قبل از خرید مایکروویو، بخوانید
  • 1402/01/06

قبل از خرید مایکروویو، بخوانید

برای گرم کردن فوری غذا یا پخت پیتزا و کیک، مایکروویو یک وسیله عالی است و می‌تواند با سرعت و دقت، کارها را انجام دهد. اما قبل از خرید این وسیله، باید چند نکته را بدانید و با توجه به آنها، مایکروویو مناسب خود را انتخاب کنید. اگر قصد خرید قسطی مایکروویو را دارید و می‌خواهید این وسیله را به لوازم خانه خود اضافه کنید، این مطلب از وبلاگ وامینه را از دست ندهید.



1- اندازه مایکروویو

شاید این نکته غیر ضروری به نظر برسد اما اندازه مایکروویو، از مهم‌ترین ویژگی‌های آنهاست. چرا که اندازه بیرونی مایکروویو، با ظرفیت داخلی آنها متفاوت است و گاهی یک مایکروویو خیلی بزرگ، فضای داخلی کوچکی دارد. به همین دلیل باید در کنار اندازه‌گیری ابعاد بیرونی مایکروویو، حجم داخل آن‌را که معمولا با لیتر اندازه‌گیری می‌شود را بررسی کنید. با در نظر گرفتن این مهم، می‌توانید مایکروویو متناسب با نیاز خود بخرید و از آن برای سال‌ها استفاده کنید.

2- عمر مفید مایکروویو

اگر قصد خرید مایکروویو را دارید و می‌خواهید یک کالای ارزشمند را به وسایل خود اضافه کنید، باید عمر مفید این وسیله را نیز در نظر بگیرید. چرا که مایکروویو، عموما تا 10 سال عمر مفید دارند و پس از آن ممکن است، اشعه‌های بیشتری را متصاعد کنند. به همین دلیل، بهتر است مایکروویو خود را از بین برندهای مطرح و پرطرفدار مانند سامسونگ، سونی یا ال‌جی انتخاب کنید. با این کار می‌توانید وسیله‌ای را انتخاب کنید که در طی سال‌ها به درستی کار می‌کند و مشکل مهمی برای آن پیش نخواهد.

3- داشتن نمایندگی و اعتبار در فروش

برای خرید قسطی مایکروویو، فروشگاهی را انتخاب کنید که معتبر و به‌نام باشد و وسایلی اورجینال و با کارایی بالا را در اختیارتان بگذارد. چرا که تجهیزات بدون گارانتی و یا متفرقه، ممکن است سریع خراب شوند. خرابی مایکروویو، می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را به بار بیاورد و حتی باعث آتش‌سوزی و مشکلات شدید شوند. پس با انتخاب یک برند مناسب، امنیت خود و خانواده‌تان را تضمین کنید. اگر نگران پرداخت هزینه خرید مایکروویو برند هستید، با وامینه تمام نگرانی‌های شما حل می‌شود. چرا که کافی است در وامینه ثبت‌نام کنید و پس از تکمیل اطلاعات خود، مدارک‌تان را بارگذاری نمایید. پس از آن، اعتبار خرید اقساطی کالا را دریافت خواهید کرد و می‌توانید کالای مورد نظرتان را با قیمت و کیفیت عالی، دریافت کنید.


4- توان مصرفی مایکروویو

هر چه مایکروویو، بزرگتر و قوی‌تر باشند، توان مصرفی بیشتری هم دارند. در نتیجه می‌توانید پخت یکنواخت وسریع‌تری را با آنها تجربه کنید. با مایکروویو قدرتمند، امکان پخت غذاهای متنوعی را خواهید داشت و مایکروویو، در حد و یا گاهی بیشتر از خرید فر گازی، برایتان کار خواهد کرد.

5- برنامه پخت

برخی مایکروویو، برنامه‌های متنوعی برای پخت انواع غذاهای ایرانی و خارجی دارند. از جوجه و ماهی گرفته، تا پیتزا و قرمه سبزی که می‌توانید آنها را در مایکروویو، سریع و خوشمزه بپزید و از طعم آنها لذت ببرید. پس اگر فر ندارید و یا نمی‌خواهید اجاق گاز فردار انتخاب کنید، مایکروویوی را بخرید که برنامه پخت کامل دارد و می‌توانید با کمک آن انواع غذاها را آماده کنید.

6- قابلیت گریل غذاها

برخی از غذاها و دسرها، نیاز به برشته شدن بیشتر و یا تنوری شدن دارند. برای اینکه بتوانید این ویژگی را در غذاهایتان ایجاد کنید، لازم است مایکروویو را بخرید که قابلیت گریل دارد. گریل، غذاها را سبک‌تر و سالم‌تر می‌کند و روغن کمتری نیاز دارد. در نتیجه اگر می‌خواهید غذای سالم‌تری بپزید، از گریل استفاده کنید و غذایتان را با کمترین مقدار از مواد مضر حاضر کرده و از طعم آن لذت ببرید.


7-قابلیت کانوکشن

کانوکشن از دیگر ویژگی‌های مایکروویو جدید است. این ویژگی درواقع فن‌هایی است که هوای گرم را در مایکرویو می‌چرخاند و می‌تواند پخت یکنواخت و بهتری را رقم بزند. این قابلیت به مغزپخت شدن انواع غذاها و کیک‌ها کمک می‌کند و طعمی عالی را می‌سازد. با قابلیت کانوکشن، مایکروفری عالی خواهید داشت و از فر بی نیاز می‌شوید.


8- قابلیت اینورتر

یک مایکروویو مدرن ممکن است اینورتر هم داشته باشد. این قابلیت به صرفه‌جویی در برق و هزینه‌ها کمک می‌کند و پخت یکنواخت با مصرف پایین را افراهم می‌آورد. مثلا اگر می‌خواهید یک دسر را برای نیم ساعت اما با درجه پخت کم بپزدید، نیاز به مایکروویو دارید که مجهز به اینوتر باشد. چرا که دیگر مایکروویوها نمی‌توانند این پخت یکسان را ایجاد کنند و غذا یا خام می‌ماند و یا در اثر حرارت زیاد، سفت و غیر قابل خوردن می‌شود.


سولاردوم چه تفاوتی با مایکروویو دارد؟

در جدیدترین نسل مایکروویوها، قابلیت سولاردوم نیز تضافه شده است. این قابلیت نشان می‌دهد که دستگاه شما مجهز به پخت نوری است و علاوه بر امواج دیگر مایکروویوها با نور نیز غذا را می‌پزد. با این قابلیت، غذا خشک نمی‌شود و آب داخل بافت مواد غذایی، باقی می‌ماند. در نتیجه می‌توانید بسیاری از غذاهای خوشمزه را با کیفیت عالی تهیه کرده و از طعم عالی آنها لذت ببرید.


خرید قسطی مایکروویو

حالا که اطلاعات گوناگونی درباره مایکروفرها به دست آورده‌اید، می‌توانید با دید بهتری دستگاه خود را انتخاب کنید. اگر قصد خرید قسطی مایکروویو دارید و می‌خواهید یک وسیله عالی و مناسب را به تجهیزات آشپزخانه خود اضافه کنید، وامینه با امکان خرید قسطی مایکروویو همراه شماست. با وامینه بدون پیش پرداخت و در اقساط بلند مدت، می‌توانید بهترین تجهیزات را با بهترین برندها بخرید و از زیبایی و کیفیت آنها لذت ببرید.



نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444