خرید قسطی جهیزیه
  • 1403/02/16

خرید قسطی جهیزیه

خرید قسطی جهیزیه

جهیزیه وسایلی است که زوج‌های جوان برای آغاز زندگی مشترک خود آنها را تهیه می‌کنند. این وسایل شامل لیست بلندبالایی هستند. کالاهایی که از جزیی‌ترین وسایل تا چیزهای مهم را شامل شده و می‌توانند هرکدام برای زندگی تاثیری داشته باشند. تهیه کردن تمام این وسایل به‌صورت نقدی کاری دشوار است و معمولا زوج‌ها تلاش می‌کنند بخشی از وسایل خود را به‌صورت اقساطی تهیه کرده و مبلغ آن‌را در یک دوره طولانی بپردازند. اگر شما هم برای خرید جهیزیه نیاز به وام دارید و می‌خواهید کالای خودرا با قیمتی مناسب و از برندهای معتبر تهیه کنید، وامینه همراه شماست.


لیست جهیزیه

برای خرید جهیزیه خوب است ابتدا یک لیست آماده کنید. به‌این‌شکل می‌توانید بدانید دقیقا به چه چیزهایی نیاز دارید و برای خرید هرکدام باید به کجا مراجعه کنید. لیست شما می‌تواند شامل دو بخش کلی باشد. نخست وسایلی که واجب هستند و برای شروع زندگی به آنها نیاز دارید. مثل گاز، لباسشویی، یخچال، بعضی از ظروف، فرش، غذاساز یا مجموعه‌های چندکاره، مخلوط‌کن، تلویزیون، جاروبرقی، اتو، کالای خواب و بخشی از سرویس چوبی.

بخش دیگر لیست شما می‌تواند شامل کالاهایی باشد که بدون آنها هم می‌توانید زندگی را شروع کرده و بعد برای خرید آنها اقدام کنید. مثل میز نهارخوری، مبلمان شیک، ظروف آنتیک، پلوپز، وسایل برقی پیشرفته، توستر، مایکرویو، هواپز، سرخ‌کن، قهوه‌ساز، چای‌ساز، چرخ‌گوشت و... که شاید بتوانید مدتی از جایگزین‌های ارزان‌تر آنها هم کمک بگیرید.


تهیه جهیزیه قسطی

برای تهیه و خرید جهیزیه حتی اگر فقط بخواهید کالاهای اصلی و واجب را بگیرید نیز به بودجه‌ای مناسب نیاز دارید. مثلا یخچال، فریزر، گاز و لباسشویی، از گران‌ترین وسایل خانه هستند و شروع زندگی بدون آنها سخت می‌شود. اینجاست که می‌توانید از وامینه کمک بگیرید و با دریافت اعتبار خرید کالا بخشی از این وسایل را با منصفانه‌ترین سود تهیه کنید. 


شیوه خرید قسطی از وامینه

برای خرید انواع جهیزیه اقساطی وارد سایت یا اپ وامینه شده و ثبت‌نام کنید. پس از آن باید مراحل را تکمیل کرده و مدارک خواسته شده را هم بارگذاری کنید. بعد نوبت ارسال فیزیکی مدارک می‌رسد. اینجا چک صیادی که جهت ضمانت به وامینه می‌دهید را به این مجموعه ارسال خواهید کرد. درنهایت ثبت‌نام کامل شده و بر اساس اعتبار و گردش حساب خود اعتبار لازم برای تهیه کالا را دریافت می‌کنید. اقساط شما برای یک سال بسته خواهد شد و باید هر ماه در موعد مقرر مبلغ قسط را باید بپردازید.


سخن آخر

اگر برای خرید قسطی انواع کالا از وامینه سوال دارید یا می‌خواهید با تامین‌کنندگانی که برای تهیه کالا باید سراغ‌شان بروید آشنا شوید، کافی است سایت را بررسی کنید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید و یا پرسشی برای‌تان وجود داشت. درساعات اداری با وامینه تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

نظر دهید
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
لطفا نام خود را وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید

دانلود اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، خیابان شهید سلطانی (سایه)، شماره 8
  • 021-73694545 داخلی 2
  • info.vamine@gmail.com
  • 09022188444