فر برقی و نکات مهم استفاده از آن
  • 1402/06/26

فر برقی و نکات مهم استفاده از آن

با تغییرات در چیدمان آشپزخانهها، حالا فرهای برقی تبدیل به کالای محبوبی شدهاند که میتوان از آنها برای پخت انواع غذا و شیرینی استفاده کرد. فر برقی انواع گوناگون و کاربردهای مختلفی دارد. اندازه فرها نیز متفاوت است و هر کدام از آنها میتوانند برای فضاهای مختلفی خوب باشند. اگر قصد خرید فر برقی را دارید، وامینه با امکان ارائه اعتبار خرید اقساطی همراه شماست. در این مقاله از وامینه بیشتر درباره فر برقی و نکات مهم آن برایتان گفتهایم.

 

فر برقی چیست؟

فر برقی معمولا یک وسیله جداگانه از اجاق گاز است که شما میتوانید آنرا جداگانه بخرید و بهصورت توکار یا روی کابینت از آن استفاده کنید. حجم فر برقی را با لیتر مشخص میکنند. هرچقدر که یک فر عدد لیتر آن بیشتر باشد، عمیقتر و بزرگتر است. در نتیجه باید با توجه به فضایی که دارید، برای خرید فر برقی اقدام کنید.

 

مصرف برق با فر برقی

نکته بسیار مهم درباره فر برقی میزان مصرف برق آن است. برخی فرها استاندارد نیستند و با اتصال به برق، نوسانات زیادی را ایجاد میکنند.همچنین فرها میتوانند به دستگاههای دیگر نیز آسیب بزنند یا باعث آتشسوزی شوند. پس در خرید فر برقی، انتخاب مارک خوب و فروشگاه معتبر بسیار اهمیت دارد. از آنجا که فروشگاههای معتبر طرف قرارداد وامینه هستند، شما میتوانید با تسهیلات خرید قسطی وامینه، از بهترین برندها و با ویژگیهای عالی، فر برقی مناسبی را تهیه کنید.

 

نکات مهم در استفاده از فر برقی

حالا که یک فر برقی مناسب خریدهاید وقت آن است از آن بهدرستی استفاده کنید. برای پخت بهتر، فر را حتما از قبل گرم کنید. این کار فرآیند پخت را سریعتر میکند و ضمنا غذاها و کیکهای شما، مغزپخت میشوند.

اگر میخواهید ماهی شکمپر، مرغشکمپر یا غذاهایی مثل سوفله را تهیه کنید، بهتر است روی ظرف را فویل بکشید تا آب غذا سریع خشک نشود. این نکته را به یاد داشته باشید که لازم نیست فویل را خیلی محکم کنید. همین که روی درب آن را بپوشاند، کافی است.

نکته مهم دیگر اینکه موقع خرید فر برقی احتمالا سینی و یا ظرف مناسب داخل فر به شما ارائه میشود. علاوه بر آن ظرف، شما فقط مجاز هستید از ظرفهای مخصوص فر استفاده کنید.

هرگز ظروف فلزی که موجب نوسانات و ایجاد قوسهای الکترونیکی میشوند را در فر نگذارید. بهیاد داشته باشید که این کار میتواند فر شما را خراب کند.

 

پخت غذا در فر برقی

موقع خرید فر برقی باید به دفترچه راهنمای فر دسترسی کامل داشته باشید یا از فروشنده اطلاعات مورد نیازتان را بگیرد. مثلا در برخی از فرهای برقی نمیتوانید نان بپزید. پختن مرغ هم در این فرها میتواند به بافت آنها آسیب جدی بزند. از سوی دیگر برخی فرها هم برای گرم کردن غذا اصلا خوب نیستند و آنقدر فرآیند آنها طولانی میشود که نمیتوانند کاربردی باشند.

درواقع شما باید براساس نیاز خود یک فر مناسب را انتخاب کنید و آنرا به تجهیزات خود بیافزایید. برای این کار به تبلیغات و نظر دیگران توجه نکنید و نیاز و نگاه خودتان را در اولویت قرار دهید.

 

تجهیزات و امکانات فر برقی

اگر قصد خرید فر برقی را دارید، بیشک قیمت آن نیز برایتان مهم است. برای انتخاب یک فر برقی خوب، لازم نیست دستگاه شما مجهز به دکمههای لمسی زیاد یا برنامههای پیچیده باشد. درواقع یک فر برقی خوب، امکانات پخت و گرم کردن را دارد و میتوان از آن برای پخت انواع غذاها و شیرینیها کمک گرفت.

 

خرید اقساطی فر برقی

اگر قصد خرید یک کالای باکیفیت را دارید و میخواهید با خرید فر برقی مرغوب، تجهیزات آشپزخانه خود را کامل کنید، با خرید قسطی فر برقی از وامینه، مسیری راحت در پیشرو دارید. کافی است در سامانه وامینه ثبتنام کنید و پس از تکمیل مدارک خود، اعتبار لازم جهت خرید قسطی فر را دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت وامینه را ببینید یا در ساعات اداری با ما تماس بگیرید.

 

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444