وام خرید تجهیزات کسب و کار
  • 1401/12/03

وام خرید تجهیزات کسب و کار

بیش از 90 درصد از استارت‌آپ‌های موفقی که امروز آنها را می‌شناسیم، کارشان را از یک کسب و کار خانگی آغاز کردند. بیشتر آنها تجهیزات کم اما کارآمدی داشتند و با کوشش فراوان، توانستند کارشان را رونق دهند. بسیاری از افراد دوست دارند جای این این کارآفرینان و صاحبان کسب و کار باشند. اما سرمایه اولیه برای خرید تجهیزات را ندارند. به همین منظور وامینه با ارائه وام خرید اعتباری کالا، اعتبار اولیه برای خرید تجهیزات کسب و کار را در اختیارتان خواهد گذاشت. در اینجا بیشتر درباره کالاهایی گفته‌ایم که می‌توانید با وامینه آنها را بخرید.

خرید تجهیزات شیرینی پزی

اگر برای کسب و کار خانگی خود شیرینی پزی یا پختن کیک را انتخاب کرده‌اید، احتمالا به یک اجاق گاز خوب، فر قوی و عالی، هود با مکش کافی، غذاساز قسطی، مخلوط کن، فر برقی و... نیاز دارید. وسایل‌تان را باید از برندهای خوب بخرید و نیاز به گرانتی و خدمات پس از فروش هم دارید. در این شرایط یک وام خرید اعتباری می‌تواند بسیار کاربردی باشد. برای این منظور کافی است وارد سامانه وامینه شوید. ثبت نام کنید و پس از تکمیل اطلاعات‌تان، برای خرید تمام تجهیزات شیرینی پزی اقدام کنید. شما می‌توانید تمام کالاها را از یک برند بخرید و یا هر کدام را از فروشگاهی که دوست دارید تهیه کنید.
وامینه اقساط را در طولانی مدت برایتان مرتب می‌کند تا بتوانید در کنار رشد وتوسعه کسب و کارتان، تجهیزات‌تان را هم ارتقا دهید.


خرید تجهیزات دیجیتال مارکتینگ

دوست دارید وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شوید؟ در زمینهتولید محتوا کار کنید یا مدیر یک سایت باشید؟ ادمینی تلگرام و اینستاگرام را می‌خواهید و دوست دارید بیشتر در این حوزه پیشرفت کنید؟ برای کارتان به گوشی هوشمند خوب یا یک لپ تاپ نیاز دارید. دو وسیله‌ای که گرانقیمت است و برای خرید آن به بودجه‌ای مناسب نیاز دارید. در این شرایط خرید قسطی موبایل و لپ تاپ می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. در وامینه فروشگاه‌های متعددی هستند که به فروش این تجهیزات می‌پردازند. بدون محدودیت برند، می‌توانید کالای مورد نظرتان را دریافت کنید. برای خرید اقساطی، وارد سامانه وامینه شوید و پس از تکمیل اطلاعات، مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید. حالا می‌توانید کالاهای مورد نظرتان را بخرید و با آنها کارتان را آغاز کنید.

خرید تجهیزات گرافیست

به عنوان گرافیست فریلنسر مشغول به کار شده‌اید و به وسایلی الکترونیکی تخصصی نیاز دارید؟ مثلا لپ تاپی که قدرت کافی داشته باشد و بتواند در طراحی‌های گوناگون همراهی‌تان کند؟ با وامینه می‌توانید به عنوان گرافیست دورکار مشغول به کار شوید. کافی است در سامانه وامینه برای دریافت وام اعتباری ثبت‌نام کنید. پس از آن می‌توانید، خرید کالاهای مورد نظرتان را انجام داده مبلغ آن‌را به‌صورت اقساطی و در بلندمدت بپردازید.

خرید تجهیزات و آموزش جواهرسازی

اگر دوست دارید یک حرفه جدید بیاموزید و کم کم کسب و کار خودتان را آغاز کنید، با وامینه می‌توانید در کلاس‌های جواهرسازی ثبت‌نام کنید و شهریه کلاس را به صورت اقساطی بپردازید. پس از آن می‌توانید کسب و کارتان را به‌عنوان یک جواهرساز آغاز کنید و با ارائه هنر و سلیقه‌تان، درآمدی که دوست دارید به‌دست بیاورید. اگر می‌خواهید بیشتر درباره این کسب و کار بدانید، کافی است از آموزشگاه جواهرسازی گوهرنشان دیدن کنید.

خرید تجهیزات آشپزی در خانه

این روزها بسیاری از افراد فرصت آشپزی در منزل را ندارند. از سوی دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز به دنبال کسی هستند که بتواند با آشپزی در خانه، غذای پرسنل شرکت را تهیه کند. اگر دستپخت خوبی دارید و دوست دارید با آشپزی در خانه درآمد داشته باشد، می‌توانید برای خرید قسطی تجهیزات آشپزی در خانه اقدام کنید. از یخچال و فریزر قسطی گرفته تا چرخ گوشت اقساطی، مخلوط کن و آبمیوه‌گیری قسطی، از مهم‌ترین تجهیزاتی است که با وامینه می‌توانید آنها را تهیه کنید. برای خرید اقساطی از وامینه، کافی است ثبت‌نام کنید، مدارک مورد نظر را بارگذاری و در نهایت برای خرید تجهیزات مورد نظرتان اقدام نکید.

نویسنده فریلنسر

برای آنکه بتوانید کسب و کارتان را به‌عنوان یک نویسنده دورکار یا تولید کننده محتوا آغاز کنید، نیاز به یک لپ تاپ خوب دارید. با توجه به آنکه اکنون لپ تاپ از گران‌ترین وسایل است، بسیاری از افراد نمی‌توانند آن‌را تهیه کنید. حال آنکه اگر در وامینه ثبت‌نام کنید و مدارک‌تان را بارگذاری نمایید، می‌توانید برای خرید تجهیزات اقدام کنید. پس از آن لپ تاپ مورد نظرتان را دریافت کنید و در نهایت برای آغاز کارتان از آن کمک بگیرید.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444