خرید بخارشوی اقساطی
  • 1402/09/20

خرید بخارشوی اقساطی

برای خرید قسطی انواع لوازم منزل، وامینه با بهترین امکانات و شرایط کنار شماست. اگر می‌خواهید برای خرید قسطی بخارشوی اقدام کنید، وامینه برای‌تان تسهیلات مناسبی را تعیین خواهد کرد. در این مقاله از وامینه برای‌تان از بخارشوی و نکات مهمی که برای خرید آن باید بدانید، گفته‌ایم.

چرا بخارشوی خوب است؟

بخارشوی وسیله‌ای است که می‌تواند در محفظه خود آب جوش تولید کرده و بعد آن‌را به‌صورت فشرده، به‌حالت بخار، از طریق لوله‌هایی به بیرون بفرستد. این بخار تولید شده، با فشار زیاد بیرون می‌آید و می‌تواند برای شستن و ضدعفونی کردن، زدودن چربی و از بین بردن چربی‌ها کاربرد داشته باشد.
درواقع آب جوش و بخار آنقدر قوی هستند که گاه بدون هیچ شوینده‌ای می‌توانید برای از بین بردن آلودگی‌ها از آن استفاده کنید. از سوی دیگر، بخارشوی مصرف آب کمی دارد و برای مناطقی که کمبود آب دارند، از بهترین گزینه‌هاست.

از بین بردن حشرات

گاه میان نخم و پشم فرش، پشت کمدها و زیر کابینت‌ها فضایی برای رشد و زندگی برخی حشرات است. ساس، کنه و برخی دیگر از حشرات، می‌توانند در فضای فرش زندگی کنند. درنتیجه می‌توانند آلرژی و مشکلات زیادی را به‌خصوص برای کودکان ایجاد کنند. حال آنکه بخار شوی با فرستادن بخار آب داغ می‌تواند تا عمق فرش و لوازم دیگر نفوذ کرده و کاری کند که حشرات و موجودات موذی از بین بروند. درنتیجه این اتفاق، بدون شستن فرش می‌توانید آن‌‌را خیلی خوب ضدعفونی کنید.

شستن ماشین با بخارشوی

برخی از بخارشوی‌ها برای شستن ماشین نیز کاربرد دارند. از آنها می‌توانید برای تمیز کردن صندلی‌ها، سقف، بدنه و دیگر قسمت‌های ماشین استفاده کنید. بخارشوی بوی بد، آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را از بین می‌برد تا بتوانید با خیال راحت برای ضدعفونی از آنها استفاده کنید.

نظافت منزل با بخارشوی

بخارشوی برای از بین برد آلودگی که میان سرامیک‌ها و کاشی‌هاست، برای شستن شیشه‌ها، تمیز کردن کابینت‌ها و نقاط دیگر، کاربرد دارد. با بخارشوی می‌توانید تمام این قسمت‌ها را خیلی زود تمیز کنید و مطمئن باشید که ضدعفونی آنها نیز به‌خوبی انجام شده است.

خرید قسطی بخارشوی

برای خرید قسطی بخارشوی کافی است در سامانه وامینه ثبت‌نام کنید. سپس مدارک خواسته‌شده را بارگذاری نمایید تا میزان اعتبار شما مشخص شود. پس از بررسی مدارک و سیستم‌های اعتباری شما، مبلغ اعتبار تخصیص یافته اعلام می‌شود. پس از آن می‌توانید برای خرید کالا و خدمات مورد نظرتان به‌صورت قسطی و با منصفانه‌ترین سود، اقدام کنید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444