم خانه کمک گرفت. در وامینه می‌توانید انواع فرش، تابلوفرش، گلیم و... را تهیه کرده و از زیبایی و اصالت آن لذت ببرید.


خرید قسطی مبلمان

اگر برای خانه و زیبا شدن آن در عید نیاز به مبلمان نو دارید می‌توانید با خرید قسطی مبل از وامینه اقدام کنید. خرید قسطی از وامینه سریع و آسان است و نیاز به ضامن ندارید و می‌توانید تا قبل از عید کالای مورد نظرتان را بگیرید.


سخن آخر

برای خرید انواع کالا و محصولات می‌توانید از وامینه اعتبار خرید کالا دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اعتبار مدارک و فرم‌های خواسته شده را بارگذاری کنید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را قبل از آغاز سال نو تحویل بگیرید.



نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444