راهنمای خرید شیرآلات
  • 1402/02/06

راهنمای خرید شیرآلات

شیرآلات خانگی، بخشی مهم از لوازم منزل هستند که کیفیت آنها در سلامتی‌تان نقشی مهم ایفا می‌کند. از سوی دیگرانتخاب شیرآلات باکیفیت از هدررفتن آب و مشکلات دیگر هم جلوگیری می‌کند. به همین دلیل خرید شیرآلات استاندارد بسیار اهمیت دارد و برای انتخاب آن باید دقت لازم را داشته باشید. اگر قصد خرید یا تعویض شیرآلات خانه‌تان را دارید و می‌خواهید با خرید قسطی شیرآلات، کالاهای نو و باکیفیت را به خانه ببرید، در این مطلب از وبلاگ وامینه همراه‌مان باشید.

جنس شیرآلات

مهم‌ترین نکته‌ای که موقع خرید شیرآلات باید به آن توجه کنید، جنس شیرآلات است. در شیرها نباید بیشتر از 2.5 درصد سرب استفاده شده باشد. چرا که مقدار بیش از این می‌تواند به بدن‌تان آسیب جدی وارد کند. آلیاژها و فلزات دیگری هم که در شیرآلات است باید به مقدار مجاز استفاده شود تا ضمن حفظ استحکام شیر، جریان آب را سمی نکند. علاوه بر این اگر جنس شیر خوب نباشد، پس از مدتی دچار خوردگی می‌شود و می‌تواند هدر رفت آب را شامل شود. به همین دلیل باید در زمان خرید قسطی شیرآلات کیفیت و قدرت شیر را در نظر بگیرید و وسیله‌ای را بخرید از استحکام و آلیاژهای آن مطمئن باشید.

طراحی و زیبایی شیرآلات

شیرآلات می‌توانند دکوراسیون خانه شما را به طرز شگفت انگیزی زیباتر کنند. ضمنا در حین استفاده از شیرآلات زیبا، شما خوشحال‌تر خواهید بود و تجربه بهتری را دارید. ضمنا خانه‌تان زیباتر می‌شود و تمیزی شیرآلات، محیط اطراف شما را خاص‌تر می‌کند. با انتخاب شیرآلات مدرن و خرید قسطی آنها، زیباترین خانه را داشته باشید.

صرفه جویی در مصرف آب

نکته بسیار مهم دیگر در انتخاب و خرید قسطی شیرآلات، انتخاب کالاهایی است که در عین زیبایی و کیفیت بتواند بدون کاهش فشار، مصرف آب را کنترل کند. شیرآلات دارای بخشی به نام پرلاتور هستند که اگر این بخش درست طراحی شده باشد و کار کند، می‌تواند مصرف آب را تا 90 درصد کاهش دهد و ضمنا مشکلی در استفاده از آب و شستشو نیز ایجاد نکند. با خرید و انتخاب شیرآلات مناسب، صرفه جویی در مصرف آب وجود دارد و هزینه‌های خانواده نیز کاهش پیدا می‌کند.

رنگ شیرآلات

برای انتخاب شیرآلات مناسب باید به رنگ آنها هم توجه کنید. چرا که هماهنگی رنگ شیر با کابینت‌ها و سرویس‌های بهداشتی بسیار اهمیت دارد و می‌تواند زیبایی محیط زندگی‌تان را چند برابر کند. با این حال با انتخاب هر رنگ از شیرآلات لازم نیست نگران استحکام شیر باشید. چرا که تمام آنها مستحکم هستند و می‌توانند سال‌ها باقی بمانند. با این حال شیرآلاتی که به رنگ کروم هستند معمولا بیشتر دوام می‌آورند و دیرتر خراب می‌شوند. به همین دلیل این رنگ از شیرآلات پرطرفدار است و می‌توان از آن برای محیط‌های مختلف استفاده کرد.

نصب شیرآلات

در زمان خرید شیرآلات باید با توجه به نیازتان شیر توکار یا روکار را انتخاب کنید. اگر شیرآلات توکار را انتخاب کنید باید با کمک متخصص آنها را نصب کنید تا مشکلی ایجاد نشود. اما شیرآلات روکار را اگر دست به آچار باشید، می‌توانید انجام دهید. به همین دلیل نصب شیرآلات را باید در زمان خرید قسطی شیرآلات در نظر بگیرید و شیری را بخرید که نصب آن مطابق با نیازتان باشد.

ارتفاع شیرآلات

در انتخاب شیرآلات باید راحتی در استفاده را در نظر گرفت. از مهم‌ترین نکات انتخاب شیرآلات، ارتفاع شیر بسیار مهم است و در صورت انتخاب اشتباه می‌تواند دردسرهایی را ایجاد می‌کند. مثلا اگر سینک کوتاه و شیر بلند باشد، آب به بیرون می‌ریزد و اگر شیر کوتاه باشد و استفاده از آن دشوار خواهد بود. در زمان خرید شیرآلات قسطی حتما به این نکته توجه کنید.

گارانتی و خدمت پس از فروش

در زمان خرید قسطی شیرآلات باید به برند و خدمات پس از فروش آن توجه کنید. چرا که گارانتی شیرآلات بسیار اهمیت دارد و می‌توان با کمک آن مشکلات بعدی را حل کرد. شیرآلات بدون گارانتی احتمالا مشکلات دیگری هم دارند و به زودی برایتان دردسر ایجاد می‌کند.

خرید قسطی شیرآلات

برای خرید اقساطی شیرآلات می‌توانید در سایت وامینه ثبت نام کنید و پس از آن مدارک‌تان را تکمیل نمایید. پس از آن می‌توانید خرید قسطی شیرآلات از برند شیرآلات کیان اقدام کنید و کالای مورد نظرتان را با بهترین شرایط بخرید. شما می‌توانید هزینه این شیرآلات را در اقساط یک ساله بپردازید و در عین حال کالایی با ارزش و زیبا را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا سایت وامینه را ببینید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444