راهنمای خرید جارو شارژی
  • 1402/10/10

راهنمای خرید جارو شارژی

خرید جارو شارژی و نکات مهم آن

زندگی امروزه ما پراز کار و مشغله است. ما فرصت کمی برای بسیاری از کارهای روزمره داریم. به‌همین دلیل مدام می‌خواهیم با ترفندهایی، کارها را سریع‌تر و بهتر انجام دهیم. پس به وسایل جدیدی نیاز داریم که بخشی از آنها مخصوص نظافت هستند. یکی از این وسایل جاروی شارژی است. یک جاروی کوچک که باطری‌اش با کمک برق شارژ شده و می‌توان از آن برای نظافت قسمت‌های مختلف استفاده کرد. از این جارو می‌توان برای نظافت ماشین، قسمت‌هایی که جاروبرقی نمی‌تواند به‌خوبی آن‌را تمیز کند یا کشوها و گوشه‌هایی که جاروبرقی به آنها دسترسی ندارد استفاده کرد. برخی از جاروهای شارژی می‌توانند مایعات را هم‌جمع کنند و به دلیل وزن کمی که دارند، کار کردن با آنها ساده و سریع است. اما برای خرید جاروی شارژی لازم است نکاتی را بدانیم. در این مقاله از وامینه برای‌تان از این نکات مهم گفته‌ایم.


قدرت نگهداری شارژ و توان موتور

جاروی شارژی با یک باطری قابل شارژ کار می‌کند. برای این کار جارو را به کمک سیم به پریز وصل می‌کنند. سپس باید برای 8 تا 10 ساعت در شارژ باقی باشد تا برای حدود 40 دقیقه بتوانید از جارو استفاده کنید. امروزه باطری‌های مختلفی را برای جاروهای شارژی استفاده می‌کنند اما باطری لیتیومی از نمونه‌های خوب است و پیشنهاد می‌شود از آن استفاده کنید.

این باطری دیرتر خراب شده و برای زمان بیشتری می‌تواند شارژ را نگه دارد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که شما معمولا برای 40 دقیقه از جاروی شارژی استفاده نمی‌کنید. پس با یک بار شارژ کردن می‌توانید چند روز از جاروی شارژی خوب برای تمیز کردن قسمت‌های مختلف کمک بگیرید.


قدرت مکش

مکش در انتخاب جاروها خیلی مهم است. یک جارو با مکش کم نمی‌تواند خیلی برای‌تان کاربردی باشد. درواقع شما به یک جاروی قوی نیاز دارید که با یک فاصله‌ بتواند برای تمیز کردن، کمک حال‌تان باشد. اگر یک جاروی شارژی خوب می‌خواهید، قدرت مکش آن‌را بررسی کنید و پس از اطمینان از این مورد خرید قسطی جارو شارژی را انجام دهید.


وزن جاروشارژی

برخی جاروبرقی‌های شارژی آنقدر سنگین هستند که نمی‌توان از آنها به راحتی استفاده کرد. حتی گاهی نمی‌شود با یک دست بلندشان کرد و درنتیجه کار با آنها دشوار است. پس موقع خرید جاروبرقی شارژی وزن آن‌را کنترل کنید. اگر وزن جارو برای‌تان مناسب بود و می‌توانستید برای کار آن‌را راحت در دست خود نگه دارید، خرید قسطی جاروبرفی را کامل کنید.


جنس بدنه دستگاه

موقع خرید جاروشارژی به جنس بدنه آن نیز توجه کنید. اگر جاروی شما با فلزات سنگین ساخته شده باشد، جارو ممکن است محکم باشد اما کار کردن با آنها بسیار دشوار خواهد بود. از سوی دیگر استفاده از جارو شارژی که با پلاستیک‌های خیلی سبک و ارزان تولید شده است هم مناسب نیست و جارو شارژی شما خیلی زود یا با یک ضربه کوچک می‌شکند و آسیب می‌بیند.


فیلترهای قابل شستشو

برخی از جاروهای شارژی فیلترهایی دارند که می‌توان آنها را خارج کرد، شست و دوباره سرجای خود محکم‌شان کرد. اگر جارو شارژی شما این قابلیت را داشته باشد، عمر طولانی‌تر از گزینه‌های دیگر دارد و می‌توان از آن برای مدت بیشتری استفاده کرد.


قیمت محصول

برای خرید جاروی شارژی باید قیمت محصول را نیز بررسی کنید. برخی محصولات خیلی گران آپشن‌هایی دارند که برای‌تان کاربردی ندارد. پس موقع خرید جاروی شارژی به آپشن‌هایی که نیاز دارید و نکات مهم توجه کنید. چراکه موارد دیگر بدون کاربرد است و فقط بابت آنها باید پول بیشتری بپردازید.


خرید قسطی کالا با وامینه

اگر قصد خرید جاروی شارژی اقساطی را دارید وامینه همراه شماست. کافی است در سایت یا اپ وامینه ثبت‌نام کنید. سپس می‌توانید کالای قسطی خود را بخرید و مبلغ آن‌را با منصفانه‌ترین سود در اقساط بلندمدت بپردازید. با وامینه بهترین و باارزش‌ترین کالاها را خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا وب‌سایت وامینه را ببینید.


نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید
برچسب ها

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444