نکات مهم خرید تبلت
  • 1402/02/24

نکات مهم خرید تبلت

راهنمای خرید تبلت

تبلت از ابزارهای کاربردی و مهمی است که می‌تواند برای دانشجویان، کارمندان، پرسنل شرکت‌ها، نمایندگان، فروشگاه‌ها و... کاربردی باشد. این رایانه‌های کوچک برنامه‌ها و ابزارهای بسیاری دارند و می‌توان با آنها فرآیندها را پیش برد و بخش مهمی از آنها را نیز کنترل کرد. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها و افراد به دنبال خرید تبلت اقساطی هستند. اگر شما هم دوست دارید یک تبلت عالی بخرید در این مقاله همراه وامینه باشید. وامینه سامانه‌ای برای دریافت اعتبار خرید قسطی است و می‌توان با آن برای خرید انواع کالا و خدمات از جمله تبلت اقدام کرد. برای انتخاب یک تبلت مناسب این مطلب از وبلاگ وامینه را از دست ندهید.

اندازه و وزن تبلت

تبلت وسیله‌‌ای است که باید آن‌را در دست بگیرید. به همین دلیل وزن و اندازه آن بسیار مهم است. تبلت‌های با ابعاد ۷ تا ۷.۹ اینچی که قطر صفحه نمایش آنها بین ۷ تا ۸ اینچ است، جزو تبلتدر ابعاد کوچک هستند. قیمت آنها کمتر است و معمولا حمل و نقل ساده‌تری هم دارند. این تبلت‌ها وزن کمتری دارند و می‌توان آنها را در کیف یا یک کوله کوچک هم جا داد. در نتیجه تبلت‌های کوچک برای کسانی که مدام در سفر هستند نیز مناسب است و می‌تواند به آنها کمک کند تا در مسیر سفر نیز به کارهایشان برسند.
تبلت‌های ۸.۹ تا ۱۰.۱ اینچی، از تبلت‌های متوسط هستند و از رایج ترین سایزهای تبلت به شمار می روند. صفحه نمایش بزرگتر با امکان رزولوشن بالاتر، این مدل تبلت‌ها را بسیار محبوب کرده است. با این تبلت می‌توانید کارهای حرفه‌ای و بهتری را انجام دهید و مدت طولانی‌تری از آن استفاده کنید.

سیستم عامل تبلت‌ها

در استفاده از تبلت، سیستم عامل نیز بسیار اهمیت دارد. درواقع سیستم عامل است که می‌تواند تعیین کند شما چه استفاده‌هایی می‌توانید از تبلت خود کنید. سیستم عامل تبلت‌ها می‌تواند اندروید و یا ios باشد. برخی نیز قابلیت نصب ویندوز را دارند و می‌توان از آنها به عنوان یک رایانه کامل استفاده کرد. در زمان خرید تبلت حتما به این موارد توجه کرده و گزینه‌ای را انتخاب کنید که بنابر نیازتان کاربردهای کاملی را ارائه کند.

باتری تبلت‌ها

تبلت‌های خوب معمولا با یک بار شارژ حدود 8 ساعت کار می‌کنند. البته تماشای فیلم و بازی کردن می‌تواند باتری را خیلی سریع خالی کند. علاوه بر این‌ها ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری تبلت‌ها نیز می‌تواند در عمر باتری تبلت اثر داشته باشد. در زمان خرید قسطی تبلت از وامینهحتما به این مورد توجه کنید و از خرید تبلت‌هایی که خیلی زود شارژ خالی می‌کنند، بپرهیزید.

حافظه داخلی

تبلت‌ها حافظه داخلی دارند که می‌تواند روی سرعت و عملکرد آنها بسیار موثر باشد. به یاد داشته باشید که بخشی از حافظه تبلت‌ها صرف جا دادن سیستم عامل و برنامه‌های پایه شده است. به همین دلیل با خرید دستگاهی که حافظه داخلی کافی دارد، خیال‌تان را بابت آینده کار کردن با تبلت راجت کنید.

تبلت با سیمکارت یا بدون سیمکارت

در خرید تبل باید وضعیت اتصال به اینترنت را نیز در نظر بگیرید. چرا که برخی از تبلت‌ها امکان داشتن سیمکارت را ندارند و فقط به وای فای متصل می‌شوند. در نتیجه از آنها در خارج از خانه و محل کار نمی‌توان استفاده کرد.
اما تبلت‌هایی که جای سیمکارت دارند، می‌توانند مانند یک گوشی موبایل به اینترنت متصل شوند. در نتیجه کاربردی‌ترند و در سفر، خارج از منزل، در جاده و... قابل استفاده هستند. در نتیجه اگر اتصال به اینترنت برایتان مهم است، حتما تبلتی بگیرید که امکان اضافه کردن سیمکارت را داشته باشد.

قیمت تبلت

آخرین و شاید مهم‌ترین نکته در خرید تبلت قیمت آن است. تبلت‌ها بر اساس برند و ویژگی‌هایی که دارند، با قیمت‌های گوناگونی به بازار ارائه شده‌اند. در زمان خرید اقساطی تبلت با وامینه می‌توانید بدون محدودیت برند، گزینه‌های مورد نظرتان را از نظر کارایی و ارزشمندی بررسی کنید و بعد تبلت مورد نظرتان را بخرید.

خرید قسطی تبلت

اگر برای درس خواندن، کار کردن و یا چک کردن موارد به یک تبلت نیاز دارید، نگران شرایط و قیمت آن نباشید. برای خرید تبلت اقساط کافی است وارد سامانه وامینه شوید. پس از آن اطلاعات خود را تکمیل و مدارک‌تان را بارگذاری کنید. پس از آن می‌توانید کالای مورد نظرتان را در فروشگاه‌های وامینه سفارش دهید و خرید قسطی تبلت را داشته باشید. برای دریافت فرم‌ها و نصب اپلیکیشن وامینه وارد سایت ما شوید. ضمنا در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید در ساعات اداری با همکاران ما تماس بگیرید.


نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444