خرید قسطی فرش از وامینه
  • 1402/09/14

خرید قسطی فرش از وامینه


برای خرید قسطی انواع فرش، می‌توانید روی خدمات وامینه حساب باز کنید. وامینه با تامین کنندگان فرش‌های ماشینی و دستی همکاری دارد و در تلاش است همواره بهترین فرش‌ها را برای‌تان با بهترین قیمت، آماده کند. اگر قصد خرید اقساطی از وامینه را دارید، این مطلب می‌تواند برای‌تان راهنمای خوبی باشد.

خرید قسطی فرش

فرش از وسایل ضروری در بیشتر خانه‌های ایرانی است. حتی اگر بخواهید مهاجرت کنید، ممکن است با خودتان فرشی را ببرید و آن‌را به‌یاد سرزمین مادری، نگه دارید.
خرید فرش در زمان خرید جهیزیه، برای نو کردن خانه و به‌خصوص حوالی عید نیز، بسیار پرطرفدار است. فرش می‌تواند رنگ و بعد زیبایی را به خانه‌تان ببخشد و جلوه‌ی وسایل دیگر را هم چندبرابر کند.
با خرید فرش مرغوب، یک وسیله باارزش نیز به دارایی‌های خود اضافه کرده‌اید. چراکه فرش اگر به‌خوبی بافته شده باشد، تا سال‌ها باقی می‌ماند و ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد.
به‌همین دلیل است که خرید فرش رونق بالایی دارد و همه خانواده‌ها در طول سال‌ها زندگی، مکن است چند بار فرش بخرند.

چه نوع فرش‌هایی داریم؟

در مجموع فرش‌ها به دو دسته فرش ماشینی و فرش دستی تقسیم می‌شوند. فرش دستی قدمتی بیش از 2500 سال دارد. اسناد تاریخی می‌گویند اولین فرش‌ها توسط هنرمندان ایرانی بافته و به دیگر نقاط دنیا رفته‌اند.
بافتن فرش دستی، فرآیندی دقیق و زمان‌بر است. هنرمندان فرش‌باف گاه یک سال یا حتی بیشتر را برای بافتن تنها یک فرش، می‌گذراند.
در ایران، باتوجه به تنوع فرهنگی،انواع نقشه‌های فرش را پیدا می‌نکید. مثلا فرشی که در کاشان بافته می‌شود با فرش تبریز در نقش و انتخاب رنگ‌ها تفاوت‌هایی دارد.
فرش قم و فرش چهارمحال‌وبختیاری نیز از جمله نقش‌های متداولی هستند که این روزها در بازار فرش ایران به‌چشم می‌خورند.
استفاده از مواد مرغوب و گران‌قیت از جمله ابریشم طبیعی، می‌تواند قیمت فرش را بالا ببرد. البته که بعضی فرش‌ها ابریشمم مصنوعی دارند اما به‌اسم ابریشم طبیعی آن‌را به‌بازار می‌فرستند.
فرش ماشینی نیز در سال‌های اخیر پرطرفدار شده. این فرش با دستگاه بافته می‌شود و سرعت بافت آن بسیار بالاست. در حال حاضر فرش‌های ماشینی تنوع بالایی دارند و می‌توانند نقش‌های گوناگونی را ارائه کنند.
فرش‌های مدرن و فرش‌های نقش برجسته نیز از جمله کالاهایی هستند که این روزها بسیار پرطرفدارند و آنها نیز در دسته فرش‌های ماشینی قرار می‌گیرند.

چگونه فرش قسطی بخریم؟

حالا اگر قصد خرید انواع فرش ماشینی و دستی را دارید باید از طریق یک فروشگاه معتبر اقدام کنید. وامینه با ارائه اعتبار خرید فرش و امکان ارسال آن به سراسر ایران کنار شماست. کافی است در سامانه وامینه ثبت نام کنید و بعد از اعتبارسنجی تنها با یک برگ چک صیادی می‌توانید خرید قسطی انواع فرش را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر با وامینه تماس بگیرید یا در سایت اطلاعات کامل را دریافت کنید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444