همه چیز درباره گوشی A73 سامسونگ
  • 1402/02/17

همه چیز درباره گوشی A73 سامسونگ

سامسونگ از برندهای معتبر جهانی است که محصولات الکترونیکی و دیجیتال بسیار باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. یکی از محصولات مهم و پرطرفدار سامسونگ گوشی‌های موبایل است. سامسونگ برای هر سلیقه، بودجه و نیازی گوشی موبایل می‌سازد و آن‌را به بازار می‌فرستد. به همین دلیل می‌توانید از گوشی‌های خیلی ارزان تا موارد پرچمدار و گران را بین محصولات این کمپانی پید کنید. یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ که کارایی بالایی دارد، گوشی A73 سامسونگ است. این گوشی با صفحه نمایش بزرگ، تنوع رنگی جدید و قابلیت‌های به‌روز، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در این مقاله از وامینه، بیشتر درباره گوشی A73 سامسونگ، بخوانید.

ویژگی‌های گوشی A73 سامسونگ

گوشی A73 سامسونگ در دسته گوشی‌های بزرگ جا می‌گیرد و از جمله دستگاه‌هایی است که می‌توانید با آن راحت فیلم و سریال ببینید یا بازی کنید. طول این گوشی بیش از 16 سانتی‌متر است و با عرض 7.5 سانتی‌متری خود، یک صفحه نمایش بزرگ را در اختیارتان می‌گذارد.
اگرچه ابعاد گوشی بزرگ است اما وزن آن با استفاده از تکنولوژی پیشسرفته سامسونگ بالا نرفته و این گوشی سامسونگ، فقط 180 گرم وزن دارد.
طراحی گوشی بسیار باریک و ظریف است و بدنه آن با سه رنگ، سفید، سبز نعنایی و طوسی، به بازار آمده است. در این بین، رنگ سفید و سبز از طوسی ارزان‌تر است. در بین قاب‌های اورجینال سامسونگ نیز می‌توانید رنگ‌هایی دقیقا شبیه به رنگ خود گوشی پیدا کنید تا بیشتر از زیبایی و خاص بودن رنگ گوشی‌تان لذت ببرید.

مقاومت در برابر آب

بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار ضد آب نیستند اما برخی از آنها مقاوم به آب می‌باشند. این دو چه فرقی با هم دارند؟ گوشی ضد آب را می‌توان برای مدت طولانی در آب فرو برد یا با آن در استخر شنا کرد. این گوشی‌ها برای فیلمبرداری در آب مناسبند و می‌توان با آنها زیر آب عکاسی کرد.
اما گوشی مقاوم به آب این قابلیت‌ها را ندارد. این گوشی‌ها در برابر ریزش و پاشش آب مقاومند و نهایتا می‌توانند برای زمان کوتاهی در عمق یک متری آب فرو بروند.
درواقع گوشی مقاوم به آب، اگر در آب بیوفتد یا زیر باران بماند، آسیب جدی نمی‌بیند. این گوشی برای زیر آب مناسب نیست و ممکن است به سرعت تحت تاثیر مشکلات گوناگون قرار بگیرد. گوشی A73 سامسونگ از دسته گوشی‌های مقاوم به آب است و نباید از آن انتظار کارایی گوشی‌های ضد آب را داشته باشید.

باتری گوشی گوشی A73 سامسونگ

قدرت باتری و زمانی که می‌تواند انرژی را در خود ذخیره کند بسیار مهم است. چرا که گوشی‌ها مثل رایانه شخصی هستند و بسیاری از برنامه‌ها و نرم افزارهایی که به آنها احتیاج داریم را در خود جای دهند. از سوی دیگر، شبکه‌های اجتماعی با فیلم‌ها و عکس‌های متنوع، به باتری‌های قدرتمند نیاز دارند. در نتیجه نسل جدید گوشی‌های موبایل باید مجهز به باتری‌های قدرتمند باشد.
به همین دلیل در گوشی A73 سامسونگ نیز از باتری قوی استفاده کرده که تا دو روز ماندگاری دارد. البته میزان مصرف شما و اپ‌هایی که در روی گوشی نصب کرده‌اید نیز مهم است و ممکن است این زمان در طی استفاده طولانی کاهش پیدا کند.

دوربین گوشی A73 سامسونگ

در هنگام خرید گوشی موبایل اقساطی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها کیفیت دوربین گوشی موبایل است. این گوشی 4 لنز دارد که در یک فضای مستطیل شکل، کنار همدیگر قرار گرفته‌اند. این فضا کمی برآمده است و باعث شده که لنزها نیز بیرون زدگی مختصری داشته باشند. دوربین اصلی گلکسی A73 سامسونگ ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودکی دریچه دیافراگم f/1.8 بوده و تصاویر خوبی را ثبت می‌کند. نقش نور در کیفیت عکس‌های گوشی A73 سامسونگ را نمی‌توان نادیده گرفت. هرچقدر نور طبیعی بهتر باشد و یا نور مصنوعی به خوبی توزیع شده باشد، گوشی A73 سامسونگ عکس‌های بهتری برایتان ثبت خواهد کرد. اما اگر بخواهید با زوم عکس بگیرید و یا شب از جاذبه‌ها و افراد عکاسی کنید، کیفیت عکس‌های گوشی A73 سامسونگ گاهش پیدا می‌کند. به یاد داشته باشید که گوشی A73 سامسونگ مانند گوشی‌های آیفون لرزش گیر ندارد. در نتیجه ویدئوهایی که با این گوشی می‌گیرید، به کیفیت دیگر موبایل‌ها نیستند.

قیمت گوشی A73 سامسونگ

اگر به دنبال یک گوشی باکیفیت هستید که خیلی گران نباشد، گوشی A73 سامسونگ از انتخاب‌های خوب است. این گوشی هنوز زیر 20 میلیون تومان است و با تسهیلات خرید اقساطی وامینه، می‌توانید آن‌را تهیه کنید. اختلاف قیمت بین رنگ‌های مختلف گوشی A73 سامسونگ زیاد نیست و در نتیجه می‌توانید بنابر سلیقه و خواست خود آنها را انتخاب کنید. اگر قیمت گوشی برایتان مهم است و می‌خواهید وسیله‌ای باکیفیت داشته باشید، گوشی A73 سامسونگ از بهترین پیشنهادهاست.

آیا مبدا ساخت گوشی مهم است؟

در زمان خرید گوشی A73 سامسونگ افرادی را می‌بینید که دنبال گوشی‌های ساخت هند، ویتنام یا... هستند. اما بنابر اطلاعات جمع شده، به نظر می‌رسد مبدا ساخت گوشی هیچ نقشی در کیفیت گوشی ندارد. درواقع برخی از فروشنده‌ها با تاکید بر روی کشور مبدا ساخت گوشی قصد دارند دستگاه را گران‌تر بفروشند. در نتیجه اگر مبدا ساخت گوشی اهمیتی ندارد و مهم اورجینال و وکیوم بودن جعبه گوشی موبایل است.

تجهیزات کنار گوشی موبایل

پس از باز کردن جعبه گوشی، شما علاوه بر گوشی، یک کابل شارژ تایپ سی و یک سوزن برای باز کردن قسمت سیمکارت دریافت می‌کنید. در نتیجه خبری از آداپتور شارژر و یا هندسفری نیست. شما می‌توانید این تجهیزات را از تمام فروشگاه‌ها تهیه کنید اما بهتر است آداپتور اورجینال گوشی خود را پیدا کنید تا عمر باتری گوشی کوتاه نشود. علاوه بر این انواع ایرفون‌ها و هندسفری‌های باکیفیت از جمله برندهای سامسونگ، شیائومی و... نیز با این گوشی ست می‌شوند. در نتیجه نگرانی و مشکلی برای خرید تجهیزاتی که در جعبه نیست، نخواهید داشت و می‌توانید گوشی موبایل‌تان را تجهیز کنید.

خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ

اگر قصد خرید اقساطی گوشی موبایل را دارید و می‌خواهید با سامانه اعتباری وامینه برای خرید گوشی موبایل خود اقدام کنید، گوشی A73 سامسونگ از بهترین‌هاست. چرا که با حدود 20 میلیون تومان می‌توانید گوشی موبایل خود را بخرید و در اقساط یک ساله هزینه آن‌را بپردازید. برای خرید اقساطی گوشی موبایل از وامینه، وارد سامانه شوید و ثبت‌نام کنید. پس از آن مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایید. اینجا باید قرارداد (که قابل دانلود از طریق سایت وامینه است)، گردش حساب سه ماهه و اعتبار سنجی سامانه آیس را قرار دهید. پس از آن وامینه مدارک‌تان را بررسی می‌کند و بر اساس اعتباری که دارید می‌توانید از وامینه تا 30 میلیون تومان اعتبار خرید کالا دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، سایت وامینه را ببینید و یا در ساعات اداری با ما تماس بگیرید.


نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444