با وامینه، از نیلپر اقساطی خرید کنید
  • 1402/01/22

با وامینه، از نیلپر اقساطی خرید کنید

با ورود کامپیوتر به ایران و گسترش استفاده از آن، کم کم نیاز جدیدی در بازار شکل گرفت. در اینجا برند نیلپربا ارائه محصولات جدید، کاری کرد تا کار با رایانه آسیب کمتری را متوجه افراد کند. برای این کار نیلپر صندلی نمونه‌ای را تهیه کرد و با تلاش دو ساله توانست تولید آن‌را آغاز کند. با گذشت سال‌ها، واحدهای گوناگون از جمله طراحی و مهندسی، به نیلپر اضافه شد تا کالاهای جدیدی توسط این برند به بازار برسد. با گذشت زمان نیلپر فعالیت‌هایش گسترش پیدا کرد و این برند شناخته شد.

اکنون نیلپر با ارائه طیف متنوعی از کالاها به تولید انواع مبل و صندلی اداری، مبلمان منزل، مبلمان‌های رستورانی، مبلمان مراکز آموزشی، صندلی‌های آزمایشگاهی، صندلی رومیس، مبل و صندلی کودک و نوجوان و حتی چمدان، مشغول است. این محصولات با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می‌شود. در طراحی محصولات نیلپر راحتی، دوام و توجه به وضعیت بدن انسان‌ها، بسیار اهمیت دارد. در نتیجه با نیلپر کمتر احساس خستگی کرده و می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از صندلی خود استفاده کنید. از آنجا که وامینه در تلاش است تا قدرت خرید آحاد جامعه را بالا ببرد، برای سفارش محصولات نیلپر به صورت اقساطی می‌توانید از اعتبار خرید سامانه وامینه بهره‌مند گردید.

محصولات سفارشی نیلپر

از آنجا که نیلپر یک تولید کننده قدرتمند است، در صورتی که بخواهید برای برند و یا محل کار خود از محصولات نیلپر با رنگ اختصاصی استفاده کنید، نیلپر می‌تواند این سفارش شما را بپذیرد و آن‌را با شرایط خواسته شده شما اجرا کند. این مزیت بسیار مهم در نیلپر کمک می‌کند تا کالاهایی با کیفیت را دقیقا مطابق با همان شکل و رنگی که می‌خواهید، تهیه کنید. برای خرید قسطی محصولات نیلپر و دریافت آنها در محل مورد نظرتان کافی است در سامانه وامینه ثبت نام کنید. پس از تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک‌تان می‌توانید برای سفارش از نیلپر اقدام کرده و محصول خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

آیا نیلپر خدمات پس از فروش دارد؟

بله نیلپر با سیستم خدمات پس از فروش قدرتمندش می‌تواند در تهران و هر شهر دیگری، با خدمات پس از فروش همراه‌تان باشد. این خدمات شامل نصب و راه اندازی و حل مشکلاتی است که ممکن است به مرور زمان ایجاد شود. نیلپر برای حل مشکلات و راه اندازی سیستم‌ها، همواره کنار شما خواهد بود.

قیمت محصولات نیلپر را کجا ببینیم؟

نیلپر از جمله شرکت‌های همکار وامینه است که قیمت محصولات خود را به صورت دقیق و به روز روی سایتش قرار داده است. در نتیجه شما می‌توانیذ استعلام قیمت محصولات را بر روی سایت ببینید و خریدتان را انجام دهید. ذکر این نکته ضروری است که به قیمت‌های روی سایت نیلپر 8 درصد مالیات اضافه می‌شود.

چگونه قسطی از وامینه خرید کنیم؟

برای خرید اقساطی از وامینه کافی است سامانه وامینه را روی گوشی موبایل خود نصب کنید. پس از آن می‌توانید مدارک خواسته شده را بارگذاری کرده و اطلاعات‌تان را در وامینه تکمیل کنید. در نهایت برای خرید قسطی از نیلپر با وامینه اقدام کنید و خرید کالاهای خود را انجام دهید.


چه محصولات دیگری را می‌توانم از وامینه بخرم؟

علاوه بر نیلپر، وامینه با شرکت‌ها و تولید کننده‌های مطرح دیگری نیر قرارداد دارد. در نتیجه شما می‌توانید برای خرید لوازم خانگی در برند، انواع فرش ماشینی و دستبافت، لوازم برقی کوچک و حتی زیورآلات، در وامینه اقدام کنید. برای خرید این محصولات و کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی این اقدام، وارد سایت وامینه شوید و مدارک خود را بارگذاری کنید. پس از آن می‌توانید خرید قسطی کالاهای مورد نظرتان را انجام دهید و مبلغ آن‌را در اقساط بلند مدت بپردازیذ. خرید قسطی از وامینه به سهولت و سرعت انجام می‌شود و می‌توانید کالای خود را در مکان مورد نظر دریافت کنید. اگر در روند ثبت سفارش و یا خرید کالا سوالی داشتید، در ساعات اداری با وامینه تماس بگیرید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444