خرید قسطی موبایل با وامینه
  • 1402/12/08

خرید قسطی موبایل با وامینه

خرید قسطی موبایل این روزها طرفداران بسیاری دارد. چراکه گوشی موبایل تنها یک وسیله ارتباطی ساده نیست و می‌تواند یک دوربین عالی، جایی برای مراقبت از اسناد و مدارک و حتی یک منبع درآمد برای افرادی است که می‌خواهند در زمینه تولید و انتشار انواع محتوا فعالیت کنند. اگر برای خرید گوشی موبایل نیاز به وام دارید، وامینه همراه شماست. اینجا بیشتر در این باره برای‌تان گفته‌ایم.


خرید قسطی انواع گوشی موبایل

اگر قصد خرید اقساطی موبایل را دارید، وامینه امکانی مناسب برای شما فراهم کرده است. در این طرحمی‌تواند در سایت یا اپ وامینه ثبت‌نام کنید. سپس مدارک خواسته شده را بارگذاری کرده و فرم‌ها را پر کنید. در مرحله بعد باید برای خرید قسطی، می‌توانید از بین تامین کنندگان وامینه، بهترین برند و قیمت را پیدا کرده و گوشی مورد نظر خود را سفارش دهید.


از چه برندهایی خرید کنیم؟

اگر برای خرید قسطی به‌دنبال یک گوشی خیلی خوب هستید، باید حتما به وامینه مراجعه کنید. چراکه وامینه برای خرید قسطی انواع برندها همراه شماست و هیچ محدودیتی در انتخاب مدل و برند ندارید. پس فرقی ندارد یک گوشی سامسونگ بخواهید یا یک گوشی اپل نیاز داشته باشید، یا حتی برند جدیدی را درنظر داشه باشید یا بخواهید یک گوشی موبایل خوب از برندهای خوب بخرید، درهر صورت می‌توانید برای خرید قسطی از وامینه اقدام کنید.


چه مدارکی لازم دارید؟

برای خرید قسطی از وامینه نیازی به ضامن ندارید. ما از شما کسر از حقوق نمی‌خواهیم و نیازی نیست سفته بخرید. فقط کافی است یک برگ چک صیادی برای خودتان یا یکی از اعضای خانواده درجه یک را بدهید. این برگ چک جهت ضمانت است و در پایان پرداخت اقساط به شما پس داده می‌شود. پس از آن باید یک اعتبارسنجی انجام دهید. رتبه اعتبارسجی شما تعیین می‌کند که چقدر می‌توانید اعتبار بگیرید و آیا می‌توانید از سقف اعتبار وامینه استفاده کنید یا نه. پس از آن نیز لازم است که گردش حساب‌تان را از اپ بانکی بگیرید و آن‌را ضمیمه مدارک کرده و به وامینه بدهید.

وامینه با درنظر گرفتن همه این‌ها، میزان اعتباری که می‌توانید دریافت کنید را تعیین کرده و به شما می‌گوید که مدارک فیزیکی خود را ارسال کنید. پس از آن می‌توانید اعتبار لازم را دریافت کرده و بعد برای خرید گوشی موبایل خود اقدام کنید.


خرید از وامینه

برای خرید قسطی گوشی و سفارش انواع تجهیزات می‌توانید وارد سایت وامینه شوید. پس از آن با توجه به مراحل ذکر شده سفارش‌تان را ثبت کرده و خریدتان از وامینه را انجام دهید. برای خرید اقساطی از وامینه، هم اکنون اقدام کنید و بعد می‌توانید گوشی موبایل خودتان را دریافت نمایید.


سخن آخر

در این مقاله از وامینه برای‌تان از خرید قسطی گوشی موبایل گفتیم. اگر به گوشی موبایل نیاز دارید یا می‌خواهید یک گوشی خوب و مناسب با کارایی بالا داشته باشید، با خرید اقساطی گوشی موبایل از وامینه خیلی سریع به هدف‌تان خواهید رسید. با وامینه هر کاری آسان‌تر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید خواهد بود.


نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444